- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou niet meer miepen over vochthuishouding dan. Gewoon nog minder gaan eten of meer bewegen. Je bent blijkbaar nog helemaal niet aan het cutten op dit moment.
je hoeft ook niet volledig hersteld te zijn voor elke training.
Herstel valt tegen als je hongerig en saggerijnig bent he?LB nog steeds niet hersteld, dus beetje flut getraind. Misschien toch splitschema overwegen.
Lijkt me een verstandige aanpak.Normaal gesproken niet nee, maar tijdens een cut moet je oppassen dat je niet in een vicieuze cirkel komt.

Herstel valt tegen als je hongerig en saggerijnig bent he?
Lijkt me een verstandige aanpak.
Je hoeft volgens mij je schema niet aan te passen hiervoor. Gewoon af en toe een iets lichtere training of eentje met een stuk minder volume er tussendoor en dan zou dat wel moeten goed komen.
Van een beetje autoregulation ben je niet vies denk ik.![]()
Het begon met wat rows, maar nu overweegt onze Kraak zelfs een BB schema?!![]()
Inderdaad zeg, bench, deadlift en squat op hetzelfde gewicht...Crakie is gewoon keihard aan het bodybuilden als een echte bro!
Squat
LB nog steeds niet hersteld, dus beetje flut getraind. Misschien toch splitschema overwegen.

Mischien toch maar kappen met dat ge-Cut en genoeg quality food eten...No bulking, no cutting, no bullshit...![]()
'k Ben blij dat jij wel hebt kunnen trainen.
En 't ging nog lekker ook blijkbaar.
Wat houdt groene band gaatje 7 eigenlijk in bij die AB roller?
De positie waar de groene band aan het rack gehaakt wordt?