- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trouwens...
waar gaat het dan beter in je lift volgens jou?
ik hoop voor kraak dat dan de lift off bij zijn conv dl beter gaat, door de sumo.Lukt de lift-off bij conventional beter sinds je ook sumo doet of lukt de lift-off bij sumo beter dan wat je gewoon bent bij conventional?
ik hoop voor kraak dat dan de lift off bij zijn conv dl beter gaat, door de sumo.
als het goed is geef je bij sumo meer 'voorspanning' dan bij converntionel, dus als je dit mee kan nemen naar je conv dl, zal je lift off beter gaan
Nice. Goed dat je er nut van hebt.

Ik hoorde dat een paar rubber tegels ook bij je lift off kan helpenik hoop voor kraak dat dan de lift off bij zijn conv dl beter gaat, door de sumo.
als het goed is geef je bij sumo meer 'voorspanning' dan bij converntionel, dus als je dit mee kan nemen naar je conv dl, zal je lift off beter gaan

Ik hoorde dat een paar rubber tegels ook bij je lift off kan helpen![]()
Hier staat iets over cardio en krachttraining in. Misschien iets voor jou? (ik heb het zelf nog niet gelezen)
Nee, teveel gaan doen tijdens een cut is waarschijnlijk geen goed idee. Een beetje herstel heb je wel nodig.Ik had er wat over gelezen, maar niets nuttigs gevonden voor in de cut. Ik laat de cardio maar even achterwege, je kunt niet alles tegelijk.
het kan toch ook prima zonder cardio dat cutten, zeker als het je herstel in de weg zit zou ik het lekker weg laten.je kracht op peil houden lijkt me veel belangrijker.
Ligt eraan hoe hard je wilt cutten. Als je doel is om je kracht te behouden en langzaam vet te verliezen dan haal je elke week een x aantal kcals weg uit je maaltijden. Ik zou ook sws niet snel afvallen als je zwaar bent, kan insuline problemen gaan geven in de toekomst. Slow and steady wins the race.
Als het zo weinig cardio is kan het je trainingen toch nauwelijks in de weg staan?
Tja, misschien iets minder intensief doen en daarmee een betere capaciteit opbouwen, maar ik zou het om gezondheidsredenen wel blijven doen. Ik voel me tegenwoordig altijd lekkerder als ik er cardio bijdoe.Ja, het verbaast mij ook. Het is maar 20 minuten bij hartslag 130, met 4-5 sprintjes van max een minuut naar max 155.
Aan de andere kant ben ik niets gewend. De enige cardio die ik in 20 jaar heb gedaan is rustig naar mijn werk fietsen. Plus een verrot vatenstelsel van jaren roken natuurlijk.
Mijn 'liftconditie' is overigens best goed, hartslag zakt snel na een intensieve set.
Tja, misschien iets minder intensief doen en daarmee een betere capaciteit opbouwen, maar ik zou het om gezondheidsredenen wel blijven doen. Ik voel me tegenwoordig altijd lekkerder als ik er cardio bijdoe.
Jij rookte toch niet meer?
Pak het later wel weer op. Krachtverlies heb er niet voor over.De eerste maand van de rest van je leven.