XXL Nutrition

The Oak Roots - Hoe Arnold zijn kuiten tot een nieuw niveau bracht.

dat valt toch wel mee?. Voor zo'n klein ventje als jij (lengte-technisch gezien uiteraard) zou dat toch niet als heel klein moeten tonen....

Volgens mij heb je gewoon een spiegiesch-kuiten-komplex.

Nee ze lopen echt achter. Meerdere mensen kunnen dit beamen. Mijn benen zijn op het moment 66cm @ 10,5% bij 1.69. Die kleine kuiten eronder is echt geen pan. Er zit ook echt geen vorm in (begint wel een beetje te komen). Met een korte broek aan, lijkt het net of ik mijn benen niet train..

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik heb is dat me kuiten van de voorkant niet zo groot lijken, maar van de achterkant in ''spreidstant'' al een stuk meer tot hun recht komen. :(

Wat ik heb is dat me kuiten van de voorkant niet zo groot lijken, maar van de achterkant in ''spreidstant'' al een stuk meer tot hun recht komen. :(

loop je een beetje als donald duck? Beetje met je voeten naar buiten? Dat laat je kuiten van de voorzijde ook al een stuk kleiner lijken.

Wel eens alternating one leg standing calf raises (met flinke dumbbell in het handje) echt helemaal naar beneden en naar boven tot op de absolute top van je contractie gedaan voor high volume sets 10x6-12 gedaan???

Daar zijn die dingen van mij zelfs een kleine 5 cm gegroeid in een jaar tijd...

(nadat ik ze jaaaaaaaren - zonder noemenswaardig resultaat- had afgebeuld met gewone standing calf raises. Dat wil toch wat zeggen denk ik;))

Hmmm... thanks for the tip ;)

Wat ik ook vaak heb overigens, is dat ik tijdens kuittrainingen hevige krampen krijg ik mijn kuiten. Zelf soms al na de 1e rep.

• Topic Starter Topic Starter
Wel eens alternating one leg standing calf raises (met flinke dumbbell in het handje) echt helemaal naar beneden en naar boven tot op de absolute top van je contractie gedaan voor high volume sets 10x6-12 gedaan???

Daar zijn die dingen van mij zelfs een kleine 5 cm gegroeid in een jaar tijd...

(nadat ik ze jaaaaaaaren - zonder noemenswaardig resultaat- had afgebeuld met gewone standing calf raises. Dat wil toch wat zeggen denk ik;))

Ik doe hetzelfde, maar dan met mijn dipriem om.

Mijn kuiten groeien ook super slecht.. :( En doordat m'n bovenbenen rond de 70 cm zijn lijken ze nog kleiner :(

ik heb vaak tijdens vakanties gemerkt(dus in periodes dat niet train en ook niet eet zoals het moet) dat mijn kuiten veel groter zijn als anders. Reden? Veel wandelen en lopen, helpt echt voor goede kuiten te ontwikkelen

Al dat gejank over kleine kuiten hier. Alsof het zo leuk is om met bovenbenen zo groot als je kuiten rond te lopen (omdat je ze niet kunt trainen bijv) :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik kreeg laatst te horen dat ik

a: Of moest stoppen met mn bovenbenen trainen..
b: Of mn kuiten fatsoenlijk moest gaan trainen..

Omdat het er niet uitziet. De 2-3 trainingen daarna heb ik weer alleen squats gedaan.

The bigger your calves the smaller your quads!!!! Bodybuilding is een illusie!!!!

Ryu lekker aan het scannen geweest zo te zien.. :D

Benima, maar ik zou em kopen bij Fitness Seller. Is ie veel goedkoper.

Ik heb het al vaker gezegd, voor veel mensen zijn kuiten een beetje een ondergeschoven kindje die ze menen met een paar setjes calf raises aaan het eind van een benen training te kunnen trainen.

Als je grote kuiten wil zal je ze net zo moeten trainen als alle spiergroepen, maar meestal zie ik in een schema 30minuten borst en 5minuten kuiten, terwijl de kuiten wat kracht en massa aangaat groter zijn dan de pec. major

Als je kuiten wil zal je er wat voor moeten doen. Mijn kuiten (48-49cm) hebben trouwens altijd goed gereageerd op 1 keer per week, maar dan pak ik ze wel goed aan.

Vergeet trouwens de voorkant niet!! Goed ontwikkelde tibialis kan je zo 1-2 cm extra opleveren

Bij welke lengte en gewicht, 3XL?

Terug
Naar boven