PCP
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Daar gaat het niet om man, het gaat gewoon om idiote claims zoals een gezond iemand kan niet depri worden en andere bullshit, als het nu gwn een guide was zodat je je rustiger kan gaan voelen etc, no problem! enjoy! maar dat boek staat vol idiote belachelijke onzin.
Dat een gezond iemand niet depri kan worden staat niet in het boek hoor, dat leek juist een tegenstander van het boek hier te beweren.
En ik heb het vermoeden dat een gezonde goed verzorgde baby niet somber kan zijn, maar dat is mijn bijdrage en daar staat niets over in het boek.
Maw je hebt wederom geen flauw idee waar je over praat. Ik ben jouw manier van discussieren ook een beetje zat, want constructief commentaar geven is je vreemd. Je bent nog jong dus er is nog hoop dat je iets volwassener wordt in je manier van denken en communiceren. Zou leuk zijn om over tien jaar je eigen posts hier eens terug te lezen. Ben benieuwd of je je eigen arrogantie dan ziet.
Laten we het hopen van wel. Zo niet, laten we dan hopen dat je je niet hebt voortgeplant.