JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Ik word nergens gek van en ik heb ook geen last van stemmen. Mijn gedachtes vormen de werkelijkheid samen met de zintuigelijke waarneming. Wat een onzin om te stellen dat je gedachten + zintuigen geen juiste waarneming van de werkelijkheid zijn.
Wat je neerzet klinkt over helemaal niet logisch en volgens mij alleen te begrijpen als je Tolle-adept bent.
Misschien dat sommige mensen meer een observant moeten worden maar dat maakt ze nog niet afgesloten of niet verbonden van de werkelijkheid zoals jij het schetst. Daarvoor moet je toch wel erg een halve tamme zijn, om in Klaaswitztermen te spreken.
Heb het al eerder neergezet, waarom altijd dat gewauwel en in feite napraterij van de werken van Tolle? Je kan toch wel zelf denken en waarnemen en van daaruit een mening vormen?
Met de stem in je hoofd bedoel ik dus je gedachtes, je ego waarmee je je identificeert. "ik ben Eric, ik ben in 19xx geboren blabla". Eric maakt een foto en denkt "wat een mooie foto, dit is zeker en van mijn mooiste" en het tovert een glimlach op z'n gezicht.
Overigens zijn gedachtes dus niet de werkelijkheid, maar over de werkelijkheid (althans voor de meeste mensen
). Als je een vaas ziet en je denkt "wat een lelijke groene vaas", is dat slechts een gedachte. De werkelijkheid is het beeld dat op je net vlies valt. Net als bijvoorbeeld een sterstelsel slechts een idee is, de sterren zelf zijn niet gegroepeerd in stelsels, alleen in je gedachtes. Uiteraard is het ook werkelijkheid dat je die gedachte hebt.

en zoals ik al zei: zou je dan met gemak een uurtje in mijn martelkamer moeten kunnen doorstaan
hehe, en met welke drug heb je dat gedaan?