Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Download de audiobook, die dude is super 'present' en door het echt uit zijn mond te horen helpt het om zelf ook present te worden. Probeer geconcentreerd te luisteren, zoals je zou doen wanneer je heel geconcentreerd naar muziek luistert. Ik had het een jaar geleden geluisterd en net als Corleoné was het eerste wat ik dacht dat het Christelijke crap over God, Jezus de Boeddha etc. was en dus kapte ik er halverwege mee. Maar ik bleef maar lezen over mensen die echt kickass in het leven zijn dankzij het boek, dus ik besloot het weer een kans te geven en ECHT te luisteren naar wat hij zegt. Wat blijkt nou, Christelijk is wel het laatste wat het is. Het is juist anti religie en anti new age crap. Met God bedoelt hij God in de zin als Einstein het bedoelde, het niets, het tijdloze, stilte maar je kan het volgens hem beter "consciousness" noemen omdat zowel religieuzen als atheïsten een totaal verkeerd beeld hebben bij het woord 'God'. Hij haalt er enkele quotes van Jezus bij om zijn verhaal kracht bij te zetten, hij zou volgens hem namelijk net als de Boeddha ''enlightened" zijn (dus niet boven natuurlijk of goddelijk, iedereen kan dit zijn)
Anyway ik luister er nu al bijna 2 weken iedere dag naar, zijn stem helpt mij om present en in the moment te zijn en het is echt ongelofelijk. Ik kan nu gewoon mn gedachtes compleet uitschakelen en het gevoel van rust en vrede dat het je geeft is echt epic. Ik weet nog wel toen ik las over het voelen van je 'inner body' en ik dacht echt wtf is dit voor crap, maar nu kan ik dat echt en het stelt mij in staat op present te zijn. Je wilt niet weten wat een bevrijding het is als je al die nutteloze chatter in je hoofd uit kan zetten, maar het kan wel heel lang duren voordat het je lukt omdat je gedachtes zelf (je ego) in de weg kunnen zitten.
Anyway download een torrent van The Power of Now, luister hem helemaal af, luister echt goed naar wat hij zegt en wat hij bedoelt en oordeel zelf.
ben benieuwd. zal t binnenkort eens een kans geven