MuscleMeat

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hebben jullie 25 kg dumbbells:)

mooie training weer

• Topic Starter Topic Starter
hebben jullie 25 kg dumbbells:)

mooie training weer

Nou ik maak ze gewoon. de combinatie 21,22kg kan ik dus weer niet maken. Zit nu op 25kg en er zullen nog wel meer combinaties niet mogelijk zijn. Ga k met incline dumbbell press nog mee opstropen:(

Training 16 - Week 6 - Maandag: Workout 1

Squat:
5x72,5kg
5x72,5kg
4x72,5kg
2x72,5kg:(

Bench Press:
5x55kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg vpr

Barbell Row:
5x55kg goed
5x55kg cheat
4x55kg redelijk/goed
4x55kg niet goed
5x50kg strict (mind****:)) Voelt zo goed dan^^

Upright Row:
10x30kg :fire: pr
07x30kg
07x30kg

Skullcrushers:
6x21kg
4x21kg..pff oppassen.
6x21kg

Comment:
Sq: slechte squatdag
Bp: erg nice nadat ik vorige week met 52,5 niet eens vpr had. Dit was wel op randje. Maargoed volgende week gaan die extra 2,5kg er gewoon aan geloven.;) We zullen zien...
super training:cool: op squat na.

Laatst bewerkt:
Je gaat nog steeds lekker man, volgende keer pak je 4x5x 75. Die bench press gaat ook hard je gooit er elke week nog 2,5 bij. Over 2 weken hopelijk 2 schijven van 20 aan beide kanten. Dat gaf me ook wel een goed gevoel toen ik dat kon haha.

Goeie training kerel, waarom triest gezicht, feit dat je de reps niet heb gehaald is feit dat je all the way bent gegaan, en daar gaat het om! Die laatste paar uit je butt... dat zijn de reps!

Je gaat nog steeds lekker man, volgende keer pak je 4x5x 75. Die bench press gaat ook hard je gooit er elke week nog 2,5 bij. Over 2 weken hopelijk 2 schijven van 20 aan beide kanten. Dat gaf me ook wel een goed gevoel toen ik dat kon haha.

Bedankt:D Nou die 2x20kg schijven zitten er bij mij al aan. K heb een 10 kg stang;) geen officiele thuis. Komt ooit nog wel. Er kan max 150kg aan. Dus voordat ik die SQ, DL en BP mag ik nog wel even.

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 18:00 ----------

Goeie training kerel, waarom triest gezicht, feit dat je de reps niet heb gehaald is feit dat je all the way bent gegaan, en daar gaat het om! Die laatste paar uit je butt... dat zijn de reps!

Bedankt.
Ze zitten ook nog elke keer wel onder parralel. Ik ben beetje bang daarvoor want ik kan niet op 90 graden stoppen als ik doorzak met SQ. Als ik dat doe voelt net alsof ik de beweging afkap en kom ik niet meer omhoog. Ik zak altijd goed diep zodat k beetje omhoog veer zegmaar. Moet je wel met flinke korrel zout nemen dan. Maar vanaf dat lage punt voelt fijner in de spieren dan dat ik stop halverwege als ik 'zit'. Het is wel stuk zwaarder. En k squat helemaal los. heb ook geen safety dingen ofzo onder me..;(

Laatst bewerkt:
Training 17 - Week 5 - Donderdag

Deadlift:
5x95kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg
5x95kg VPR dikke pomp:fire:.. helemaal kapot al.
Was denk laatste serie 5x5 voor de DL.

Incline Dumbbell Press:
5x18kg
5x18kg
5x18kg
4x18kg
3x18kg Zwak

Reverse Pull-up
7x5 setjes

Wat een lkkre oefening die laatste:D Voelde me lats al bij eerste setje en dikke pomp in biceps op laats. Beetje afgewisseld met boven en onderhands small en brede greep. En het is op verschillende manieren zwaarder te maken:) Topvervanger voor lat-pulldown.

Helemaal gesloopt. Ik heb allang in de gaten. FB, kort, krachtig. dat zijn mijn 3sleutelwoorden.

Nice, plan is gemaakt zie ik:)

Zo hoor je ook te squatten, ass to the grass! Ik vind dat juist zwaarder dan niet helemaal zakken... Ik betrap mezelf er vaak op dat als ik boven de 150 kilo ga ik niet helemaal zak... beetje angstig dat ik niet meer omhoog kom:)

Zo hoor je ook te squatten, ass to the grass! Ik vind dat juist zwaarder dan niet helemaal zakken... Ik betrap mezelf er vaak op dat als ik boven de 150 kilo ga ik niet helemaal zak... beetje angstig dat ik niet meer omhoog kom:)

Ja dat gevoel deel k ook al vanaf het begin. this beetje dubbel. Maar als ik stop op 90 graden voelt zoo onnatuurlijk. je moet wel je beweging afmaken lijkt me. helemaall.

Je blijft goed doorgaan! Volhouden en dan binnenkort is kijken wat je 1RM is op de grote 3?

Zit mooie progressie in je trainingen zie ik!
bor en bench ook goed in verhouding. Zie je niet veel

Je blijft goed doorgaan! Volhouden en dan binnenkort is kijken wat je 1RM is op de grote 3?

Jaa ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar. Op de DL en BP dan. SQ durf ik niet aan denk ik en ook minder intressant persoonlijk. Voor DL zal ik binnenkort 2x20kg weer aanschaffen.:D
Anders kan ik niet verder haha.

Zou een max training goed zijn laatste weekje voor rust of de 1e week na een rustweek? Of boeit dat niet veel??

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 16:42 ----------

Zit mooie progressie in je trainingen zie ik!
bor en bench ook goed in verhouding. Zie je niet veel

Dankje:D Alleen k weet nu al dat me BP eerder gaat steken dan me BOR.
Echt het zwakke punt bij mij. Werk er wel keihard aan:)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 16:48 ----------

Training 18 - Week 5 - Zaterdag: Workout 3

CGBP:
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg vpr En dat nadat vorige week 5x5x40 minder ging:)

Dumbbell Rows:
5x26kg
5x26kg
5x26kg
5x26kg
5x26kg vpr Pittigg... rechts blijft zwakkere kant. wel gehaald.

MP:
5x35kg
5x35kg
5x35kg
4x35kg
4x35kg

Leg Extensions:
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Ez Bicep Curls:
6x30kg
6x30kg
4x30kg

Ik warmde ff voor de bicep curls op met 10 reps 17kg. Had ik alzowaar een pomp te pakken xD. Was een feit na 1e 6x30kg. Zeker door de rows:)

Training 19 - Week 7 - Dinsdag: Workout 1

Squat:
3x75kg
3x75kg
3x75kg Net lood wat er op me schouders rust:p

Bench Press:
4x56,5kg
4x56,5kg
3x56,5kg
3x56,5kg Dat ging niet zo goed. Zie ik tot me schrik op eind dat er ook nog 1kg te weining aanzat. Nog een deuk in de hoop volgende week 60kg te drukken. miss 3x3/4x4 proberen dan.

Barbell Row:
4x60kg PR En nu weer 2,5kg te veel weet niet waar k zat met me gedachten. minder erg als BP haha.
4x57,5kg
4x57,5kg
4x55kg
4x55kg Allemaal strict:thumb:

Upright Row:
10x30kg
07x30kg
07x30kg

Skullcrushers:
04x22kg
03x22kg komt vast door BP
10x17kg ->pomp

Schema gaat er nu aardig inhakken. Vooral de iso's die dan wat minder gaan omdat je gewoon al vol zit van de 3 compounds. logisch. miss na week 8 rustweekje en dan aangepast FB verder gaan.
FB for the win:thumb:

Laatst bewerkt:
Gewoon doen voor je rustweek. Kan je daarna volledig herstellen.

zijn toch weer 2 lekkere trainingen man! VPR cgbp en PR barbell row! Not bad for 2 days work:)

Sterke upright rows!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven