- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) Voelt zo goed dan^^
pr
We zullen zien...
op squat na.Je gaat nog steeds lekker man, volgende keer pak je 4x5x 75. Die bench press gaat ook hard je gooit er elke week nog 2,5 bij. Over 2 weken hopelijk 2 schijven van 20 aan beide kanten. Dat gaf me ook wel een goed gevoel toen ik dat kon haha.
Nou die 2x20kg schijven zitten er bij mij al aan. K heb een 10 kg stang
geen officiele thuis. Komt ooit nog wel. Er kan max 150kg aan. Dus voordat ik die SQ, DL en BP mag ik nog wel even.Goeie training kerel, waarom triest gezicht, feit dat je de reps niet heb gehaald is feit dat je all the way bent gegaan, en daar gaat het om! Die laatste paar uit je butt... dat zijn de reps!
.. helemaal kapot al.
Voelde me lats al bij eerste setje en dikke pomp in biceps op laats. Beetje afgewisseld met boven en onderhands small en brede greep. En het is op verschillende manieren zwaarder te maken
Topvervanger voor lat-pulldown.
We worden elke trainer stukje wijzer,.. en sterker.Zo hoor je ook te squatten, ass to the grass! Ik vind dat juist zwaarder dan niet helemaal zakken... Ik betrap mezelf er vaak op dat als ik boven de 150 kilo ga ik niet helemaal zak... beetje angstig dat ik niet meer omhoog kom![]()
Je blijft goed doorgaan! Volhouden en dan binnenkort is kijken wat je 1RM is op de grote 3?

Zit mooie progressie in je trainingen zie ik!
bor en bench ook goed in verhouding. Zie je niet veel
Alleen k weet nu al dat me BP eerder gaat steken dan me BOR. 

Gewoon doen voor je rustweek. Kan je daarna volledig herstellen.
zijn toch weer 2 lekkere trainingen man! VPR cgbp en PR barbell row! Not bad for 2 days work![]()

Check die van lessoe maar eens dan.