- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppatee gaat hard man, hoe ziet je voeding er uit op een normale dag? En hoe zit het met je lichaam stats? Merk je ook al goede vooruitgang etc. kwa fysiek? Want je had een flinke lengte dacht ik.
edit: 1.96 haha wat een reus.

Ikzelf merk het al wel in de spiegel, maar ik blijf liever wat negatief dan zijn de resultaten later altijd beter. Ik ga pas geloven als ik het in me omgeving eens hoor.
Wat ik maar al te graag wil bereiken.
Hopen dat ik niet veel verlies tijdens rustweekje. Ga ik zowieso wel nieuwe motivatie opdoen
. En goed slapen. 

Lekker hoor die 120, verzuring in je triceps lijkt me vrij sterk of waren het je onderarmen? Dat zou miss kunnen van je deadlift serie. Die skullcrushers waren je eerste echte tricep oefening, Lekker getraind man.
Lekker hoor die 120, verzuring in je triceps lijkt me vrij sterk of waren het je onderarmen? Dat zou miss kunnen van je deadlift serie. Die skullcrushers waren je eerste echte tricep oefening, Lekker getraind man.

Lekkere training hoor!
Incline DB Press mag je nog wel wat aan werken.
Skullcrushers zijn extreem zwaar en hij had ook al Incline DB Presses gedaan.
22 kg is wel aardig wat gewicht als je skulls 100% strict uitvoert.
Daarnaast had hij ook al pull-ups gedaan, waardoor de antagonist-spier al vermoeid is voor de skulls.
Echte pullups faal ik nog hard in. Kan die net 2x uitvoeren. Das buiten aan balk
met reverse wil ik goed me lats trainen en koop k later echte pullstang voor het echte werk.Sterke training dwarff. Eindelijk is een knallend PRGa zo door.

Ga je weer je logje bijhouden? Of laat je het bij posten in andere logs?Heey kerel das lang geleeGa je weer je logje bijhouden? Of laat je het bij posten in andere logs?
Atm heb ik er geen tijd voor, denk dat ik volgende week weer eens wat ga bijhouden.

nope, geen tijd voor gehad maar dat krijg ik volgende week weer
nja genoeg hier over mij ik zal je nog wel eens zien in me log ofzo next week.

Zo, kom hier ook een kijkje nemen. Meteen ook geabonneerd of course.
Wat zijn je stats op de grote 3, en hoeveel kcal's eet je? Want dat zijn er iig superveel per maaltijd als je 5 keer eet met 1.95m..
En als stuk fruit er bij, zou ik gewoon afwisselen. Gewoon wat je in huis hebt. Ik eet vaak bananen, daarnaast afhankelijk van het seizoen. Kiwi's, appels, watermeloen, gewone meloen, aardbeien, mandarijnen..
en 2 stuks per dag. wat eigenlijk normale standaard is.Niks mis met een weekje rust. Wil ook niet zeggen dat je dan helemaal niets hoeft te doen.
Ben buiten beetje aan een balk chins en pull-ups te oefenen. gewoon een paar elke dag. 

ghehe)