Fitness Seller

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice Dwarff

• Topic Starter Topic Starter
Hoppatee gaat hard man, hoe ziet je voeding er uit op een normale dag? En hoe zit het met je lichaam stats? Merk je ook al goede vooruitgang etc. kwa fysiek? Want je had een flinke lengte dacht ik.

edit: 1.96 haha wat een reus.

Gaat goed ja:)
Mijn voeding gaat ook steeds beter. Maar nog niet volwaardig of supergoed. Komt door dat brood. Zowieso elke dag eiwit shake. En op trainingsdagen 2 shakes. Das toch een 50 gram eiwitten al.

Standaard per dag:
1 of 2 shakes.
voor de rest veel brood nog steeds. Veel kip en ei op me brood dat wel.
1 appel. wil nog fruitstuk bij doen.
2 liter water.
bak kwark.
groente, aardappelen, vlees/pasta. tot ik goed vol zit.

Zit meestal op 5 eettijden. Meeste met 3 uur ertussen mja kan niet anders en dat is ook me max.

Had vandaag al me 2e 'stuk' vis deze week. Dus die heb stoffen heb ik ook weer binnen:D

Zal me zaterdag ff wegen. Dan notuur ik dat hier wel. Fysiek begint wel maar is nog meeer normaal dan al echt groter ofzo. Ik kom van typisch ectotje dus ja en dan met die 1.96...;) Ikzelf merk het al wel in de spiegel, maar ik blijf liever wat negatief dan zijn de resultaten later altijd beter. Ik ga pas geloven als ik het in me omgeving eens hoor.

En ik ben pas een reus als ik bij die lengte 90/95 kg ben ofzo;) Wat ik maar al te graag wil bereiken.
Valt opzicht best mee of ik heb gewoon veel mensen om me heen die ook boven de 1.85 zijn haha.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 17:42 ----------

Bedankt man!!:) Hopen dat ik niet veel verlies tijdens rustweekje. Ga ik zowieso wel nieuwe motivatie opdoen:D. En goed slapen.

1e week dat ik dan weer begin heb ik vakantie 3 weken dus lekker overdag trainen ipv savond's en veel en goede slaap pakken snachts.

Laatst bewerkt:
Training 23 - Week 8 - Donderdag

Deadlift: gemaxt. 117kg was theoretich mijjn 100% max oftewel 1RM.
8x50kg
5x70kg
5x90kg
1x100kg

1x110kg pr
1x115kg pr
1x120kg pr :fire:
1x120kg met trillende knie-en mar toch rechtop 3 sec. vast gehouden:)
3x100kg

**** yeah superblij!:D

Reverse pull-up:
6x
5x
5x
5x
3x

Incline Dumbbell Press:
6x19kg
6x19kg
4x19kg

Dumbbell calve raise:
Vergeten... kak komt door skulls waar ik aan dacht;p

Skullcrushers: maandag niet gedaan.
6x22kg pr
6x22kg
4x22kg Dikke verzuring.. teminste voelde zo vreemd. Denk dat verzuring is;p

Gaan we voelen morgen.

Top training.

Laatst bewerkt:
Lekker hoor die 120, verzuring in je triceps lijkt me vrij sterk of waren het je onderarmen? Dat zou miss kunnen van je deadlift serie. Die skullcrushers waren je eerste echte tricep oefening, Lekker getraind man:D.

Lekkere training hoor!
Incline DB Press mag je nog wel wat aan werken.

Lekker hoor die 120, verzuring in je triceps lijkt me vrij sterk of waren het je onderarmen? Dat zou miss kunnen van je deadlift serie. Die skullcrushers waren je eerste echte tricep oefening, Lekker getraind man:D.

Skullcrushers zijn extreem zwaar en hij had ook al Incline DB Presses gedaan.
22 kg is wel aardig wat gewicht als je skulls 100% strict uitvoert.
Daarnaast had hij ook al pull-ups gedaan, waardoor de antagonist-spier al vermoeid is voor de skulls.

Sterke training dwarff. Eindelijk is een knallend PR:D Ga zo door.

Nee dat gevoel was duidelijk in me triceps. Heb dat niet vaak en verzuring hoor ik hier nog regelmatig vallen. Bij pomp wist ik meteen wat dat gevoel was toen ik die voor eerst had haha;)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 07:23 ----------

Lekkere training hoor!
Incline DB Press mag je nog wel wat aan werken.

Skullcrushers zijn extreem zwaar en hij had ook al Incline DB Presses gedaan.
22 kg is wel aardig wat gewicht als je skulls 100% strict uitvoert.
Daarnaast had hij ook al pull-ups gedaan, waardoor de antagonist-spier al vermoeid is voor de skulls.

Ja idd met incline db worden triceps al belast. en ja mijn incline is erg zwak.
Die pullups zijn reverse he;) Echte pullups faal ik nog hard in. Kan die net 2x uitvoeren. Das buiten aan balk:P met reverse wil ik goed me lats trainen en koop k later echte pullstang voor het echte werk.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 07:23 ----------

Sterke training dwarff. Eindelijk is een knallend PR:D Ga zo door.

Bedankt. ben er blij mee. Net wat je zegt. eerste echte pr;)

Laatst bewerkt:
je bent op het goede pad zo te zien !

Training 24 - Week 8 - Zaterdag: Workout 3

CGBP:
5x47,5kg pr
4x47,5kg
3x47,5kg
3x47,5kg
3x47,5kg
8x40,0kg pr

Dumbbell Rows:
5x28kg
5x28kg
5x28kg
5x28kg
5x28kg vpr
rechts was vanaf set 3 elke keer 4 reps ipv 5 reps.;(

MP:
2x40kg pr
3x40kg pr
maar gedropt.
2x40kg
3x35kg damned
6x30kg

Leg Extensions:
10x60kg
10x60kg
10x60kg

En toen maar gestopt. voelde me niet zo lekker worden tijdens laatste 2 oefeningen.
Ook niet echt goede maaltijd gehad ervoor moet ik zeggen.

Ben wel blij met de training opzich.
MP wel matig, heeft vast met CGBP te maken. vermoeide triceps.
2 presses zijn killing. Ben blij dat ze met nieuwe schema niet meer bij mekaar zitten.
Knallen we door naar 50kg MP en 60kg CGBP.^^
Nu weekje rust. Zie er gewoon tegenop xD.

Laatst bewerkt:
Lekker getraind man, vind die dumbbell rows erg sterk. 40kg MP is ook al lekker hoor. Weekje rust kan zeker geen kwaad, je hebt een tijd lang achter elkaar liggen sjouwen, geniet er even van;).

Zo, kom hier ook een kijkje nemen. Meteen ook geabonneerd of course. :)

Wat zijn je stats op de grote 3, en hoeveel kcal's eet je? Want dat zijn er iig superveel per maaltijd als je 5 keer eet met 1.95m..

En als stuk fruit er bij, zou ik gewoon afwisselen. Gewoon wat je in huis hebt. Ik eet vaak bananen, daarnaast afhankelijk van het seizoen. Kiwi's, appels, watermeloen, gewone meloen, aardbeien, mandarijnen..

Niks mis met een weekje rust. Wil ook niet zeggen dat je dan helemaal niets hoeft te doen.

Zo, kom hier ook een kijkje nemen. Meteen ook geabonneerd of course. :)

Wat zijn je stats op de grote 3, en hoeveel kcal's eet je? Want dat zijn er iig superveel per maaltijd als je 5 keer eet met 1.95m..

En als stuk fruit er bij, zou ik gewoon afwisselen. Gewoon wat je in huis hebt. Ik eet vaak bananen, daarnaast afhankelijk van het seizoen. Kiwi's, appels, watermeloen, gewone meloen, aardbeien, mandarijnen..

Ik heb alleen de DL nog maar gemaxt. En daar hou k het voorlopig bij.
Stats:

DL 1x120kg
SQ 3x75kg
BP 4x60kg

Voeding tjah. houd het niet bij echt serieus. heb wel groffe richtlijnen en probeer gewoon elke maaltijd veel naar binne te krijgen. Fruit wil ik ook uitbreiden ja;) en 2 stuks per dag. wat eigenlijk normale standaard is.
Qua eiwitten zit wel redelijk snor. Elke dag een shake en op trainingsdagen 2.
Mjaa koolhydrateb zijn idd ook belangrijk voor me. Qua vetten hoef ik ook niet op te passen. K eet gewoon van alles en goed. Alleen mijn weekenden zuigen flink qua voeding:S

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 13:01 ----------

Niks mis met een weekje rust. Wil ook niet zeggen dat je dan helemaal niets hoeft te doen.

KLopt:) Ben buiten beetje aan een balk chins en pull-ups te oefenen. gewoon een paar elke dag.
En dat blijf ik gewoon doen ook komende week.
Gaat best wel nice. Deed gister 3 pull-ups achter mekaar en 4 chins. Me max zegmaar. Voor de rest gewoon goede stricte singles maken en focussen op de negatieve fase.
Gaat lekker zo.
Voel dat ook mega in me buikspieren. weet nie of dat normaal is;p

Laatst bewerkt:
Schema voor volgende week. En denk volhouden tot eind van dit jaar.
Alleen om de zoveel tijd de reps verwisselen. En miss 1 of 2 oef. vervangen. Maar fullbody tot eind van dit jaar:)
Voorlopig nog ff krachtgericht. bevalt me wel:)

Workout A:
Back squat 3x3
Reverse pull-up 5x5
Bench press 5x5
Skulls 3x6/8
(shrugs)

Workout B:
Deadlift 3x3
MP 5x5
Dumbbell row 3x6/8
Calf raises 3x10/12
(wristwerk)

Workout C:
Front squat 3x8
Barbell row 5x5
Incline BP/CGBP 5x5
Spider curl 3x6/8
(abs)

Ik heb voor mezelf ook even een doel opgesteld voor de top 5 en lichaamsgewicht.
Vanaf eerste trainingsdag precies 5 maanden-1dag de tijd voor om te behalen:

01-01-2012:
SQ: 1x100kg
DL: 1x150kg
BP: 1x85kg
BOR: 1x75
MP: 1x60kg
BW: 80kg.

Het moet nu eens tijd worden dat me BW de lucht ingaat. Zit momenteel nog op een magere 73kg. Wil ook nog weleens 72,5kg wezen. Gaat er teminste niet af. Ben ik allang blij mee. Nu omhoog werken.
(Doe tegenwoordig ook al zelf inkopen:) ghehe)

Laatst bewerkt:
Dat zijn de goede berichten. Stevige doelen voor jezelf neerzetten en knallen maar. Succes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven