AndroidHealthClinic

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heey Dwarff,
zie dat je redelijk lage herhalingen doet.
Ik denk dat wendler ook echt iets voor jou is, 1 setje losgaan, de rest rustig aan
en assistence redelijk licht en veel volume !
bouw je goed massa mee en trainen voelt ook veel fijner aan. Dat is mijn ervaring iig.
Maar 3x40kg MP gaat al lekker man! keep on going ;)
bij wendler verhoog je het gewicht elke maand, volgens mij is het beter dat hij een programma volgt zoals rippetoe dat elke training verhoogt of eerder een programma dat elke week verhoogt.

• Topic Starter Topic Starter
bij wendler verhoog je het gewicht elke maand, volgens mij is het beter dat hij een programma volgt zoals rippetoe dat elke training verhoogt of eerder een programma dat elke week verhoogt.

Ik verhoog ook elke week met deze FB:) wanneer het mogelijk is.

@ jonggeleerd: Heb zeker aan wendler gedacht, alleen nog niet veel in verdiept. Was dan zowieso voor hierna. Ik ga nu eerst FB helemaal uitputten tot ik spuugzat mee ben en niet verder kom. (dan traint dat nieuwe schema ook zo extra lekker:D)

Shoulder Press:
2x42kg pr
3x42kg pr
3x42kg
5x37kg
6x32kg Had van die laatste 2 sets wel meer verwacht. Maar me schouders brandde flink dus das mooi.:)

Dumbbell Row:
L= 6x30kg + R= 4x30kg pr veeel beter dan vorige week.
L= 6x28kg + R= 4x28kg ook veeel beter nu
L= 8x26kg + R= 8x26kg yes :fire:

Deadlift:
10x70kg
06x80kg

Bench Dips:
10xBW+10kg pr
08xBW+05kg
08xBW

Superset
BB Calve Raises - BB Shrugs:
10x50kg - 10x50kg
06x80kg - 00x00kg (dikke faal op grip bij calve raises)
10x50kg - 10x50kh

Ben maar gestopt met superset. Voel steek in me rug nu nog steeds:(
Dus geen risico. moet al die gewichten toch gedead-lift optillen.
Hopen dat ik me niet verrek vanacht.

Neemt niet weg dat dit super training was. Had ik echt ff nodig.
Oefeningen door mekaar gegooit.
Dikke plus voor Dumbbell Rows. Was na deadliften nooit gelukt.
Deadlift licht gedaan, waren 2 setjes genoeg voor volle onderrug bij mijn al volle bovenrug. (heb nog meer respect nu voor diegene die highreppen op deadlift.) this gewoon killing en niet leuk:) No Pain No Gain!

Laatst bewerkt:
damn indrukwekkende training kerel! sterk

Ben maar gestopt met superset. Voel steek in me rug nu nog steeds:(
Dus geen risico. moet al die gewichten toch gedead-lift optillen.
Hopen dat ik me niet verrek vanacht.

Heb je geen squat-/power rack? Of in ieder geval iets waaraan je de bar op kunt hangen? Dan hoef je die gewichten niet te cleanen.

DB Row moet je met je rechterhand beginnen en zo het gewicht en aantal reps voor beide kanten bepalen. Op je huidige manier train je scheef.

Nette training hoor, mooie pr´s weer gezet. Dumbbell row is sterk hoor maar zoals Powergiant ook al zei moet je met je zwakke kant beginnen en dan daarna met je sterke kant je reps gelijk houden aan je linker kant;).

Als je dit FB schema wil volhouden zou ik wel zorgen dat je elke week verhoogt in je gewichten. Mocht je hiermee vast lopen zou je altijd kunnen overstappen naar wendler om een maandelijkse progressie te boeken.

damn indrukwekkende training kerel! sterk

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 16:58 ----------

Heb je geen squat-/power rack? Of in ieder geval iets waaraan je de bar op kunt hangen? Dan hoef je die gewichten niet te cleanen.

DB Row moet je met je rechterhand beginnen en zo het gewicht en aantal reps voor beide kanten bepalen. Op je huidige manier train je scheef.

Hmm jaa zou voor calve riases in squat rek kunnen doen ja met gewicht net als bij squat. Duurt alleen wat langer.

kan ook elke maand dubbel verhogen
dus 10kg op lower body en 5 kg op upper.

Nette training hoor, mooie pr´s weer gezet. Dumbbell row is sterk hoor maar zoals Powergiant ook al zei moet je met je zwakke kant beginnen en dan daarna met je sterke kant je reps gelijk houden aan je linker kant;).

Jah ga ik meenemen volgende keer.:thumb: Dacht this nu maar 2 reps verschil en 2 kg verschil en het is alleen van de laatste 2 trainingen. Het moet natuurlijk geen 10kg verschil worden links met rechts.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 17:01 ----------

Als je dit FB schema wil volhouden zou ik wel zorgen dat je elke week verhoogt in je gewichten. Mocht je hiermee vast lopen zou je altijd kunnen overstappen naar wendler om een maandelijkse progressie te boeken.

Doe ik ook wanneer kan:)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 17:02 ----------

kan ook elke maand dubbel verhogen
dus 10kg op lower body en 5 kg op upper.

Ga me wel nog eens goed inlezen. Zijn er nu ook hier 2/3 waaronder jij die wendler volgen en waarvan ik hun log volg dus das handig:)

Ga me wel nog eens goed inlezen. Zijn er nu ook hier 2/3 waaronder jij die wendler volgen en waarvan ik hun log volg dus das handig:)[/QUOTE]

Zeker een aanrader, 1 week dat schema gedaan en het is lekker, en t killt je gewoon heerlijk :D

sterke shoulder press:)

Front Squat: 2e keer
6x45kg
6x45kg
6x45kg vpr

Incline Bench Press:
6x17kg
6x17kg
6x17kg
4x17kg

Barbell Row:
4x55kg
4x55kg
4x55kg
4x55kg
6x50kg

CGBP:
4x45kg
4x45kg Moeizaam ging maar ff maxen.

1x50kg pr te makkelijk
fx55kg overmoedig natuurlijk

3x50kg pr
2x50kg 3e rep fail.

Barbell Curl:
6x30kg
6x30kg
5x30kg

Crunches:
3 soorten oef.
Elk 2 setjes tot falen.

FSQ: 3x8 had makkelijk in gezeten. Maar polsen dede weer zeer. Geen invloed op de rest van training. vorige keer wel. gaat voouit:)
BOR was gewoon kak. ook qua uitvoering.
CGBP Zit vast meer in als ik meteen begin met 50kg. volgende week setjes hiermee.

mooie pr's..
wanneer ga je nu wendler volgen?

mooie pr's..
wanneer ga je nu wendler volgen?

Voorlopig nog niet denk ik.;) Gaat lkkr zo. En ik volg eerst tijdje de personen die nu Wendler doen.
Ga nu ff wendler wel opzoeken. Was al weer weggezakt.

Als er nog iemand mooie link heeft..

zoek ff op piratebay, heb het onlangs ook terug gedownload

Nice die FSQ, heb je niet de neiging om voorover te vallen?

zoek ff op piratebay, heb het onlangs ook terug gedownload

http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance/how_to_build_pure_strength

Helemaal gelezen. Zit er verleidelijk uit.
Ook lkkr veel rust tussen die zware sets.
3 oefeningen per training.
Snap alleen niet dat er een row oefening bij de BP workout zit. maargoed.
PDF is gedownload, thanks:thumb:

Alleen heb al een eerste vraag. Moet je na de 1e cyclus van 4 weken 5kg bij je 1RM(eigenlijk 90%) van het begin van die maand doen. Als het je eerste maand is. Of bereken je weer een nieuwe 1RM(90%) van de laatste set van de laatste week. waar je 1rep doet(maxen) en dan repout erachteraan. Miss ligt die wel hoger dan je begin 1Rm+5kg toch?

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 19:31 ----------

Nice die FSQ, heb je niet de neiging om voorover te vallen?

Nee, gelukkig niet zeg. nou moet ik eigenlijk zeggen nog niet. Had bij back quat al wel paar keer de neiging. Maar kwestie van concentratie.

Laatst bewerkt:
http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance/how_to_build_pure_strength

Helemaal gelezen. Zit er verleidelijk uit.
Ook lkkr veel rust tussen die zware sets.
3 oefeningen per training.
Snap alleen niet dat er een row oefening bij de BP workout zit. maargoed.
PDF is gedownload, thanks:thumb:

Alleen heb al een eerste vraag. Moet je na de 1e cyclus van 4 weken 5kg bij je 1RM(eigenlijk 90%) van het begin van die maand doen. Als het je eerste maand is. Of bereken je weer een nieuwe 1RM(90%) van de laatste set van de laatste week. waar je 1rep doet(maxen) en dan repout erachteraan. Miss ligt die wel hoger dan je begin 1Rm+5kg toch?
versta je vraag niet helemaal, misschien moet je in de pl sectie een topic openen.

Je gooit 5 kg op je trainingsmax van de cyclus ervoor. Bij de presses 2,5 kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven