AndroidHealthClinic

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker bezig Dwarff! Gewoon lekker door trainen zo, komt allemaal goed.

• Topic Starter Topic Starter
Squat:
3x75kg
3x75kg
3x75kg

Reverse Pull-up:
10x PR
5x
5x
5x
5x
5x

Dumbbell Bench Press:
8x19kg
6x19kg
6x19kg

15x9kg(flyes) zomaar

Skullcrushers:
8x24kg PR:eek: **** yeah:fire:
8x22kg
7x20kg
7x18kg

Reverse Curl:
12x14kg
12x14kg
12x14kg

Crunches:
50reps
30reps
Side Crunches:
2 sets..nie geteld

Squat terug op oude pr niveau. 80kg zit er wel in. Dan weer verder kijken.
Moet oppasen dat ik niet te diep zak. Bij/onder parrallel en dan weer omhoog.
Skulls gingen verbazingwekkend goed. Ga bijna twijfelen aan de reps. Maar waren toch echt 8:) Waar een bord spaghetti al nie voor kan zorgen.:thumb:

Had gister op werk 2 ballen gehakt en vanmorgen 1e pauze een saucijzenbroodje en 2e pauze frikandellen. very nice:D

Lekker getraind, pull ups gaan ook lekker:).

Squat terug op oude pr niveau. 80kg zit er wel in. Dan weer verder kijken.
Moet oppasen dat ik niet te diep zak. Bij/onder parrallel en dan weer omhoog.
Skulls gingen verbazingwekkend goed. Ga bijna twijfelen aan de reps. Maar waren toch echt 8:) Waar een bord spaghetti al nie voor kan zorgen.:thumb:

Had gister op werk 2 ballen gehakt en vanmorgen 1e pauze een saucijzenbroodje en 2e pauze frikandellen. very nice:D

Waarom slechts tot par squatten als je dieper kan met dat gewicht?

Met goede training kun je gewoon lekker junken, daar hebben ze cardio voor uitgevonden. Wel oppassen met teveel vet rondom je training.

nice skulls!

sterke skull crushers man, en lekker gegeten:)

Waarom slechts tot par squatten als je dieper kan met dat gewicht?

Met goede training kun je gewoon lekker junken, daar hebben ze cardio voor uitgevonden. Wel oppassen met teveel vet rondom je training.

Jah ben nog steeds bezig met perfectioneren van de oefening. Nadeeltje met thuistrainen. En ik film liever niet. Maar ik mag niet klagen. En gaat er goed.
MIss dat ik binnekort ga kijken voor losse safety bars:)

Vet doet mij helemaal niks, ecto..:(

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 20:34 ----------

Dankje:D was zelf verbaasd.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 20:34 ----------

sterke skull crushers man, en lekker gegeten:)

Jah pasta goed voor de koolhydraten voor de training, eiwishake voor de spieren na de training. top top:D

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 20:37 ----------

Heb vandaag niet getraint. Had lange dag. ook nog verjaardag dus wil me niet haasten. Morgen heb ik om 2 uur weekend dus lekker chill trainen smiddags.
Zaterdag kan ik ook niet want dan heb ik familie uitje. Dus die gaat naar zondag.
Komt allemaal perfect uit. Erg makkelijk met zo'n schema..

Gisteravond gewogen toen was ik 76^^ gaat wel kilo kleren en nog kilo eraf. (ben sávonds altijd kilo zwaarder dan sóchtends op nuchtere maag.)

74kg ongeveer dus:) We stijgen. zaterdagmorgen officieel wegen. hopelijk hou ik het vast. (heb vandaag al 2x het kleinste kamertje van het huis moeten opzoeken)

Laatst bewerkt:
gaat lekkker, log kan bijna sluiten dwarff!
kan je je naam ook meteen veranderen in giantt haha

Vet doet mij helemaal niks, ecto..:(

Vet rondom training heeft niet hoofdzakelijk te maken met vet aanzetten. Vet vertraagt afbraak van voedingsstoffen en andere functies van spijsvertering. Genoeg voedingsstoffen voor het lichaam ter beschikking hebben, is essentieel vlak voor/na en tijdens training.

gaat lekkker, log kan bijna sluiten dwarff!
kan je je naam ook meteen veranderen in giantt haha

Daarvoor heb ik nog minstends 10kg bw nodig xD

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 14:59 ----------

Vet rondom training heeft niet hoofdzakelijk te maken met vet aanzetten. Vet vertraagt afbraak van voedingsstoffen en andere functies van spijsvertering. Genoeg voedingsstoffen voor het lichaam ter beschikking hebben, is essentieel vlak voor/na en tijdens training.

Hmm ja dacht eigenlijk al wel dat je het niet zo bedoelde als ik eerst dacht. Je bent al verder in de voeding dan mij:thumb: Dank voor delen:)
Maar zoals je het nu omschrijft: vet vertraagt afbraak van voedingsstoffen en je hebt veel voedingsstoffen nodig voor en na de traiing. dus vet is goed? of ik lees nu verkeerd. kan ook

Shoulder Press:
3x44kg pr
2x44kg fail op 3e
4x40kg
6x35kg
6x30kg

Dumbbell Row:
8x24kg
6x26kg
6x26kg

Deadlift:
3x110kg pr
3x110kg
4x90kg

Bench Dips:
08xBW+12kg pr
07xBW+12kg
10xBW

BB Calve Raises - BB Shrugs:
15x50kg - 15x50kg
15x50kg - 15x50kg

Dumbbell Row begonnen met zwakste kant. Voelt goed als je daar 8 reps mee haalt en dus weet dat je andere kant dat ook makkelijk moet redden.
Wilde met die 90kg deadlift meer rond de 8 reps komen maar dacht wtf me rug zit al vol waarom jezelf nog verder kapot maken.

Laat je die shoulder press nou tot borst zakken altijd en dan omhoog of stop je halverwege? Zie ze op youtube allemaal (halve)(miss hoort het zo) reps maken.
Heb ik deze training ook gedaan. Maar voorheen liet ik stang altijd tot bovenkant borst zakken, en dan natuurlijk helemaal omhoog met gestrekte armen. Zie deze vorm ook weleens: wel tot borst laten zakken maar dan niet helemaal uitgestrekt. confused:(

Tevreden weer:)

Laatst bewerkt:
Lekker weer hoor die pr´s, ik laat bij de shoulder press of mp altijd de stang tot de borst zakken. Dat eerste stukje vind ik juist ook het zwaarste. Volgens mij is het gewoon een kwestie van een volledige ROM maken. Sommige zie je inderdaad tot 90gr zakken bij de shoulder press. Maar bij het bankdrukken hoor je de stang ook tot je borst te laten zakken en niet tot 90graden. Als je hem tot halverwege laat zakken haal je gewoon niet alles uit de oefening.

Hmm ja dacht eigenlijk al wel dat je het niet zo bedoelde als ik eerst dacht. Je bent al verder in de voeding dan mij:thumb: Dank voor delen:)
Maar zoals je het nu omschrijft: vet vertraagt afbraak van voedingsstoffen en je hebt veel voedingsstoffen nodig voor en na de traiing. dus vet is goed? of ik lees nu verkeerd. kan ook

Ik lees eigenlijk iedere dag wel een paar voedingsartikelen. Vet is niet per definitie slecht. Je kunt dus gewoon vet (liefst uit noten, vis-/olijfolie etc.) eten, zelfs als tussenmaaltijd. Snelle opname van voedingsstoffen voor en na de training is belangrijk. Vet vertraagt = langzame opname, dus niet gewenst rondom training.

Ik kies het liefst vóór de trainingen voedingsstoffen laag in vet, gemiddeld in eiwit en hoog in kH. Na de trainingen eerst voedingsstoffen laag in vet en vooral hoog in kH. Daarna een eiwitrijke maaltijd.

Daarnaast zie ik wel grote voordelen in voedingswaren die inspelen op de insulinegevoeligheid. Rond trainingen neem ik dan voeding die een hoge 'glykemische index respons' tot gevolg heeft. (tip: google) Vaak zal het erop neerkomen dat dit vooral uit fruit (anders dan banaan) bestaat.

a1s heeft een prachtig topic met richtlijnen opgesteld. ("easy voedingsschema voor n00bs" o.i.d.)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 21:53 ----------

Lekker weer hoor die pr´s, ik laat bij de shoulder press of mp altijd de stang tot de borst zakken. Dat eerste stukje vind ik juist ook het zwaarste. Volgens mij is het gewoon een kwestie van een volledige ROM maken. Sommige zie je inderdaad tot 90gr zakken bij de shoulder press. Maar bij het bankdrukken hoor je de stang ook tot je borst te laten zakken en niet tot 90graden. Als je hem tot halverwege laat zakken haal je gewoon niet alles uit de oefening.

90* is geen MP. MP is bijna tot op de borst.

http://www.muscleandstrength.com/exercises/military-press.html

Laat mijn 3e training van deze week voor wat het is. Heb teveel last van iets boven in me rug/nek. helaas;(

Total-Body Plan. 8 weken
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/totalbody_training

Elke 2 weken nieuwe oefeningen toepassen
Om de week antagonist trainen
Elke workout beginnen met andere spiergroep. Alleen de grote spiergroepen uiteraard;)
Even weer schocken. Kijken hoe het effect heeft op me.

Workout 1
Sets: 3
Reps: 5
Rust: 60 sec.

Back squat:
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Horizontal row: Eindelijk officiele naam:p
5x
5x
5x
5x
5x Omdat 3 setjes ik nie genoeg vind hier:)

Dumbbel bench press:
5x22kg
5x22kg
5x22kg

Dumbbell shoulder press:
5x14kg
5x14kg
5x14kg

Skullcrushers:
5x25kg pr
5x25kg
5x23kg

Ez-barbell curl:
5x27kg
5x27kg
5x27kg
Pijn in me onderarmen als ik elke keer de bar neerlegde hier. nog nooit gehad:S

goede training!
dat pijntje heb ik ook wel is, altijd gwn dorogetraind, niks aan de hand
heb het ook alleen bij barbell curls

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven