- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker bezig Dwarff! Gewoon lekker door trainen zo, komt allemaal goed.

**** yeah
Waar een bord spaghetti al nie voor kan zorgen.

Squat terug op oude pr niveau. 80kg zit er wel in. Dan weer verder kijken.
Moet oppasen dat ik niet te diep zak. Bij/onder parrallel en dan weer omhoog.
Skulls gingen verbazingwekkend goed. Ga bijna twijfelen aan de reps. Maar waren toch echt 8Waar een bord spaghetti al nie voor kan zorgen.
Had gister op werk 2 ballen gehakt en vanmorgen 1e pauze een saucijzenbroodje en 2e pauze frikandellen. very nice![]()
Waarom slechts tot par squatten als je dieper kan met dat gewicht?
Met goede training kun je gewoon lekker junken, daar hebben ze cardio voor uitgevonden. Wel oppassen met teveel vet rondom je training.

was zelf verbaasd.
We stijgen. zaterdagmorgen officieel wegen. hopelijk hou ik het vast. (heb vandaag al 2x het kleinste kamertje van het huis moeten opzoeken)gaat lekkker, log kan bijna sluiten dwarff!
kan je je naam ook meteen veranderen in giantt haha
Vet rondom training heeft niet hoofdzakelijk te maken met vet aanzetten. Vet vertraagt afbraak van voedingsstoffen en andere functies van spijsvertering. Genoeg voedingsstoffen voor het lichaam ter beschikking hebben, is essentieel vlak voor/na en tijdens training.

Hmm ja dacht eigenlijk al wel dat je het niet zo bedoelde als ik eerst dacht. Je bent al verder in de voeding dan mijDank voor delen
Maar zoals je het nu omschrijft: vet vertraagt afbraak van voedingsstoffen en je hebt veel voedingsstoffen nodig voor en na de traiing. dus vet is goed? of ik lees nu verkeerd. kan ook
Lekker weer hoor die pr´s, ik laat bij de shoulder press of mp altijd de stang tot de borst zakken. Dat eerste stukje vind ik juist ook het zwaarste. Volgens mij is het gewoon een kwestie van een volledige ROM maken. Sommige zie je inderdaad tot 90gr zakken bij de shoulder press. Maar bij het bankdrukken hoor je de stang ook tot je borst te laten zakken en niet tot 90graden. Als je hem tot halverwege laat zakken haal je gewoon niet alles uit de oefening.
90* is geen MP. MP is bijna tot op de borst.
http://www.muscleandstrength.com/exercises/military-press.html
Ja dat zeg ik ook, als je tot 90gr zakt maak je geen volledige ROM en doe je dus de oefening niet goed.