AndroidHealthClinic

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie trainingen kerel, werd tijd dat ik eens kwam kijken hehe ;)

• Topic Starter Topic Starter
goede training!
dat pijntje heb ik ook wel is, altijd gwn dorogetraind, niks aan de hand
heb het ook alleen bij barbell curls

Aah oke. Ja heb ook geen last van ofzo tijdens de uitvoering bij barbell curls. gewoon als ik ze neerleg en die spanning van me onderarmen afgaat.
lkkr doorgaan.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 20:53 ----------

Goeie trainingen kerel, werd tijd dat ik eens kwam kijken hehe ;)

Eindelijk hoor haha:) Leuk!

• Like
Waarderingen: KEUN
goed bezig geweest weer Dwarff! Pijn in onderarmen heb ik ook altijd.

goede training!
dat pijntje heb ik ook wel is, altijd gwn dorogetraind, niks aan de hand
heb het ook alleen bij barbell curls

goed bezig geweest weer Dwarff! Pijn in onderarmen heb ik ook altijd.

Zo te horen ben ik dus ook niet de enige die dat heeft haha, heb er zelf ook wel is last van en train ook gewoon door.

Lekker getraind dwarff, skullcrushers blijven ook maar sterker worden en dat op het einde van je training:).

Geen wendler doen ?

Zo te horen ben ik dus ook niet de enige die dat heeft haha, heb er zelf ook wel is last van en train ook gewoon door.

Lekker getraind dwarff, skullcrushers blijven ook maar sterker worden en dat op het einde van je training:).

Idd had niet verwacht eigenlijk. Nouja nog meer redenen om gwn door te trainen. Skulls gaan zeker lkkr jah:)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 17:28 ----------

Nee eerst deze 8 weken met FB nog volmaken. Als ik met dit plan nou goed progressie maak ga ik denk ik gewoon voor een 2e ronde. En dan het nieuwe jaar met wendler beginnen. En anders na deze 8 weken al;)

Workout 2
Sets: 3
Reps: 8
Rust: 90 sec.

Bench press:
8x55kg
7x55kg
8x50kg

Shoulder press:
6x35kg:(
8x30kg
8x30kg

Dumbbell row:
8x24kg
8x24kg
8x24kg

Deadlift:
8x80kg
8x80kg
8x80kg

Calf raises:
8x80kg
8x80kg
8x80kg

Abs:
geen zin meer in.

Met de deadlift kon me rug het makkelijk aan. En onderarmen ook wel. Moet me alleen goed concentreren op ademhaling. word anders meteen stuk zwaarder.
Heb al last van verkeerd ademen soms.(familiekwaalje) echt k*t tijdens zo'n training dan. en daar komt ook nog eens de pomp bij al na 1 setje. Ik hou het erbij dat DL voor low-rep is.

Calfraises voelde ik niet eens in me kuitenzucht:P Wel lkkr voor me onderarmen. me grip word sterker:D en dat na die deads.

Nie tevreden met shoulder press. maargoed. was helemaal vol en op na de tijd:thumb:

Workout 3
Sets: 2
Reps: 15
Rust: 120 sec.

T-Bar row:
15x35kg
15x35kg

Upright row:
15x22kg
15x17kg

Front squat:
6x45kg
4x45kg+1x50kg pr. voelde niet als max^^

Incline dumbbell press:
15x14kg
10x14kg:mad:

Bench dips:
15xBW
10xBW+5xBW

Hammer curls:
15x9kg
15x9kg

Weet nie wat zwaarder is. krachtraining op low reps of conditoineel als dit pfff.
Blijven drinken tijdnes dit soort trainingen.

Frontsquat had geen zin in reps van 15 met 30kg ofzo..
Had elke set nog wel wat ingezeten maar ik stopte vanwege me polsen niet vanwege me benen. wat opzich goed teken is:)
Ik vind ze echt fijner dan back squats. ondanks last polsen.. maar word al minder.

Volgende week antagonist trainen. Heb er zin in...

Laatst bewerkt:
Lekker getraind, ik vind de front squat eigenlijk ook stiekem lekkerder dan de back squat. Het is een stuk eenvoudiger je houding 100% goed te houden en voor mijn gevoel kan je dieper gaan. Hoe pak je hem eigenlijk vast? Onderarmen gekruist?

Lekker getraind, ik vind de front squat eigenlijk ook stiekem lekkerder dan de back squat. Het is een stuk eenvoudiger je houding 100% goed te houden en voor mijn gevoel kan je dieper gaan. Hoe pak je hem eigenlijk vast? Onderarmen gekruist?

Nee ik hou ze onderhands vast met me ellebogen naar voren zegmaar.
Dan ligt de bar beetje op me voorkant schouders en heb ik 3 vingers onder de bar.

Nee ik hou ze onderhands vast met me ellebogen naar voren zegmaar.
Dan ligt de bar beetje op me voorkant schouders en heb ik 3 vingers onder de bar.

Hmm dat heb ik ook is geprobeerd maar dat beviel mijn polsen idd totaal niet. Ik heb het nu 2x gedaan met gekruisde onderarmen en had daarmee eigenlijk nergens last van.

best volume weer kerel!

Hmm dat heb ik ook is geprobeerd maar dat beviel mijn polsen idd totaal niet. Ik heb het nu 2x gedaan met gekruisde onderarmen en had daarmee eigenlijk nergens last van.

Hmm en ik deed eens met armen gekruist, toen lag die op me front delts en dat was zeer pijnlijk. heb geen enkele rep mee gemaakt meteen teruggelegd.
Miss is dat fout. zal nog eens filmpjes bestuderen.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 10:25 ----------

Thanks:) Dacht doe die 3e workout wel even maar voor je die 15 reps hebt gedaan, lange weg:p

Clean grip is veiliger dan gekruiste grip. Daarnaast kun je met clean grip vaak meer gewicht aan.
Vergeet niet dat je je ellebogen naar binnen moet duwen. Ellebogen naar buiten kan de oorzaak van pijnlijke polsen zijn.

Clean grip is veiliger dan gekruiste grip. Daarnaast kun je met clean grip vaak meer gewicht aan.
Vergeet niet dat je je ellebogen naar binnen moet duwen. Ellebogen naar buiten kan de oorzaak van pijnlijke polsen zijn.

K zal er op letten zaterdag, bedankt!

Damned heb nog niet getraind van de week:(
Voelde me ook niet al te best en moest deze week voor eerst de werkvloer weer op.
Best wel zwaar moet weer ff wennen had sávonds geen puf meeer voor trainingen.

Maar wil graag blijven trainen zijn toch maar 2 avonden en 1x zaterdags.
Miss dat ik wat moet inkorten. kort en krachtig trainen. wil het noway opgeven.
Train nog liever met half energie en tegen me zin maar das juist helemaal niet goed.

K inproviseer zaterdag wel iets in mekaar. hou nu nog maar ff rust. grom

Laatst bewerkt:
is klote man, na een lange werk dag ben ik meestal ook fcking moe. het liefst ga je slapen maar dan zit je er weer mee dat je niet getraint hebt:o

Front squat:
6x50kg pr
6x45kg
6x45kg
8x40kg

Pendlay row: new
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg Bovenrug lkkr in actie:)

CGBP:
8x40kg
8x40kg
6x40kg:(
6x40kg

Behind the neck press: new
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Decline opdrukken: (voeten op 90 cm hoogte.)
7xBW
5xBW dumbbell's voor positie handen gebruikt. nog zwaarder en onstabieler:fire: en beter voor polsen
4xBW

Behind the neck press is echt geen oefening voor vele kilo's.
3e setjes voelde wel stuk beter dan 1e setje. denk eerst wennen aan de vorm.
Decline opdrukken heb ik uit fitnessblaadje:p Voelde bij de 1e rep me borst al beter werken dan bij BP. Jammer dat door behind the neck press me schouders goed voelde. borst hoort voor schouder. mja bedacht deze na de schouderoefening pas.
Pendlay row is top. alleen goed op rechte rug letten. voelde me quats ook bij 4e setje door front squat. omdat ik zo diep moet zakken door benen en me rug gelijk aan vloer moet houden.

Front squat is still growing:)
@ powergiant: heb op me ellebogen gelet en ook deze tip was tiptop, voelde beter aan. bedankt:thumb:

Blij weer getraint te hebben.:D

Laatst bewerkt:
Komt vanzelf met de kilo's bij die nekpress:) Heerlijke oefening, doe jij hem staand of zittend in de smith? Ik heb hem lang zittend in de smith gedaan en vanaf maandag begin met staand en losse barbell.

Goede training in ieder geval

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven