- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede training!
dat pijntje heb ik ook wel is, altijd gwn dorogetraind, niks aan de hand
heb het ook alleen bij barbell curls
Goeie trainingen kerel, werd tijd dat ik eens kwam kijken hehe![]()
Leuk!goede training!
dat pijntje heb ik ook wel is, altijd gwn dorogetraind, niks aan de hand
heb het ook alleen bij barbell curls
goed bezig geweest weer Dwarff! Pijn in onderarmen heb ik ook altijd.
.Zo te horen ben ik dus ook niet de enige die dat heeft haha, heb er zelf ook wel is last van en train ook gewoon door.
Lekker getraind dwarff, skullcrushers blijven ook maar sterker worden en dat op het einde van je training.

Wel lkkr voor me onderarmen. me grip word sterker
en dat na die deads.

Lekker getraind, ik vind de front squat eigenlijk ook stiekem lekkerder dan de back squat. Het is een stuk eenvoudiger je houding 100% goed te houden en voor mijn gevoel kan je dieper gaan. Hoe pak je hem eigenlijk vast? Onderarmen gekruist?
Nee ik hou ze onderhands vast met me ellebogen naar voren zegmaar.
Dan ligt de bar beetje op me voorkant schouders en heb ik 3 vingers onder de bar.
Hmm dat heb ik ook is geprobeerd maar dat beviel mijn polsen idd totaal niet. Ik heb het nu 2x gedaan met gekruisde onderarmen en had daarmee eigenlijk nergens last van.
Dacht doe die 3e workout wel even maar voor je die 15 reps hebt gedaan, lange weg
Clean grip is veiliger dan gekruiste grip. Daarnaast kun je met clean grip vaak meer gewicht aan.
Vergeet niet dat je je ellebogen naar binnen moet duwen. Ellebogen naar buiten kan de oorzaak van pijnlijke polsen zijn.

en beter voor polsen
Voelde bij de 1e rep me borst al beter werken dan bij BP. Jammer dat door behind the neck press me schouders goed voelde. borst hoort voor schouder. mja bedacht deze na de schouderoefening pas.