XXL Nutrition

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tuurlijk, 2,5kg erbij en 1 rep eraf is lame
progressie moet je maken! :D

• Topic Starter Topic Starter
CGBP:
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg in totaal 4 reps meer als vorige week:)

Incline dumbbell fly's: (feeling, heerlijke pomp)
10x8kg
10x8kg
10x8kg
10x8kg

Squat:
8x55kg
8x55kg
8x55kg
8x55kg pfff egt wennen bij squats

Pendlay row: (2e x ooit)
8x45kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

Neck press: (2e x ooit)
8x22,5kg
8x22,5kg
8x22,5kg
8x22,5kg

Ik zou er hier alweer bijna 25kg van maken. Ik denk nee niet doen. blijf eens laag. Dit was al pittig genoeg weer zo als laatste oefening.

nice train :)
is neck pess niet echt veels te licht?
je had ipv 2,5kg erbij ook gewoon 10 reps kunnen doen op de laatste sets ;)

nice train :)
is neck pess niet echt veels te licht?
je had ipv 2,5kg erbij ook gewoon 10 reps kunnen doen op de laatste sets ;)

Ja beetje, maar heb nog wel moeite met de houding die ik moet aanhouden.
En elke week 2,5 kg derbij zit ik in notime rond de 35-40kg waar ik denk ik me eerste problemen ga krijgen.

Beter eerst de techniek en dan de gewichten idd!

lekkere training man!

Ik ga dit volgen :)

Welkom:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 20:52 ----------

Training van vandaag.
Nie echt tevreden. Voelde onnodig zwaar aan. denk door 1 dagje rust van weekend.

Shoulder press:
8x32,5kg
8x32,5kg
7x32,5kg:o
8x32,5kg

Reverse barbell row:
8x42,5kg
8x42,5kg
8x42,5kg
8x42,5kg

Front squat:
8x42,5kg
6x42,5kg
5x42,5kg te vermoeiend.

Decline opdrukken:
10x
06x
08x
Normaal opdrukken:
06x
06x

Leeeggggggggggggggg geen zin in bicep-curls. pomp had ik toch al bij rowen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Sorry voor de misschien lompe vraag maar hoe noteer je je gewichten (ben nieuw in dit logje he :o)

Dus je shoulder press is met 16 Kg per dumbbell ofzo?
En je squat is met 42,5 Kg totaal inclusief stang?

Iig gewoon lekker je rust nemen, overtraining sucks (voel hem opkomen na 7 weken van mijn schema :p)

Sorry voor de misschien lompe vraag maar hoe noteer je je gewichten (ben nieuw in dit logje he :o)

Dus je shoulder press is met 16 Kg per dumbbell ofzo?
En je squat is met 42,5 Kg totaal inclusief stang?

Iig gewoon lekker je rust nemen, overtraining sucks (voel hem opkomen na 7 weken van mijn schema :p)

This een barbell shoulder press.
En ik noteer alle gewichten inclusief stang. wel zo makkelijk

de trainingen die het zwaarst aanvoelen daar groei het meest van:)

Kort getraind vandaag vanwege tijdsnood. Ging wel erg goed:)

Deadlift:
5x110kg pr
2x120kg pr

Bench press:
8x52,5kg
8x52,5kg
8x52,5kg
8x52,5kg vpr
6x52,5kg was te proberen:rolleyes: Nouja ging om de 1e 4 sets.

WG Pull ups:
3xBW
3xBW
3xBW
5x1xBW Alleen negatieve fases. Begin dus helemaal bovenaan en dan 3 sec. over doen om je te laten zakken. Zoog alle kracht uit me rug en armen weg:D

De deadlift ging nice. 2e set was wel met een 15 sec rust tussen de 2 reps. 2e rep was ook slordig. stond wel overeind maar niet goed en niet lang genoeg. Toch wel tevreden zo na die 5x110.
Borst voelde 2x zo groot na de tijd:cool: Voel eindelijk dat ik nu ff progressie kan maken met de BP deze weken. al moet ik nie te hard gaan brullen.

Laatst bewerkt:
Mooie training hoor, lukt het opbouwen van die pull ups een beetje?

Nette PR's man! Gaat lekker snel omhoog dus, en sowieso goed van je om met die laatste set tot failure te gaan bij de bench!

Mooie training hoor, lukt het opbouwen van die pull ups een beetje?

Mwah mwah mag niet klagen. was al goed vermoeid dus wel blij met die 3x3. deed ze nu voor eerst pas echt in een trainingn. Deed gewoon 2 oefeningen thuis en liep toen naar buiten voor die pull-ups. this tenslotte prachtig weer. anders had ik gewoon rows gedaan.
Als ik niet train en zo ff pull-ups doe zonder spierpijn en andere oefeningen ervoor kan ik er al 5:)
Het zijn wel van die momenten dat je wenst niet zo lang te zijn. Ik moet een aardige rom maken zeg pfff.
---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 21:43 ----------

Nette PR's man! Gaat lekker snel omhoog dus, en sowieso goed van je om met die laatste set tot failure te gaan bij de bench!

Mwah mwah mag niet klagen. was al goed vermoeid dus wel blij met die 3x3. deed ze nu voor eerst pas echt in een trainingn. Deed gewoon 2 oefeningen thuis en liep toen naar buiten voor die pull-ups. this tenslotte prachtig weer. anders had ik gewoon rows gedaan.
Als ik niet train en zo ff pull-ups doe zonder spierpijn en andere oefeningen ervoor kan ik er al 5:)

Kijk das iig al helemaal niet verkeerd dan. Misschien ook een idee om hem een keer wat naar voren te schuiven in je training. Dan kan je je bijvoorbeeld als doel stellen 20 reps te doen in zo min mogelijk setjes. Tot je het in 2 of 3 setjes kan doen en dan uitbouwen naar 25 reps of iets dergelijks.

Kijk das iig al helemaal niet verkeerd dan. Misschien ook een idee om hem een keer wat naar voren te schuiven in je training. Dan kan je je bijvoorbeeld als doel stellen 20 reps te doen in zo min mogelijk setjes. Tot je het in 2 of 3 setjes kan doen en dan uitbouwen naar 25 reps of iets dergelijks.

Das ook zo'n tactiek ja.. Geen slecht idee, ga ik meenemen. bedankt:thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven