- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
3x112,5kg?
5x112,5kg
!(okee minstens 4)[/QUOTE]
Repje meer dus. of 2 als kan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
nice train
is neck pess niet echt veels te licht?
je had ipv 2,5kg erbij ook gewoon 10 reps kunnen doen op de laatste sets![]()
Beter eerst de techniek en dan de gewichten idd!
lekkere training man!

Welkom

)
)Sorry voor de misschien lompe vraag maar hoe noteer je je gewichten (ben nieuw in dit logje he)
Dus je shoulder press is met 16 Kg per dumbbell ofzo?
En je squat is met 42,5 Kg totaal inclusief stang?
Iig gewoon lekker je rust nemen, overtraining sucks (voel hem opkomen na 7 weken van mijn schema)
de trainingen die het zwaarst aanvoelen daar groei het meest van![]()

Nouja ging om de 1e 4 sets.
Voel eindelijk dat ik nu ff progressie kan maken met de BP deze weken. al moet ik nie te hard gaan brullen.Mooie training hoor, lukt het opbouwen van die pull ups een beetje?

Nette PR's man! Gaat lekker snel omhoog dus, en sowieso goed van je om met die laatste set tot failure te gaan bij de bench!
Ja voelde goed aan. ff nog 5e setje alles geven.Mwah mwah mag niet klagen. was al goed vermoeid dus wel blij met die 3x3. deed ze nu voor eerst pas echt in een trainingn. Deed gewoon 2 oefeningen thuis en liep toen naar buiten voor die pull-ups. this tenslotte prachtig weer. anders had ik gewoon rows gedaan.
Als ik niet train en zo ff pull-ups doe zonder spierpijn en andere oefeningen ervoor kan ik er al 5![]()
Kijk das iig al helemaal niet verkeerd dan. Misschien ook een idee om hem een keer wat naar voren te schuiven in je training. Dan kan je je bijvoorbeeld als doel stellen 20 reps te doen in zo min mogelijk setjes. Tot je het in 2 of 3 setjes kan doen en dan uitbouwen naar 25 reps of iets dergelijks.