XXL Nutrition

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je moet er niet teveel op kijken inderdaad. Maar na zware lifts (lees zware compounds) die erg belastend zijn, zou ik wel 4-5 min rust aanhouden.
2-3 minuten is na zulke lifts echt niet voldoende. Zelf doe ik 2-5 min rust afhankelijk hoe zwaar de lift voelde.

Ja klopt ik zit bij de squat en deadlift ook al gauw aan de 4-5 minuten, krijg er wel vaak opmerkingen over maar ik heb die tijd gewoon nodig... Is denk ik gewoon persoonsgebonden.

• Topic Starter Topic Starter
training?

Training van vandaag: Algemeen tevreden behalve mijn DL.

Bench press:
8x55kg
8x55kg
8x55kg
8x55kg Laatste rep was net geen fail. Gelukkig niks verrekt, zo voelde het bijna. Mee oppassen.

Horizontal row: (lichaam ong. 45 graden)
10xBW
08xBW
06xBW
05xBW

Deadlift:
2x115kg + 1x115kg + 1x115kg
1x115kg deze al na 30 sec na de vorige rep.

Tricep extension: 1 dumbbell achter hoofd met 2 handen (zittend)
8x15kg
8x15kg
8x15kg
8x15kg + 6x12kg + 10x7kg

Calfe raises:
15x75kg
15x75kg
15x75kg

Niet echt goeie reps gemaakt maar voelde het wel goed.(moet ook me evenwicht goed bewaren)
Werd afgelopen nacht weer wakker met focking kramp in me linkerkuit. Loop je weer heel de dag mee. Dus het valt me nog mee.

Opmerking:
Dropsets zijn zeker meer voor na 1 zware set en dan het gewicht omlaag gooien ipv nog eens dropsetten na 4 setjes op volume. Nouja voelde lkkr in triceps.
Nog steeds last van linker schouder tijdens deze oefening. Overstemd het gevoel in me triceps. echt zoo niet leuk:mad: Het is nu belemmerend tijdens de laatste reps elke set.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 21:38 ----------

Haha topper.

Uitkijken met die schouder man, lekkere deadlift al wel. Gebruik je daar al mixed grip? Goed getraind:)

Lekkere training, gewoon goed doorknallen en inderdaad oppassen!

Uitkijken met die schouder man, lekkere deadlift al wel. Gebruik je daar al mixed grip? Goed getraind:)

Ja 3e wu setje en werkset(s) mixed grip.
eerste 2 wu setjes gewone grip. probeer dat beetje op te bouwen. moet echt kracht krijgen in die voorarmen van me.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 21:46 ----------

Lekkere training, gewoon goed doorknallen en inderdaad oppassen!

Bedank. komt goed:) Zou mezelf niet vergeven als ik iets verrek.

Nette Dwarff! kracht in je onderarmen, hammers dude! yeahhhhh

Dat grip probleem herken ik wel ja. Ik heb zelfs nog magnesium nodig bij mijn werksets omdat ik anders weg glij.

Nette Dwarff! kracht in je onderarmen, hammers dude! yeahhhhh

Ja idd. hammers zijn nice. pomp in onderarmen voelt beestachtig goed aan altijd:) Zou ze wat vaker moeten doen.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 21:51 ----------

Dat grip probleem herken ik wel ja. Ik heb zelfs nog magnesium nodig bij mijn werksets omdat ik anders weg glij.

Die luxe heb ik dan weer niet. zal ik ook maar nie aan beginnen thuis. dan heb ik herrie:rolleyes:

lekker bezig hier :d
dl gaat zeker goede kant op.!

Heb nog steeds spierpijn in me triceps:( zelfs beetje pijnlijk in de rechter.
En wilde vandaag zo graag 4x8x45kg CGBP hitten.
Nouja maar ff goed opwarmen en eerste setje bekijken. Denk ook meer rust tussendoor. Desnoods ga ik lichter.

Weegschaal doet het weer. bodyweight is nog steeds 74KG. had gehoopt dat ik nu wel tegen 75 zat. Jmmr.

Edit: niet getraind gister. Morgen weer. combo van 2 workouts. word knallen na 3 dagen rust.

Laatst bewerkt:
Training van vandaag. Gemengde gevoelens. overal wel tevreden.

Front squat:
6x47,5kg
6x47,5kg
6x47,5kg ss 6x40kg vpr

CGBP:
8x45kg pr
7x45kg
6x45kg
5x45kg;( Had wel op meer reps gehoopt. Chest ook al lekker vol! vandaar flyes gelaten.

Reverse barbell row:
8x47,5kg
8x47,5kg
8x47,5kg
8x47,5kg vpr de laatste 2 reps van set 3&4 slordig!

Shoulder press:
6x37,5kg pr
5x37,5kg
4x37,5kg
4x37,5kg

Hammer curls:
8x12kg pr
6x12kg
8x10kg
8x10kg

Shoulder press was 1,5 maandjes terug 4x3x37,5kg. Ik ben niet 1 van de snelste groeiers maar progressie is dus wel aanwezig. (miss had er meer ingezeten zonder die CGBP ervoor. mja das slechts een redenatie)

Goede training hoor, zolang je pr's blijft zetten op welke oefening dan ook ben je in mijn ogen gewoon goed bezig.

Is gewoon een nette training hoor! Lekker bezig.

netjes toch, op elke oefening wel een PR zie eigenlijk niet wat er mis mee is:rolleyes:

PR's in overvloed hier. Shoulder press, neck press etc. zie ik veel mensen hard op gaan. Maakte zelf ook altijd goede progressies op die oefeningen.

Thanks mannen:) Doet me goed.
Motivatie geen gebrek na 3 dagen niks doen.
Al had ik toch liever van die CGBP volle sets gezien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven