Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch lekker hoor die shoulder pressnette rows ook!
Nette shoulder pewss en lekker volume op onder andere de rows!
Had er trouwens nog nooit echt bij stil gestaan over jouw ROM als je inderdaad zulke lange armen hebt... Maarja, gewicht telt voor massa niet hé![]()
Ja gewicht is minder belangrijker voor massa maar het is toch wel mentaal ook fijn als ik nu eens begin met volume setjes van 40++ kg.herkenbaar heb ook van die lange apen armen
wel handig bij basketball maar niet altijd bij bb

Shoulder Press en Rows gaan goed man. Doe je Shoulder Press gewoon staand en OH?
Helemaal gestrekt. en liet tot nu toe altijd zakken tot borst. Miss dat ik nu eerder ga stoppen halverwege kin ofzo. Word echt killing..mooie training kerel!
Jou lengte is idd een nadeel in deze sport man! Maar ach, what the helle toch! Gewoon trainen en plezier er in houden.

Ik zou niet snappen waarom je bij een MP of Shoulder Press een onvolledige ROM zou hanteren.
Nou volgens mij eindigt en begint een volledige rom op de plaats waar je niet meer verder kan..Nou niet perse onvolledige ROM maar als je sommige ziet presse laten ze het gewicht ook niet altijd zakken tot bovenkant borst.
Iedereen denkt weer anders over wat nou een volledige ROM is en waar die eindigd/begint.

goede shoulder press
je moet gewoon doorbulken naar 100kg
lengte is wel nadeel maarja
wordt gewoon strongman
shaw is ook 2.04 (nog een kop groter dan jij) en 135k zwaarder ^^
gewoon bulking naar 100kg man! komt goed![]()
Maar je krijgt meteen respect voor zo'n iemand. en dan moet je nog mogguh zeggen. En als die dan praat is het de vriendelijkheid zelfe. geniaal.
) slecht)Lekker man je bank gaat goed de laatste tijd, 4 sets met die 60kg op de bank is al netjes hoor met die lange tentakels. Lekkere pr ook weer op de deadlift!

gebruik je mixed grip?
bench gaat lekker idd, je haalt mij straks nog in!

klasse pr op die deads man! komt wel goed volgende weekanders gewoon ff extra carbs laden
![]()

lekkere pr's hoor, gaat toch vrij snel allemaal of niet dan
Ben nooit van zn leven niet tevreden. Ja laatste 2 weekjes gaat wel goed. Hoop nu dit door te zetten en de beginselen en fouten en fails van afgelopen jaar achter me te laten. Basis kennis heb ik nu wel.