Fitness Seller

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch ondanks het motivatiedipje een behoorlijke training eruitgeknald (mooi woord):)

nette frontsquats brah

Goeie squat!

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Deadlift:
4x120kg pr Dikke fail op grip:mad: Best jammer...
1x130kg pr Ging nog aardig rap
8x100kg
2 goedmakertjes

Bench press:
03x67,5kg pr heavvy....
08x60,0kg pr:D
10x50,0kg
10x50,0kg

Horizontal row:
8x
6x
6x
6x

Armen meteen goed vol!!!
2e training die aan de korte kant is. Maar zeker goed qua inhoud.
Loop alweer hele week op de werkvloer en elke dag overwerken. Hakt er ook wel in. Miss had er meer ingezeten als ik lui op kantoor had gezeten zoals vorige week:p

Gefeliciteerd met je benches! Aan je grip moet wat te doen zijn ;)

Mooie pr's gezet dwarf, met die bench kan je nu in iedergeval al wat mooie setjes maken met 60. Ik vind het alleen wel een wat korte training, hadden nog wel een paar oefeningen bij gekund he:p.

lekker die pr's man! jammer van je grip, ik heb dat ook bij dezelfde gewichten! je DL is bijna hetzelfde als die van mij haha :D

Mooie pr's gezet dwarf, met die bench kan je nu in iedergeval al wat mooie setjes maken met 60. Ik vind het alleen wel een wat korte training, hadden nog wel een paar oefeningen bij gekund he:p.

Prima training hoor! Wanneer je voluit gaat kan dit meer dan voldoende zijn. :)
Meer oefeningen doen is in dat geval verspilde tijd/energie.

lekker getraind dwarff, je kan toch ook magnesium of straps gebruiken voor de grip

Klasse training, grip fail is naadje... ik ken het maar is gewon kwestie van tijd. Dat trekt bij.

goed bezig man.

Prima training hoor! Wanneer je voluit gaat kan dit meer dan voldoende zijn. :)
Meer oefeningen doen is in dat geval verspilde tijd/energie.

Tja ieder zijn mening erover maar in mijn geval zou ik echt het gevoel hebben dat ik te weinig gedaan heb. Ik train elk setje tot faillure maar na 3 oefeningen heb ik net een goede focus man. Dwarf kan dit natuurlijk zelf het beste aanvoelen en als het genoeg is voor hem dan is het genoeg natuurlijk. Maar met die 3 oefeningen ben je net een half uurtje aan he trainen...

Bedankt jongens:)

@ goku(gokhan): binnenkort straps maar bestellen ja. Al zijn dit nog geen super saiyen gewichten en moet gwn mijn grip sterker worden natuurlijk. magnesium zal het huis niet inkomen denk ik:p

@ powergiant en jaapja: Voor gisteren was dit ruim voldoende. Snap je wel hoor Jaap normaal had ik nog 2 oefeningen erbij. Maar deze training was elk setje al tot fail en ivm werken en overwerken moest ik vandaag ook nog goed funtioneren haha.:) Werk ook veel boven me hoofd aan plafonds en daken dus schouders zowieso goed op letten. Echt slecht voor je herstel das wel minder..

Morgen kort schooldagje, vroeg weekend dus lekker een volle training smiddags ipv s'avonds laat nog eens.

Training van vandaag:

CGBP:
7x50kg pr
5x50kg
6x45kg
5x45kg+6x40kg

Incline dumbbell fly's:
8x12kg
8x12kg
8x14kg pr
8x14kg

Dumbbell row:
8x24kg
8x26kg
8x28kg
6x30kg pr

Squat:
6x67,5kg
6x67,5kg
6x67,5kg
6x67,5kg vpr

4 oefeningen, 4 pr's???!? jij bent sick! :p goed bezig kerel

4 oefeningen, 4 pr's???!? jij bent sick! :p goed bezig kerel

haha bedankt. Lijkt heel wat he zo.

- Mja die CGBP was pr met 1 repje meer. niet indrukwekkend dus.
- Die fly's zijn imo nie echt de belangrijkste oefening.
- Dummbbell row met 2 reps verbeterd. vind k wel weer nice dan, want laatste x was die 4x30-ers niet na 3 setjes volume. Dus goede vooruitgang.
- En squat is gwn een pr puur op volume:p

Nuchter as hell(:

Vraagje, in maart woog je 72kg. Volgens je profiel nu 74 kg. Ik hoop dat je meer gegained heb afgelopen tijd?

Vraagje, in maart woog je 72kg. Volgens je profiel nu 74 kg. Ik hoop dat je meer gegained heb afgelopen tijd?

Jaa klopt. Heb dat nog nie aangepast. Was vorige week en vanmorgen 76kg.:)
Deze week niks bijgewonnen dus. Gaat zowieso al niet extreeem hard das een feit, en kan vast beter.

Heb in mei weekje in spanje gezeten en toen ook 2kg binnen in ****ing week verloren. niet geheel onbelangrijk. Terwijl het toch echt weekje met bier en elke dag burgerking was mja helaaas.

Dus 76kg @ the moment.

Lekker hoor, 4 x pr in een training:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven