jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon beetje cheaten met rows , jonguh
ipv skulls beter dips doen joh!
Dus blijft een echte tricep oefening. Had maar wat graag chest dips als 2e borstoefening gedaan als k dat kon.Ik kan alleen bench dipsDus blijft een echte tricep oefening. Had maar wat graag chest dips als 2e borstoefening gedaan als k dat kon.
kan ej niet gewoon proberen? of faal je echt de eerste reps al?
moet je maar gauw ff zorgen dat je dat kunt!

Idd, mooi begin Dwarffjoooo
Dippen blijft natuurlijk 1 van de beste triceps oefeningen maar skullcrushers is ook niks mis mee, beetje varieren lijkt me het beste.
Kijken of ik het kan toepassen.
Voelden weer beetje normaal na de leg extensions. Toen was meeste pijn er weer uit. Echt een training waar ik zomaar wat deed. Moet ff een regelmaat vinden voor mezelf en daaruit opbouwen. Wel blij met dikke pr
Er blijven maar pr's vallen op die bank van jou, gaat lekker man.

Lekkere PR's daar Dwarf! En die doelen gaan zoiezo sneuvelen! Verstand op 0 en gas geven!
Deadlift en squat ga je makkelijk halen maar die bank wordt nog pittig denk ik, succes in iedergeval. Opzich is het natuurlijk altijd goed doelen te stellen zolang ze ook goed te halen zijn. Hoe sta je er eigenlijk voor kwa lichaam want ik ka me niet herinneren dat je tot nu toe pics ofzo gepost heb? Blijft je gewoon door ''bulken'' of staat er nog ergens een cut of iets op het programma?