philippe58
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice pr!! handtekening aanpassen!hebben we allebei een pr op bench gepakt vandaag
![]()
Kijk hij is terug hoor, meteen weer een pr op de squat en een mooie triple op de bench. Hou die hamstring wel goed in de gaten want je wil geen blessure, misschien wat beter opwarmen nog? Wat fietsen/crosstrainer of hardlopen of iets dergelijks voor een paar minuten voordat je begintmet squatten of wat meer opwarmsetjes. Dat je schouders verzuurd raken en niet je borst zou misschien aan je techniek kunnen liggen, probeer echt goed je schouderbladen naar elkaar te trekken en je schouders in de bank te drukken. Anders zou het misschien kunnen liggen dat je schouders gewoon zwakker zijn dan je borst? En dat ze het daarom eerder begeven?

Nja blijven trainen.
Nja blijven trainen. Ook bij bench heb ik weer genoeg "getrippeld". Als ik weer zwaar ga worden het 5jes voorlopig. Anders blijf ik steken op die 70kg.Oke man veel succes met je toetsen
Weekje rust is ook niet slecht en kan je hamstring ff rusten.
mooie PR"s maar nog belangrijker, mooie trainingen! Lekker bezig Dwarff

Gefeliciteerd man, weer een zorg minder. Toch belangrijke dingen om te halen, nu voor 110% er tegenaan he met die gewichten.