MuscleMeat

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dikke squats man! 4x110 deadlift is ook nog aardig zwaar;p

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
als je zo door gaat met pr's pakken worden die 2012 doelen een eitje :D

als je zo door gaat met pr's pakken worden die 2012 doelen een eitje :D

Haha hoop het. Al zal het geen stijgende lijn blijven.

Krijg net een ingeving..... Jaja...

Om de ene LB training squat zwaar te gaan doen, DL speed/volume en de 2e LB training DL zwaar en squat volume te gaan doen. Want trainingen zoals gister ga ik niet lang meer volhouden natuurlijk. Max effort op 1 dag voor SQ en DL.

Het 2x squaten en deadliften bevalt me wel tot nu toe dus zo hoop ik er nog ff langer mee door te kunnen gaan. Wijkt wel af van WSB maar misschien ga ik dit doen.:)

zou persoonlijk dan wel de zware oef eerst doen elke training, mocht je dat nog niet van plan zijn :D

long time no seen, en je prs blijven maar aardig omhoog gaan zie ik

we zijn blij met elke kleine PR he?! bij jou regent het idd ook PRtjes. ik zie wel een bench PR aankomen bij jou:)

Laatst bewerkt:
zou persoonlijk dan wel de zware oef eerst doen elke training, mocht je dat nog niet van plan zijn :D

Das standaard he(:

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:05 ----------

long time no seen, en je prs blijven maar aardig omhoog gaan zie ik

Thanks.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:05 ----------

we zijn blij met elke kleine PR he?! bij jou regent het idd ook PRtjes. ik zie wel een bench PR aankomen bij jou:)

Vandaag ging k*t. Best balen k had goed gegeten van te voren.
Miss mentale struggel.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:10 ----------

UB1: Max Effort

Bench press:
12x20kg
10x40kg
03x60kg
01x70kg.. what the kak:mad:
05x65kg
02x70kg zwaaar...:(
08x60kg

Skullcrushers:
10x20kg
10x22kg
10x24kg
12x17kg

Upright row:
8x24kg
8x26kg
8x28kg
12x17kg

Reverse bb row:
8x40kg
8x50kg
6x60kg beter
10x40kg

Face pull:
10x22kg
10x22kg
10x22kg
12x22kg lekkere oefening...

Bench ging minder. Rest ging goed. ik heb met bench ook al 5x67,5kg gehad dus snap niet echt. Volgende week weer poging.
Voeding was goed dusja...
Vorige week op volume deed ik 8x55kg, 7x62,5kg, 6x62,5kg,8x55kg. Komt toch al aardig dichtbij. Donderdag pak ik gewoon 65kg. Wil ik toch wel 12 reps doen in 2 setjes.. Redelijk toch?

Laatst bewerkt:
hey man, toch netjes hoor! ik heb hetzelfde met mijn bench.. 8x90kg ging makkelijk en 100kg ineens vet moeilijk!

Toch nog wel nette training

anders pak je volgende keer 5x5x60 of 65, dan gaat die bench vanzelf omhoog:)

bench ging bij mij ook altijd langzaam, het lijkt alsof er nu beetje beweging in komt, met wat tijd komt t wel :)

hey man, toch netjes hoor! ik heb hetzelfde met mijn bench.. 8x90kg ging makkelijk en 100kg ineens vet moeilijk!

Hmm tjah echt this niet alleen fysiek wat je traint. Mentaal word je ook steeds sterker. We zijn goed bezig allemaal zo:)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:00 ----------

Toch nog wel nette training

anders pak je volgende keer 5x5x60 of 65, dan gaat die bench vanzelf omhoog:)

Jaa miss weer eens 5x5 doen. Maar das alweer volume he. Kijk nog wel ff zo aan. K doe vast 5x5 wel weer in toekomst in een split.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:00 ----------

bench ging bij mij ook altijd langzaam, het lijkt alsof er nu beetje beweging in komt, met wat tijd komt t wel :)

Ja precies k heb ook afgelopen jaar flink zitten kloten. en toen ging het opeens lekker. NJa nu ff minder. Donderdag volume maken:)

heej waar zijn die trainingen sinds maandag??:whip:

ja idd, waar zit je kerel?

heej waar zijn die trainingen sinds maandag??:whip:

Ik ben er nog jongens:)

K had dinsdag laten skippen omdat k extra rust wilde voor me benen na squat en deadlift zwaar afgelopen zaterdag.

En donderdag was gwn van plan om te trainen maar toen kreeg k shitlood werk mee van stage. Kan hele weekend door werken haha. Uurtjes schrijven.:D Dus vandaar donderdag ook niet getraind. Ik was meteen begonnen met dat werk sávonds. Wil ook nog beetje weekend hebben;)
Maar k ga vanmiddag wel gwn ff. Voelt gewoon niet goed dat ik al niks heb gedaan sinds maandag. Wel goed teken:)
Vanmiddag nieuwe squat pr en miss benchen. Maar dan heb k maar 50 uur rust tussen die training en maandag bench maxen.

Beetje alles gedaan

Squat:
10x20kg
8x40kg
4x60kg
4x82,5kg pr
8x60kg

Pijnlijke linkerhamstring:S trekt gedurende de training weer weg maar voelt zeker niet goed.

Bench press:
10x20kg
8x40kg
7x60kg
5x60kg
5x60kg

Niet tot fail maar makkelijk ging het ook weer niet

Chin pulldown:
10x20kg
10x40kg
10x50kg
06x60kg pr
08x50kg

Bench press:
12x20kg
8x40kg
3x60kg
3x70kg pr

Incline bench press:
10x50kg
10x50kg
7x50kg

Voelde na de tijd amper mijn borst. En me voorkant schouders waren verzuurd. Bankje zat slechts op 30-35 graden. 3e setje zelfs nog 2 standjes lager gezet.

Side raises:
8x8kg
8x10kg
8x12kg ->volgende week met 14kg opbouwen
12x8kg

Bench dips:
10xBW
10xBW+10kg
7xBW triceps vol...

Borst voelde na de training toch wel vol aan. misschien overheersde de verzuring van me schouders tijdens de training. K hou denk ik incline toch maar bij DB's:)
Side raises gingen lekker.

nice pr!! handtekening aanpassen!:) hebben we allebei een pr op bench gepakt vandaag :D

Lekkere borst training man! En nice pr op bench!

Kijk hij is terug hoor, meteen weer een pr op de squat en een mooie triple op de bench. Hou die hamstring wel goed in de gaten want je wil geen blessure, misschien wat beter opwarmen nog? Wat fietsen/crosstrainer of hardlopen of iets dergelijks voor een paar minuten voordat je begintmet squatten of wat meer opwarmsetjes. Dat je schouders verzuurd raken en niet je borst zou misschien aan je techniek kunnen liggen, probeer echt goed je schouderbladen naar elkaar te trekken en je schouders in de bank te drukken. Anders zou het misschien kunnen liggen dat je schouders gewoon zwakker zijn dan je borst? En dat ze het daarom eerder begeven?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven