AndroidHealthClinic

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Borst, schouders, triceps

Bench press:
10x52,5kg
8x52,5kg
8x52,5kg

Incline dumbbell press:
10x18kg
10x18kg
10x18kg

Shoulder press: (elastiek)
4x10+reps

Triceps extensions: (elastiek)
4x10+reps

Blij weer aan het ijzer te zitten maar bench viel wel tegen ondanks resetje.
Borst wel goed vol.

Elastiek is ff wat nieuws. gekocht als aardigheidje, wil ik dumbbell shoulder press mee vervangen ff paar weekjes. Kijken of effect heeft.
Schouders branden als een malle dus dat is goed!
Triceps volgende keer gwn met compound CGBP of pushdowns.

Lekker getraind man, maar wel beetje weinig oefeningen voor 3 spiergroepen?

Lekker getraind man, maar wel beetje weinig oefeningen voor 3 spiergroepen?

Ja ik wil met een nieuw principe beginnen.
Komt er opneer dat minder meer is en houdt me ook gemotiveerd vanwege de korte tijd. Binnen 45 min klaar.
Als er vragen of opmerkingen komen gevolgd op mijn traning post k weleens zo'n video waar ik afgelopen tijd veel heb naar zitten kijken.

Ik pak toch alle 3 de spiergroepen goed aan op deze manier.
Ik zal natuurlijk ook eens wisselen dat ik 2 borst en 2 schouderoefnengen krijg. Of 2 schouder 1 borst 1 tricep. In feite hoeft tricep niet apart als bij een training als met alleen push lijkt me.

Kan altijd in later stadium schouders apart pakken. en weer 4 dagen trainen. voorlopig ff 3.

Ja ik wil met een nieuw principe beginnen.
Komt er opneer dat minder meer is en houdt me ook gemotiveerd vanwege de korte tijd. Binnen 45 min klaar.
Als er vragen of opmerkingen komen gevolgd op mijn traning post k weleens zo'n video waar ik afgelopen tijd veel heb naar zitten kijken.

Ik pak toch alle 3 de spiergroepen goed aan op deze manier.
Ik zal natuurlijk ook eens wisselen dat ik 2 borst en 2 schouderoefnengen krijg. Of 2 schouder 1 borst 1 tricep. In feite hoeft tricep niet apart als bij een training als met alleen push lijkt me.

Kan altijd in later stadium schouders apart pakken. en weer 4 dagen trainen. voorlopig ff 3.

Je moet vooral doen wat lekker voelt;)
Ik zelf heb het gevoel als ik maar 1 oefening voor een spier pak dat ik die niet helemaal uitput, kan bij jou wel zo zijn;)

Ik zelf heb het gevoel als ik maar 1 oefening voor een spier pak dat ik die niet helemaal uitput, kan bij jou wel zo zijn;)

Jaa daarom. Kijk weer ff aan. Kan altijd toevoegen.
Heb wel mega spierpijn vandaag. Zal wel komen omdat ik laatste 2 weken amper wat heb gedaan.

Probeer maar eens een krachtgerelateerd schema als 5×5, enkel compounds. Dan zul je je mening wellicht bijstellen.
Misschien hanteer je 'uitputten' onbewust verkeerd, maar wanneer je voor kracht of massa traint is dit niet altijd het synoniem voor goed trainen.

Benen van gister:
Alleen squats
gewoon ff chill. ff rustig ff effe:)

Squat:
12x60kg
10x60kg
8x60kg
6x60kg

Burn baby burn!!!
Wil de volume van squat ook goed hooghouden komende tijd aangezien ik dat steeds vaker lees dat je benen pas goed traint op massa bij hoge reps.
Nog hoger dan voor uppberbody. 15-25.

Alleen zal ik niet zo gauw boven de 20 reps uitkomen want dat is killing, en je moet flink minderen met kg's en ik doe safety first;)

Morgen rug, biceps. all pullling movements:)

Zulke trainingen moeten ook kunnen:) Je leest dat je hoger in reps moet, maar gaat dat nog niet;p?

Maarja best mooie squat, en succes met rug/biceps;)

veel reps en snelheid met squaten is een spierpijn garantie:) Goeie shit.

Af en toe een chille training is goed voor je kerel.

cheers

Is weer tijd terug een echte rugdag!!

WG lat pulldown:
12x35kg
12x35kg
12x35kg

V-bar pulldown:
12x40kg
12x40kg
10x40kg
10x40kg

Dumbbel row:
6x26kg:o
10x22kg
10x22kg

Ez-bar curl:
8x20kg pffff
10x15kg
10x15kg

Alles tot fail!!!!
Biceps zaten al zo vol. En ik maak nu geen volle roms meer met curls. Omdat dit niet goed schijnt te zijn voor mensen met erg lange armen.
Biceps staan nu continu onder spanning tijdens de set en dat is killing, zeker na 3 pul oefeningen.
Bij de WG pull down is het gewicht niet belangrijk. Hier wil ik vooral sqeeuzen en vasthouden. V-bar pulldown kan ik lekker goed opvoeren elke week vanaf 40kg.

Goed weekend iedereen!!:)

Laatst bewerkt:
Prima basic training ouwe.

nog steeds geen 80kg? harder bulken man :D

alles tot fail.... damn das zwaar. Nette training kerel.

nog steeds geen 80kg? harder bulken man :D

Idd. moet ik echt aan werken.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 14:26 ----------

alles tot fail.... damn das zwaar. Nette training kerel.

Ja idd. Maar is goed mogelijk omdat ik voor rug,biceps 5-6 dagen heb om te herstellen. Dus ik train alles tot fail. binnen de 6-12 reps.
Wanneer ik plus 10 reps met eerste set haal, gewicht omhoog.

Nice hoor, kzie goeie drive, motivatie. Respect. Alleen je krachtstats zijn wel een beetje langzaam gegroeid man (waarmee je sets maakt, niet je 1 max), no offense, je traint voor massa, maar wat extra kracht zou ook wel helpen.

Nice hoor, kzie goeie drive, motivatie. Respect. Alleen je krachtstats zijn wel een beetje langzaam gegroeid man (waarmee je sets maakt, niet je 1 max), no offense, je traint voor massa, maar wat extra kracht zou ook wel helpen.

Dat zou zeker handig zijn. Heb ook tijdje low reps gehad en elke week goed zwaar maar denk toch niet het beste om te doen als ecto.

Nu maar eens zo aanpakken en dan wanneer ik zelfde gewicht gebruik in iedergeval wat meer reps dan vorige training te pakken.

Monday: Chest, shoulders, triceps (niet specefiek aangepakt mar oke)

Bench press:
8x55kg
8x55kg
8x55kg = 24 reps>< Volgende week 26+

Incline dumbbell press:
12x18kg
09x19kg
08x18kg

Shoulder press: elastiek
4x12=48 reps. Lekkere burn

Side raises:
08x12kg cheat:o
10x09kg
10x09kg

Borst goed vol. Shouders branden. Triceps had nog iso gekund maar had weer gehad:p

Goede training hoor!

yep gewoon goed, weinig op aan te merken:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven