- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je goed geslapen hebt, zou dit toch geen probleem moeten zijn. Nette training verder.

margoed de oud-ijzer kilo's gaan gelukkig wel in stijgende lijn. Extra op voeding letten en me nachtrust pakken.
En inderdaad houd de compounds laag in reps.Helemaal niet erg om een rustweek voor het trainen in te lassen, daarna kom je twee keer zo hard terug. Wat betreft je gewicht niet te druk om maken. Dit zal vast wel weer omhoog gaan, het kan niet constant blijven groeien ook al zou je dat altijd wel willenEn inderdaad houd de compounds laag in reps.
jup, succes verder maatgewoon lekker door blijven knallen

Ben het helemaal eens met MikeT. Rustweekje kan je goed doen. Gewoon goed blijven eten en dan komt dat in orde.
Zeer goede deadlift. Alleen precies veel reps bij de hamer curl. 20 reps is echt veel vind ik. Gewoon gewicht omhoog en 8-12 blijven.
Goeie training kerel, lekker weekje rust om te herstellen! Is goed op zijn tijd!
. Ja rustweekje is over 4 weken dan he
Dan ben ik weg op werkweek.
Ben bang dat ik de deadlifts iets te snel heb uitgevoerd maandag. 
Ff goed uitpersen. heerlijkDoe je lunges met 6 kg en pakt die biceps met 18 kg met gemak. Flink verschil!
Vandaar. Bouw kracht in achterkant van me benen nu langzaam op. Ik voel ze nu wel aardig maar dan goed. Geen steken. Want dat deden ze toen. Steken als een malle.
Maar wilde toch niet overslaan dus vandaar korte training.
Mijn favo training

Nette training. Die skullcrushers met EZ bar vind ik ook zeer fijn. Heb ik ook in mijn schema staan. Hoe heb jij dan je handen staan? Palmen naar onder of naar boven?

Jep die doe ik ook.. Reverse grip is met palmen naar beneden. Is volgens mij wel zwaarder dan.

nja nog 2 rug/train-weken daarvoor.
Gaan we morgen weer voelen