MuscleMeat

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice dwaff! lekker volume weer:)

• Topic Starter Topic Starter
Als je goed geslapen hebt, zou dit toch geen probleem moeten zijn. Nette training verder.

mwah ik begin om 6 uur sochtends. probeer de avond voor de tijd wel meestal tussen half 10 en 10 uur plat te liggen. Maar k slaap gewon altijd slecht voor werk. Ik weet niet wat dat is

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Nice dwaff! lekker volume weer:)

Bedankt:D

Pffff benen dus weer niet gedaan zaterdag. Baal best wel van. Ik wil komende weken benen en borst dag omwisselen. Had zaterdag ook last van me hamstring. Bovenlichaam voelt zaterdags beter dan onderlichaam.

Comment: Voelde me na deadlifts beetje misselijk de hele training. Gelukkig nam dit niet de overhand en kon ik lekker door. Beetje wat extra sec. rust tussendoor gepakt.

Rug
Deadlifts:
5x40kg
3x60kg
3x80kg
5x100kg geen verhoging i know. Volgende week zit die er weer in:)

Reverse Barbell Row:
6x47kg
5x47kg
4x47kg

Pull-Down:
10x37kg
8x40kg
4x47kg Grrrrr:(
4x47kg

Dumbbell Row:
8x18kg
8x18kg
8x17kg
8x17kg Alles netjes gehaald hier(:

Shrugs:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Biceps:
Ez-Barbell Curl:
21-en: 18 kg
21-en: 14 kg

K had met me stomme kop eerst 8x25kg gepakt. Gewoon curlen. Dat is dus zo beetje me max nu met 8/10 reps. Terwijl ik wist dat ik wilde gaan 21-en met biceps. Me biceps waren al gaar. Dus vandaar dat die wat laag in gewicht zijn. Ook maar 2x gedaan.

Hammer Curl:
20x7kg

Voorarmen ook maar ff bij biceps gepakt. Ik wil morgen bij de schouders me triceps ook mee pakken. Laatste 4 weken dus ff 2 x biceps en 2x tricps in de week.

Biceps helemaal kapot:P

-----------------------------------------------------------------------

Nog 4 weken met deze week erbij en ik ga op werkweek met school. Balen dat ik dan niet kan trainen. Hoewel dit dan mijn eerste rustweek van 2011 wordt. dus is wel ff nodig. Alhoewel rustweek.!? Elke avond vrij.. weining slaap... ja precies;)

K ga die week gewoon alles eten wat los en vast zit. Zo veel mogelijk innemen. En miss dat ik wat van die protein flesjes bestel. Heb ik toch elke dag een 'basisje' (50 gram) aan eiwitten.

Na die week wil ik doorgaan met 4 daagse split. Alleen verander ik de trainingsgroepen per dag. Ook wil ik aantel reps omhoog doen.(10-15) Behalve de compounds dan. En eventueel oefening weggooien en andere voor in de plek doen. Beetje schokken. Heb dit schema er ook weer 10 weken opzitten over 4 weken.
Miss is het dan tijd voor wat pics:)

Ben btw afgelopen 2 weken niet aangekomen. Zelfs wat verloren... Doet je zelfvertrouwen geen deugd:( margoed de oud-ijzer kilo's gaan gelukkig wel in stijgende lijn. Extra op voeding letten en me nachtrust pakken.

Laatst bewerkt:
Helemaal niet erg om een rustweek voor het trainen in te lassen, daarna kom je twee keer zo hard terug. Wat betreft je gewicht niet te druk om maken. Dit zal vast wel weer omhoog gaan, het kan niet constant blijven groeien ook al zou je dat altijd wel willen:D En inderdaad houd de compounds laag in reps.

jup, succes verder maat :) gewoon lekker door blijven knallen

Ben het helemaal eens met MikeT. Rustweekje kan je goed doen. Gewoon goed blijven eten en dan komt dat in orde.

Zeer goede deadlift. Alleen precies veel reps bij de hamer curl. 20 reps is echt veel vind ik. Gewoon gewicht omhoog en 8-12 blijven.

Goeie training kerel, lekker weekje rust om te herstellen! Is goed op zijn tijd!

Helemaal niet erg om een rustweek voor het trainen in te lassen, daarna kom je twee keer zo hard terug. Wat betreft je gewicht niet te druk om maken. Dit zal vast wel weer omhoog gaan, het kan niet constant blijven groeien ook al zou je dat altijd wel willen:D En inderdaad houd de compounds laag in reps.

Nee daarom. En ja des te meer zin heb je om weer lekker tegen aan te gaan na een weekje niet trainen.

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

jup, succes verder maat :) gewoon lekker door blijven knallen

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ben het helemaal eens met MikeT. Rustweekje kan je goed doen. Gewoon goed blijven eten en dan komt dat in orde.

Zeer goede deadlift. Alleen precies veel reps bij de hamer curl. 20 reps is echt veel vind ik. Gewoon gewicht omhoog en 8-12 blijven.

Ja klopt doe ik normaal ook niet zo. Maar was verkeerd begonnen aan me ez-bar curls. En had geen puf meer om 3x8x10kg hamer curls te doen. Dus heb ik maar lichter gepakt en dan 1x goed biceps helemaal af maken zegmaar. xD

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Goeie training kerel, lekker weekje rust om te herstellen! Is goed op zijn tijd!

Bedankt:). Ja rustweekje is over 4 weken dan he;) Dan ben ik weg op werkweek.

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Owjah heb de schouder training van dinsdag niet gedaan. Had veel last van me onder rug. Voelde het goed alleen met lopen al. Gelukkig is er veel afleiding:P Ben bang dat ik de deadlifts iets te snel heb uitgevoerd maandag.
Word vanmorgen wakker en heb nergens meer last van.
Vanavond eindelijk weer benen trainen

Heerlijk training gehad.

Benen
Squats:
10x20kg
10x30kg
8x40kg
6x65kg
6x60kg

Dumbbell Lunges:
8x6kg
8x6kg
8x6kg
8x6kg

Leg Extensions:
8x45kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

Calf Raise:
10x50kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Biceps
21-en
21x18kg
21x18kg Armen vol:P

Dumbbell Curl:
8x10kg
8x10kg
4x10kg

Laatst bewerkt:
21 x 18 kg :roflol: hij is gek he

goed bezig

Doe je lunges met 6 kg en pakt die biceps met 18 kg met gemak. Flink verschil!

21 x 18 kg :roflol: hij is gek he

goed bezig

Haha, die 2e was miss cheaten hoor laatste reps:P Ff goed uitpersen. heerlijk

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Doe je lunges met 6 kg en pakt die biceps met 18 kg met gemak. Flink verschil!

Ja das gewicht per dumbbell he. En die kan ik nog steeds elke week 1 kg. Opvoeren. Dus 2kg per week. Dat 21-en zal ik niet elke week 1 kg bijop kunnen doen.

Lunges doe ik rustig opbouwen mee omdat ik ze bij allereerst keer dat ik die oefening deed 7kg dumbbells pakte. Dat heb ik geweten na de training en volgende dag;) Vandaar. Bouw kracht in achterkant van me benen nu langzaam op. Ik voel ze nu wel aardig maar dan goed. Geen steken. Want dat deden ze toen. Steken als een malle.

gaat lekker man!

Training van gister. Kort getraind ivm koninginnedag:P Maar wilde toch niet overslaan dus vandaar korte training.

Borst
Barbell Bench Press:
10x30kg
5x40kg
5x48kg
5x48kg
5x48kg

Incline Dumbbell Press:
8x12kg
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Dumbbell Flyes:
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Triceps
Skullcrushers (Wilde ff uitproberen met me Ez-bar licht gewicht gepakt.)
8x12kg
8x12kg
8x12kg
10x12kg eitje. maar ik voelde ze al goed na deze oefening. lekker!!

Superset
Bench Dips - Dumbbell kickback
8x ------------ 9kg
8x ------------ 9kg

En toen waren me triceps al aff. Had geen zin om me spieren zomaar verder af te breken. Dit voelde heerlijk. En ik voel me triceps al de hele dag vandaag. Heb laatste tijd nooit meer spierpijn in triceps gehad.

Effin morgen rug:D Mijn favo training:p

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Laatst bewerkt:
Nette training. Die skullcrushers met EZ bar vind ik ook zeer fijn. Heb ik ook in mijn schema staan. Hoe heb jij dan je handen staan? Palmen naar onder of naar boven?

Nette training. Die skullcrushers met EZ bar vind ik ook zeer fijn. Heb ik ook in mijn schema staan. Hoe heb jij dan je handen staan? Palmen naar onder of naar boven?

Als de bar boven me hoofd zich bevind. dan handpalmen naar boven. Das de standaard toch:)

Skulls idd zo close mogelijk qua grip en handpalmen naar boven, das standaard.

Lekkere training btw.

Jep die doe ik ook. :D. Reverse grip is met palmen naar beneden. Is volgens mij wel zwaarder dan.

Training van vandaag. Ging niet zoals ik in me hoofd had maar was zeker geen slechte training.

Rug
Deadlifts:
5x50kg
3x70kg
1x90kg
3x105kg Heavyyy..:p

Reverse Barbell Row:
10x35kg (maar eens warming-up gepakt, jammer dat de werksets dan zo zwaar voelen. Das minder als je die meteen doet na zware deadlifts. geld btw alleen voor eerst setje dus ja)
4x45kg
4x48kg
5x48kg (halve rep)
5x48kg (halve rep)
4x48kg Niet de 3x6 gehaald dus dan maar meer sets. ik wilde gewoon niet het gewicht verlagen. Lats waren al lekker voelbaar toen ik dit erop had zitten.

Pull-Down:
10x38kg
8x42kg
5x48kg damn.. k wil zo graag die 50 kg hebben voor ik op werkweek ga:P nja nog 2 rug/train-weken daarvoor.
5x48kg chin-grip, gaan iets makkelijker. lekker sqeezen die rug
Dropset??
5x40kg
10x30kg Branden dat die zal

Dumbbell Row:
8x18kg
8x18kg
8x18kg
8x18kg En toen was de koek op:P Gaan we morgen weer voelen:o

Shrugs:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Biceps:
Ez-Barbell Curl:
21-en: 15 kg Strict
21-en: 15 kg Minder stric-ter
21-en: 15 kg Minst ge-stric-st. Juistja:eyes:

Wilde nog onderarmen ook doen maar daar zat al zo'n pomp in van die curls. Wist niet eens dat kon pomp in onderarmen. 2e keer al^^ Stonden op knappen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven