Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij kan je skullcrusher niet reverse doen, tenminste niet als je op de rug ligt... toch??

Denk dat als je een pomp in je onderarmen krijgt van de curls je te fel knijpt op je bar. Dan span je je onderarmen op. Gewoon je handen als haken gebruiken en dan train je veel gerichter je biceps.
Dat 21-en. Is is dat 3x7 reps in altijd een andere positie?.
echt, die reps van je zijn baas! Dikke pomptrainingen elke keer!
Heerlijk gevoel ja in me rug en armen. Ik voelde me triceps vandaag nog steeds van afgelopen zaterdag. Hebben me niet belemmerd bij het trainen. Is nu zogoed als weg trouwens.goede trainngen man! weetniet of het voor jou werkt, maar voor mij gaat het veel beter om latt pull downs en andere shit weg te doen en echt alleen compounds te doen.
Tis een aanrader, uit eigen ervaring weet ik dat het voor mij heeeel veel heeft gedaan!ga echt hard erop.
Maar ik heb nog nooit echt goede fullbody gedaan besefte ik laatst.
De latt-pully zit er wel bij. Maar miss dat ik binnen maandje zo'n rek voor aan de muur haal. Kan ik Bw pull-up/chins gaan doen. Dat is miss geen officiele compound maar pakt wel je hele bovenlichaam

Stap voor stap.
Als ik die uiteindelijk kan, kan ik dus met 2 benen 120kg doen. Technisch gesproken dan.Zijn weer goeie trainingen Dwarf!
Leg extensions in de gym bij ons gaat tot 75 kg en ik hang er altijd nog een 25 kilo schijf bij aan. Gaat prima. Apparatuur kan wel wat hebben
Ja dat dacht ik dus ook. moet kunnen thanksGoede trainingen dwarff
Ook tevreden met je split ipv Rippetoe?![]()
Maar k ga na me rustweek terug naar 3x in de week trainen en dan eens een goede fullbody uitproberen. Kijken hoe ik daar op reageer. Heb nog nooit FB gedaan dus ben benieuwd. Heb daar weer heel veel zin in. Variatie is de sleutel naar succes
en houdt de motivatie hoogdextrose na de training.
Heb je ook nog andere supplementen?
Hoe ziet je voedingsschemaeruit?
Voor na de training. Veel effectiever.
Mjaa moet kunnen, en voor mij is het niet bepaald slecht ofzoo junkfood

Korte benentraining. Niet ge-squat. heb nog steeds pijn rond me nek en boven me rug. En ik moet morgen ook nog hele dag mee op werk.
helaas...
Ik heb nog de hack-squat geprobeerd maar das niks met mijn 1.96. Ik kan niet zo diep zakken dat ik en rechte rug heb en mijn benen 90 graden heb staan. (sta dan ook nog eens op me tenen. kan geen platte voet houden:S). Ik trok meer met me rug als een verkrachte deadlift. niet de bedoeling.
gaat het nu al wat beter met je nek?
En kom je met normale squat wel op diepte dan?
ik vond dat ik al lang was (1.88) maar jij steekt er nog een stuk bovenuit
Keep on going![]()
Korte benentraining. Niet ge-squat. heb nog steeds pijn rond me nek en boven me rug. En ik moet morgen ook nog hele dag mee op werk.
helaas...
Ik heb nog de hack-squat geprobeerd maar das niks met mijn 1.96. Ik kan niet zo diep zakken dat ik en rechte rug heb en mijn benen 90 graden heb staan. (sta dan ook nog eens op me tenen. kan geen platte voet houden:S). Ik trok meer met me rug als een verkrachte deadlift. niet de bedoeling.
gaat het nu al wat beter met je nek?
En kom je met normale squat wel op diepte dan?
ik vond dat ik al lang was (1.88) maar jij steekt er nog een stuk bovenuit
Keep on going![]()
Ja nekpijn is al helemaal weg
Met squaten let ik wel aardig op de diepte.
Of ik me lange rug altijd netjes kan houden tjah...![]()
Zoek eens naar Zercher squats. Deze heb ik een hele tijd gedaan. Zo ligt de baar op je armen en niet op je nek. Kan je toch lekker blijven squatten.![]()
Heb k eens geprobeerd al maar ik vond echt pijnlijk om eerlijk te zijn. ;S
Miss dat er iets voor is om eerst op je armen te leggen en dan pas de bar op te pakken.

Hoe bedoel je een bescherming voor je armen? Of gewoon een soort spotter zodat je direct je armen eronder kan zetten zonder eerst te deadliften.
Voor dat laatste gebruikte ik altijd stoelen (voor ik mijn press rack had)