MuscleMeat

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk dat als je een pomp in je onderarmen krijgt van de curls je te fel knijpt op je bar. Dan span je je onderarmen op. Gewoon je handen als haken gebruiken en dan train je veel gerichter je biceps.

Dat 21-en. Is is dat 3x7 reps in altijd een andere positie? :p.

echt, die reps van je zijn baas! Dikke pomptrainingen elke keer!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij kan je skullcrusher niet reverse doen, tenminste niet als je op de rug ligt... toch??

Was nog bezig met trainingspost word er al lkkr gepost hier haha. Zou best kunnen toch? Alleen lang niet zo zwaar als de palmen naar boven.
Als je btw dan je handen open doet. ben je echt ge-skull crusht.:p

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Denk dat als je een pomp in je onderarmen krijgt van de curls je te fel knijpt op je bar. Dan span je je onderarmen op. Gewoon je handen als haken gebruiken en dan train je veel gerichter je biceps.

Dat 21-en. Is is dat 3x7 reps in altijd een andere positie? :p.

Hmm zal er op letten volgende keer.
Ja eerste 7 van onder en dan 90 graden naar boven. tot midden zegmaar.
dan 7x van midden naar boven
en de laatste 7 doe je de hele curl beweging.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

echt, die reps van je zijn baas! Dikke pomptrainingen elke keer!

Bedankt.:) Heerlijk gevoel ja in me rug en armen. Ik voelde me triceps vandaag nog steeds van afgelopen zaterdag. Hebben me niet belemmerd bij het trainen. Is nu zogoed als weg trouwens.

goede trainngen man! weetniet of het voor jou werkt, maar voor mij gaat het veel beter om latt pull downs en andere shit weg te doen en echt alleen compounds te doen.
Tis een aanrader, uit eigen ervaring weet ik dat het voor mij heeeel veel heeft gedaan! :) ga echt hard erop.

goede trainngen man! weetniet of het voor jou werkt, maar voor mij gaat het veel beter om latt pull downs en andere shit weg te doen en echt alleen compounds te doen.
Tis een aanrader, uit eigen ervaring weet ik dat het voor mij heeeel veel heeft gedaan! :) ga echt hard erop.

hmm k wil na mijn rustweekje nieuw schema pakken. En ik denk bijna zeker dat ik fullbody wil gaan doen 3x in de week. Toch iets anders wat ik eerst zei:P Maar ik heb nog nooit echt goede fullbody gedaan besefte ik laatst.
En net wat je zegt. Compound gericht met miss 1 iso voor de armen/kuit. 3x in de week 3 verschillende trainingen. meeste 5x5:) De latt-pully zit er wel bij. Maar miss dat ik binnen maandje zo'n rek voor aan de muur haal. Kan ik Bw pull-up/chins gaan doen. Dat is miss geen officiele compound maar pakt wel je hele bovenlichaam:)

Laatst bewerkt:
Training van vandaag @ supergevoel. Last van rug maar niet trainingsbelemmerend.:D

Schouders
Dumbbell Shoulder press: Scheelt wel of je 2x de helft van het gewicht naast je schouders hebt, of in 1x voor je schouders. Schouders al goed voelbaar na 1e oefening.:p
8x7kg
8x8kg
8x9kg
5x12kg
5x12kg

Dumbbell Front Raise:
8x9kg
8x9kg
8x9kg

Side Raises: ipv. de upright row omdat ik spierpijn in de traps heb van gister.
8x8kg
8x8kg
8x7kg
8x7kg

Bent over Lateral:
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg

Tricpes:
Skullcrushers:
8x14kg
8x14kg
8x14kg
10x14kg Next time 16 kg:)

Bench Dips: (maar 30sec rust tussen sets)
8x
8x
6x
6x

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Das echt fockd up:S Als ik link wil aanklikken bij iedereen in de handtekening doet de pagina het niet. Ik moet al 2 dagen via het profiel -> kijken welke topics diegene heeft geopend en dan log aanklikken;p
Whaha alleen die van bart doet het weer wel. super vaag><

Laatst bewerkt:
Korte benentraining. Niet ge-squat. heb nog steeds pijn rond me nek en boven me rug. En ik moet morgen ook nog hele dag mee op werk.
helaas...
Ik heb nog de hack-squat geprobeerd maar das niks met mijn 1.96. Ik kan niet zo diep zakken dat ik en rechte rug heb en mijn benen 90 graden heb staan. (sta dan ook nog eens op me tenen. kan geen platte voet houden:S). Ik trok meer met me rug als een verkrachte deadlift. niet de bedoeling.

Benen
Dumbbell Lunges:
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg
Wel weer pijn in de vorm van steken maar niet belemmerend. Gaat goed voor nu en ze moeten nog heel eindje, i know:) Stap voor stap.

Leg Extensions:
8x40kg
8x50kg ->dropsetje
8x40kg
10x35kg
12x30kg

Calf Raise:
10x50kg
10x50kg
10x50kg
Voelde bitter weining in de kuiten.

Dumbbell single leg calf raise:
20x15kg Denk dat ik deze ga pakken in vervolg en dan 4 setjes. Voelt zoveel beter dan met barbell. Heb nu maar ff tot fail gedaan 1 setje.

Biceps
FF weer wat nieuwes proberen. Beviel me goed:)
Ez-preacher curl
8x14kg.. oeps
8x20kg
8x20kg

Dumbbell Preacher Curl:
8x8kg
8x8kg
8x8kg

Wat betreft de leg extensions. Ik mag mijn legextension maar tot maximaal 60 kg belasten. Aan dat gewicht zit ik binnenkort wel aan.
Maar nou lijkt het me dat ik er toch ook nog wel 70 kg aan kan doen. Die 60 zal toch niet de uiterste grens zijn van belasting dat die na paar setjes kapot is/(afbreekt).
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.bodypowerusa.com/bodysolidpics1/images/GLCE365_Leg%2520Extension.jpg&imgrefurl=http://www.bodypowerusa.com/bsfreew.html&h=350&w=264&sz=56&tbnid=8CHGNvYPRyaGPM:&tbnh=259&tbnw=195&prev=/search%3Fq%3Dleg%2Bextension%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=leg+extension&hl=nl&usg=__UP7wCUTcQbvYGn29Im2xK36PX_I=&sa=X&ei=gLPCTZ_uAZCXOub25J0I&ved=0CCkQ9QEwAQ
Mijn leg-etension lijkt op deze. Met het gewicht dus in het midden. Kan ik hier evengoed single leg extension mee doen?? Dan kan ik met 1 been door naar de 60kg en kan ik weer hele tijd mee:) Als ik die uiteindelijk kan, kan ik dus met 2 benen 120kg doen. Technisch gesproken dan.

Laatst bewerkt:
Zijn weer goeie trainingen Dwarf!

Leg extensions in de gym bij ons gaat tot 75 kg en ik hang er altijd nog een 25 kilo schijf bij aan. Gaat prima. Apparatuur kan wel wat hebben

Goede trainingen dwarff :thumbs:

Ook tevreden met je split ipv Rippetoe? :D

Goede trainingen dwarff :thumbs:

Ook tevreden met je split ipv Rippetoe? :D

Ik vind het fijne trainingen ja:) Maar k ga na me rustweek terug naar 3x in de week trainen en dan eens een goede fullbody uitproberen. Kijken hoe ik daar op reageer. Heb nog nooit FB gedaan dus ben benieuwd. Heb daar weer heel veel zin in. Variatie is de sleutel naar succes:) en houdt de motivatie hoog

Laatst bewerkt:
dextrose na de training.
Heb je ook nog andere supplementen?

Hoe ziet je voedingsschemaeruit?

dextrose na de training.
Heb je ook nog andere supplementen?

Hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Ja maar de dextrose is nu op. Vond het echt lekker na de training. Deed ik gewoon voor haha.
Mja toen ging ik hier lezen en blijkt het niet veel effect te hebben.

Verder heb ik nog vitamine B tabletten. met paar 1000% van elke B in 1 tablet xD. Neem ik 2 halven verspreidt over de dag.

Ik ga met me nieuwe schema aan de creatine en eiwitshakes:) Voor na de training. Veel effectiever.

Voedingschema heb ik wel eens gepost hier. This niet echt dat je zegt: top schema. maar zeker niet slecht. Ik weet waar k op moet letten. Word dus beter als k straks eiwit shakes heb:D

Alleen zaterdagen zoals gister zijn echt bagger qua voeding zucht:( Mjaa moet kunnen, en voor mij is het niet bepaald slecht ofzoo junkfood:p:p

Korte benentraining. Niet ge-squat. heb nog steeds pijn rond me nek en boven me rug. En ik moet morgen ook nog hele dag mee op werk.
helaas...
Ik heb nog de hack-squat geprobeerd maar das niks met mijn 1.96. Ik kan niet zo diep zakken dat ik en rechte rug heb en mijn benen 90 graden heb staan. (sta dan ook nog eens op me tenen. kan geen platte voet houden:S). Ik trok meer met me rug als een verkrachte deadlift. niet de bedoeling.

gaat het nu al wat beter met je nek?
En kom je met normale squat wel op diepte dan?
ik vond dat ik al lang was (1.88) maar jij steekt er nog een stuk bovenuit :D
Keep on going ;)

Zoek eens naar Zercher squats. Deze heb ik een hele tijd gedaan. Zo ligt de baar op je armen en niet op je nek. Kan je toch lekker blijven squatten. :D

helaas...

gaat het nu al wat beter met je nek?
En kom je met normale squat wel op diepte dan?
ik vond dat ik al lang was (1.88) maar jij steekt er nog een stuk bovenuit :D
Keep on going ;)

Ja nekpijn is al helemaal weg;)
Met squaten let ik wel aardig op de diepte.
Of ik me lange rug altijd netjes kan houden tjah...:P

Zoek eens naar Zercher squats. Deze heb ik een hele tijd gedaan. Zo ligt de baar op je armen en niet op je nek. Kan je toch lekker blijven squatten. :D

Heb k eens geprobeerd al maar ik vond echt pijnlijk om eerlijk te zijn. ;S
Miss dat er iets voor is om eerst op je armen te leggen en dan pas de bar op te pakken.

Heb k eens geprobeerd al maar ik vond echt pijnlijk om eerlijk te zijn. ;S
Miss dat er iets voor is om eerst op je armen te leggen en dan pas de bar op te pakken.

Hoe bedoel je een bescherming voor je armen? Of gewoon een soort spotter zodat je direct je armen eronder kan zetten zonder eerst te deadliften.

Voor dat laatste gebruikte ik altijd stoelen (voor ik mijn press rack had)

Eindelijk weer getraind.
Gister verhinderd door erge lange schooldag. Was gisteravond moe dus had geen zin.
Vandaag maar 2 trainingen gecombineerd. rug van gister en schouders, beetje biceps.

Het was PR dag:D

Rug
Deadlift: Anders gedaan dan anders.Voelde lekker aan.
5x50kg
5x50kg
5x70kg
5x70kg

Reverse Barbell Row:
5x50kg PR
5x50kg
5x50kg Ging als een tierelier. Alleen laatste 2 reps beetje cheat.

Pulldown:
10x40kg
6x45kg
6x45kg
8x40kg
Ik wilde hier ook PR van 50kg pakken maar BOR eisde toch veel van deze oefening op.

Dumbbell Row:
8x19kg PR
8x19kg
8x18kg
8x18kg

Schouders:
Dumbbell Press:
5x13kg PR
5x13kg Wtf zwaaar.. Gaat in me nieuwe schema. Moet echt omhoog.
10x10kg
10x10kg
PR simpelweg omdat ik nog niet had gedaan:P

Bent over lateral:
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg Voelde lekker omdat k me rug net had gehad 10 min. daarvoor^^

Afsluiter:
Biceps:
Standing Ez-Barbell Curl
8x27kg PR Beetje cheat
6x27kg
4x27kg

Hoe bedoel je een bescherming voor je armen? Of gewoon een soort spotter zodat je direct je armen eronder kan zetten zonder eerst te deadliften.

Voor dat laatste gebruikte ik altijd stoelen (voor ik mijn press rack had)

Gewoon iets tussen me onderarmen en de stang. Me poten werden aardig rood en kon door die 'pijn' niet focussen op de oefening. Als er iets irritanter is, is het wel afleiding.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven