Fitness Seller

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je moet echt lager in reps gaan zitten denk ik. Gewoon is proberen paar weken, je zult zien dat je veel meer gewicht aan kan;)

Hoeveel kcal eet je nu per dag?

We zijn BB-ers, geen Powerlifters;) Ik wil massa eerder dan kracht.
Ik volg nu tijdje deze jongens.

Ze hebben het dan over 15-25 reps voor LB. Das wel erg veel mja. Hun doen geen squats omdat hun lowerback naar de donder is. Zeggen ze.
Op leg press kan je eerder richting die 20 reps wat ze ook doen.

http://www.youtube.com/watch?v=ohtW...xt=C341d401UDOEgsToPDskJ5kXC8XUdEfXludVVOFNUA

Mijn schema zit op 3000 calorieen. Zit ik niet altijd aan mja probeer het wel.

Ik ken eigenlijk bijna geen bodybuilder die offseason meer dan 12 reps voor spiergroepen doen, behalve voor de kuiten. Meestal gaan ze wat hoger in de reps in de laatste weken voor hun wedstrijd voor extra details in de spieren. Massa bouwen kan je volgens mij het beste doen in de 6-12 rep range. Dus ik denk dat je veel te hoog met reps gaat zitten, maarja das mijn point of view. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt.

Ik ken eigenlijk bijna geen bodybuilder die offseason meer dan 12 reps voor spiergroepen doen, behalve voor de kuiten. Meestal gaan ze wat hoger in de reps in de laatste weken voor hun wedstrijd voor extra details in de spieren. Massa bouwen kan je volgens mij het beste doen in de 6-12 rep range. Dus ik denk dat je veel te hoog met reps gaat zitten, maarja das mijn point of view. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt.

Ik zit toch met mijn 12 in de 6-12 rep range;) K ga niet hoger. word echt killing. Maar wil gewoon komende tijd min. 30 reps in 3 setjes. Zullen lang niet 3x15 worden dan gooi k der weer 5kg bij.

zier goed uit! 17 jaar al zo gemotieveerd, dat wordt nog wat!

We zijn BB-ers, geen Powerlifters;) Ik wil massa eerder dan kracht.
Ik volg nu tijdje deze jongens.

Ze hebben het dan over 15-25 reps voor LB. Das wel erg veel mja. Hun doen geen squats omdat hun lowerback naar de donder is. Zeggen ze.
Op leg press kan je eerder richting die 20 reps wat ze ook doen.

Mijn schema zit op 3000 calorieen. Zit ik niet altijd aan mja probeer het wel.

net als stefan zegt.
WAnt als je je progressie kijkt over afgelopen tijd sinds je dit log hebt is het minimaal. iets kracht erbij en 4kg BW.
sowieso zou ik op 4000 kcals gaan zitten. sommige dagen onder 3000 is echt weinig, logisch dat je nog geen 80 weegt! en op dat filmpje, hebben ze grote benen? je neemt het gewoon klakkeloos aan. als je op kracht traint pak je ook goed massa. Mijn borst en schouders zijn echt goed ontwikkeld, puur op bench en db presses elke keer weer heavy te gaan. Beuken! niet inhouden omdat je zelfde gewicht/setjes moet doen.
hoop dat je er wat mee doet en binnenkort mooie progressie gaat maken!

net als stefan zegt.
WAnt als je je progressie kijkt over afgelopen tijd sinds je dit log hebt is het minimaal. iets kracht erbij en 4kg BW.
sowieso zou ik op 4000 kcals gaan zitten. sommige dagen onder 3000 is echt weinig, logisch dat je nog geen 80 weegt! en op dat filmpje, hebben ze grote benen? je neemt het gewoon klakkeloos aan. als je op kracht traint pak je ook goed massa. Mijn borst en schouders zijn echt goed ontwikkeld, puur op bench en db presses elke keer weer heavy te gaan. Beuken! niet inhouden omdat je zelfde gewicht/setjes moet doen.
hoop dat je er wat mee doet en binnenkort mooie progressie gaat maken!

Ik neem niet vaak zomaar iets aan. Vooral niet als om bb gaat.

Hier vanaf 1:50
http://www.youtube.com/watch?v=xvoBmGYUapk&feature=related

Maar is toch niks mis met 3x10 trainen? kom net van periode waar k allemaal lage reps deed.

Qua eten geef ik je geen ongelijk. Moet ik zeker beter volhouden das gwn feit.

Je traint bij leg extensions met 15-20 reps dit is echt te veel voor massa bouwen;) Maarja je kan het proberen op deze manier.

is 3000kcal niet wat weinig?
zit zelf rond de 4000 ongeveer.

Je traint bij leg extensions met 15-20 reps dit is echt te veel voor massa bouwen;) Maarja je kan het proberen op deze manier.

Maar leg extensions zijn zowieso geen massa bouwers. Helemaal noppes ook niet als je lager in reps gaat.
Was bedoeld als warming up voor me squat. Heb voor mijn 3 werksetjes van squat alleen nog maar 10x40kg gedaan.

Want je kan dus zien dat me squat totaal niet heeft geleden onder die leg extensions simpelweg omdat geen massabouwer is. Me quads waren goed warm en branden wel maar na de squats zaten ze pas echt vol en voelde ik het bij elke stap. das betere werk.

Rug, biceps
Trainingstijd 50 min weer.

WG latt pull-down:
12x40kg
12x40kg
09x40kg
08x40kg

V-bar pulldown:
10x45kg
10x45kg
10x45kg

BOR:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Ez-bb curl: korte roms ellebogen in me zij en naar achter.
20x15kg
15x15kg
10x15kg (reverse)

kijk, pulldown al iets zwaarder. volgende keer gewoon weer verhogen, 4x12 haal ik oook bijna niets mee ;)
kan met niet voorstellen dat je bij V-bar en BOR het laatste setje precies 10 haalt, pak gewoon wat meer reps zou ik zeggen.
verder wel oke training toch? :)

kijk, pulldown al iets zwaarder. volgende keer gewoon weer verhogen, 4x12 haal ik oook bijna niets mee ;)
kan met niet voorstellen dat je bij V-bar en BOR het laatste setje precies 10 haalt, pak gewoon wat meer reps zou ik zeggen.
verder wel oke training toch? :)

Nu mag ik wel weer over de 10 reps?;p
Ja 11 had miss gekund maar was halve dan. K ga goed tot fail.
Denk bewaar ik gewoon.
Ja pulldowns met 5kg gwn weer. curl ook wel.

lekker bezig nog steeds dwarf :) ik doe die BOR altijd wat meer aan het begin van mn schema..

lekker bezig nog steeds dwarf :) ik doe die BOR altijd wat meer aan het begin van mn schema..

Ja ga ik wel mee wisselen hoor om de zoveel weken. Kan hem dan automatisch zwaarder pakken.
Zal ook niet altijd 2 verticale rows doen. Wil er binnenkort ook rear delt fly's indoen.

Ik schuif deze week elke training dagje op ivm aangepast rooster en lange dagen.

trainingen niet gepost maar wel gedaan!! Bench 3x10x60kg. vpr laatste reps wel grind.
Maandag met 65kg reps maken.
Gister benen gedaan. En vandaag doe ik gewoon rug. kan makkelijk weekend dan lkkr vrij.

je max bench zal dan wel een stukje hoger liggen dan 70kg!

je max bench zal dan wel een stukje hoger liggen dan 70kg!

Jah:) die is ook van een tijd geleden haha;p maar ga nog even lkkr zo door. Als ik maandag 5kg bij opgooi mag ik denk ik blij zijn met 3x6x65 ofzo. 3x10x60 was nie bepaald easy.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven