AndroidHealthClinic

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Today was Leg day!!!
Binnen 45 min klaar.

Leg extensions:
15x40kg
15x40kg
20x40kg

Squats:
10x70kg
8x70kg
10x70kg. vpr wel!!
Iets meer tijd genomen voor laatste 2 reps. Tot het gaatje:)
Volgende week weer plus 2,5kg.

Deadlift:
8x50kg
6x70kg
4x90kg
2x110kg+4x90kg
Niet te doen DL in volume na squat. Dus dan maar kort.

Wrist extensions: (reverse en normaal)
4 setjes high reps
sick pump altijd.

Quads ook goed vol. Hams minder. Allang blij dat ik geen steken meer krijg in de rust:)

Laatst bewerkt:
waarom niet eerst squats?
wel lekkere training.

waarom niet eerst squats?
wel lekkere training.

Heb ik altijd gedaan maar had ik altijd wel last van iets in me benen. Ik had gewoon niet genoeg aan 2, 3 setjes wu.
En ik zie heleboel hier als eerst leg etensions doen dus dacht geef ik dat ook een kans. Heb voor mijn werksets van squat alleen nog 10x50 gedaan en toen geknald!

Gaat als een trein:) Leg extensions zijn toch geen waardige oefening. Zeker niet in deze fase van mij.

Lekker volume! congratz op je VPR

Lekker volume! congratz op je VPR

Bedankt man:)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 20:07 ----------

Heb nog steeds zieke spierpijn in me borst van maandag!! Zal ik morgen ook nog wel voelen en als dan vrijdag weg is wil niet zeggen dat al herstelt is dus zegmaar zaterdag hersteld. En maandag ist weer chestday!!:p
Gaat lkkr.

lekker gewerkt kerel! mooie tempo !

Bedankt Bart.

It is shoulderday.
Trainingstijd: 30 min.:D exclusief wu.

Wu met
2 versies voor de rotator cuff.
2 setjes van elk.

Side raises:
15x6kg
15x6kg
15x6kg

Dumbbell shoulder press:
12x12kg
12x12kg
10x12kg
10x12kg dikke vpr

Face pull:
15x20kg
12x20kg
10x20kg
15x20kg

Edit:
1setje tricep pushdown
10x20kg zwaar

Express begonnen met de side raises omdat ik nog spierpijn had in de aanhechting van bovenkant borst en schouder. Was na de 3 setjes side raises helemaal weg:) Top. Voel het nu nog maar klein beetje.
Daarom ook met 6jes gewerkt en maar wat meer reps. Branden doen ze wel.

Press ging erg goed. helemaal onder controle die dumbbell's. Volgende week 14-ers verpulveren. min. 30 reps in 4 sets. Gaat wel lukken:thumb:

Ps: Rotator cuff aandacht is echt een aanbeveling.

Laatst bewerkt:
Misschien best wel hard gezegd....

Maar het is de bedoeling dat je sterker word, niet dat je zwakker word. In het begin van je log , bijna een jaar geleden, begon je met 10x7kg side raises en je doet nu 6kg. Je bent bijna geen lichaamsgewicht gegaind. Volgens mij doe je iets drastisch fout!

Sorry dat ik het zo zeg, maar elke keer als ik je training ziet word ik niet echt blij:(

Misschien best wel hard gezegd....

Maar het is de bedoeling dat je sterker word, niet dat je zwakker word. In het begin van je log , bijna een jaar geleden, begon je met 10x7kg side raises en je doet nu 6kg. Je bent bijna geen lichaamsgewicht gegaind. Volgens mij doe je iets drastisch fout!

Sorry dat ik het zo zeg, maar elke keer als ik je training ziet word ik niet echt blij:(

Nee gaat wel goed hoor.
45 reps gemaakt he. volgende week gewoon 40+ reps wel met 8kg. En daarna met 10kg. En dan dropsets op de side raises. Beginnen met 14 enzo.

Side raises vind ik niet eens zo boeiend. Zijkant schouders branden echt wel.
Ik wil met 2 weken 3x10x16kg pressen. Dat is wat uitmaakt. En eind april moet ik 20kg in me handen hebben om overhead te pressen.

Ja klopt dat ik te lang heb lopen fl*kkeren met die dumbbell presses maar komt nu verandering in;)
Denk dat wel goed gaat uitpakken mijn schouders apart trainen.

Laatst bewerkt:
Dikke volume training! congratz op je VPR!

Als je het voelt doe je het zolang je de motivatie maar hebt om door te gaan en hoger te gaan, gewoon doorgaan!

gewoon lekker blijven knallen kerel, ik heb zelf een hekel aan zo veel herhalingen :p

Hoe lang volg je dit schema nu precies?
Zolang je voelt/ziet dat je gaind gewoon doorgaan ;)

Dikke volume training! congratz op je VPR!

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 17:44 ----------

Als je het voelt doe je het zolang je de motivatie maar hebt om door te gaan en hoger te gaan, gewoon doorgaan!

gewoon lekker blijven knallen kerel, ik heb zelf een hekel aan zo veel herhalingen :p

Ga ik doen. Dit bevalt me wel. Die herhalingen vond ik best wel lkkr. Vooral op de side raises.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 17:45 ----------

Hoe lang volg je dit schema nu precies?
Zolang je voelt/ziet dat je gaind gewoon doorgaan ;)

Ik denk een week of 4 nu. Nog kort dus. Maar deed 3dagen split. En deze week heb ik vakantie en heb ik in 4dagen split gedaan. Denk dat k dit wel doorzet. Elke training is in 45min klaar. Schouders nog wel korter.

Je zei dat je dit jaar nog niks was gegaind? Met jou lichaamsgewicht moet je makkelijk een halve kilo per week kunnen pakken;) Just saying bro

Je zei dat je dit jaar nog niks was gegaind? Met jou lichaamsgewicht moet je makkelijk een halve kilo per week kunnen pakken;) Just saying bro

Maar dat heeft niks met trainingschema te maken. Maar echt met me voeding laksheid sommige dagen.

Was vanmorgen 75,8kg. Schade is weer ingehaald.

Rug, Biceps

Dumbbell row:
8x30kg
8x30kg
8x30kg vpr alleen laatste of 2 laatsten cheat van 2e en 3e set.

V-bar pulldown:
10x50kg pr
06x50kg+10x40kg (dropset)

Latt pulldown:
8x45kg WG
8x45kg MG
6x45kg SG
6x45kg UG (underhand grip)

Ez-barbell curl: For the burn.
15x20kg
10x20kg+(20+x10kg reverse)

Rows gaan goed hoor, lekker gewerkt.

Rows gaan goed hoor, lekker gewerkt.

Ja gaat lkkr. Bedankt. Denk volgende week maar gewoon kijken wat ik met 32-ers kan, mits ik ze aan begin van mijn training dan weer doe.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 10:52 ----------

Heb ook helemaal geen spierpijn in me rug. Alleen me biceps beetje. Wel minder ook al als vorige week. Wel gek. Andere spiergroepen voel ik altijd en de training van gister was goed zwaar dus daar ligt niet aan.
Gelukkig zegt spierpijn niet zoveel... dacht ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven