MuscleMeat

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat goed man ik denk dat je 1rm nu dan wel ongeveer op 80kg ligt, maar ik snap nooit zo goed het nut van een vooraf bepaald aantal reps zoals 3x10x 60. Als je het derde setje 10x 60 red dan heb je dus de eerste 2 setjes iets ingehouden. Is het dan misschien niet beter om in dit geval bijvoorbeeld 12x 60- 10x 60- 8x 60 te doen voor massa/kracht? Of liever nog 8x65 - 10x 60 - 8x 60 of iets dergelijks.

• Topic Starter Topic Starter
Training van net:

Rug&Bi's

Dumbbell row:
10x30kg pr met cheat
6x30kg strict
6x30kg strict Ga met me zwakke kant mee.

WG latt pulldown:
8x45kg
6x45kg voelde zenuw in me rechterschouder:S dus 1/2 rep van fail afgebleven.
8x40kg
7x40kg

V-bar pulldown:
8x50kg pr
6x50kg
6x50kg net aan.. + 10x40kg

Ez-bar curl:
2x10+x20kg niet geteld.

Je zit een beetje vaste op je kracht of niet? Je moet zoiezo meer eten man;)
Op jou gewicht zou ik gewoon bulken tot 85kg ofzo en niet zoveel om bf geven.

30kg DB rows zijn goed man! je zou zeggen als je dat kan moet LPD ook wel zwaarder kunnen. beetje cheaten geeft niet.

toch weer pr's, zou gewoon een monsterbulk proberen.. iedereen kan aankomen!

30kg DB rows zijn goed man! je zou zeggen als je dat kan moet LPD ook wel zwaarder kunnen. beetje cheaten geeft niet.

Wel gek dat als je bij dumbbell bench press of shoulder press met 30kg kan dat je met barbell dan al veel meer gewicht aankan. richting de 80kg zegmaar.
Maar bij rows kan ik met dumbbell's juist weer meer. Heb ik het idee. Vind ze ook wel fijner maar das bij iedereen verschillend natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 11:44 ----------

toch weer pr's, zou gewoon een monsterbulk proberen.. iedereen kan aankomen!

Ja uiteindelijk haha:) Ik zal na me 30ste zowieso wel dichtgroeien als ik naar me ooms kijk. Op foto's van vroeger skinny as **** bij 1.90 en nu zijn het grote beren. alleen geen spier maar vet. that's not the way...
daarom ben k maar begonnen met BB alvast.

beetje bulken kan geen kwaad toch, vetjes opbouwen om ze vervolgens er weer af te trainen, net als ik doe... :roflol:

beetje bulken kan geen kwaad toch, vetjes opbouwen om ze vervolgens er weer af te trainen, net als ik doe... :roflol:

Ik doe wat ik kan Bart. Wil het er niet eens af dan. Zijn bodybuilders die moord doen voor mijn vetpercentage lol:p Maar hun zijn buff al ik niet.

Hoeveel kcal stompt je er nu in dan?
Ben ook wel benieuwd naar je BF

Hoeveel kcal stompt je er nu in dan?
Ben ook wel benieuwd naar je BF

Heb van vrijdag ff opgeteld zat ik rond de 3200 kcal. Was wel goed dagje qua voeding. Weekend is altijd minder:(
Weet niet hoe je vetpercentage meet? En of dat dan betrouwbaar is..

Van de week training opsplitsen in 4x. Heb toch vakantie:) en weining werk:(
Vanmiddag borst, triceps

- Flat dumbbell bench press 3x
- Flat barbell bench press 3x
- Rope pushdown 3x

Miss nog een 4e..
Alles tot fail lkkr kort en krachtig.

Laatst bewerkt:
Maandag: Borst, Triceps
Trainingstijd: 35 min excl. wu
Intensiviteit: hoog tot failure

Flat dumbbell bench press:
8x24kg
12x22kg
9x22kg
8x22kg
6x22kg

Barbell bench press:
7x50kg
5x50kg+2x50kg

Tricep rope pushdown:
15x10kg
10x10kg
12x10kg

Wilde nog setjes smalopdrukken.. zat er niet echt meer in al. schaam..:o

Dikke pomp in beide spiergroepen. Lekker snel klaar.
Volgende week gewoon dumbbell 4 setjes, barbell 3 setjes ipv 5,2 zoals hierboven.
Dacht na 1e set van 24, die is lkkr voor volgende week!! En wilde toch 4 setjes doen met 22kg:P Vandaar..

Laatst bewerkt:
Goed bezig dwarff, keihard gepompt zie ik:D

Lekker bezig

maar 3200 kcal ga jij denk ik niet op groeien. Je onderhoud ligt al op 3005 kcal.
Als ik jou was zou ik zeker 3500-4000 kcal eten;)

Want hoeveel ben je nou gegained de laatste maanden?

Lekker bezig

maar 3200 kcal ga jij denk ik niet op groeien. Je onderhoud ligt al op 3005 kcal.
Als ik jou was zou ik zeker 3500-4000 kcal eten;)

Want hoeveel ben je nou gegained de laatste maanden?

Hmm ja dit jaar nog niks...

Zullen me ouders leuk vinden als ik nog meer eten ga halen.
Die snappen het verhaal niet zo goed van door goed eten en groot worden. Die denken dat trainen alleen goed genoeg is.

En een zoontje van mijn moeders vriendin is op dieet gezet omdat die veel te zwaar is voor zn leeftijd. Hij zal jaar of 10-12 zijn.
En hem is voorgeschreven om veel kip te eten op zijn brood ipv hageslag en pasta en troep. Dus begon me moeder laatst: pak jij dat wel goed aan met dat kip want.. en toen vertelde ze dat. Is dat niet voor afvallen dan meeer???? zegt ze zoo.
En dat neemt ze wel klakkeloos aan... this niet eerlijk><

Ga jij anders gaan eten bij dat zoontje dat op dieet is gezet:p eet zijn eten op:p

nice train dude:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven