Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook een tijdje gehad, nu heb ik helemaal geen spierpijn meer, behalve als ik van trainingsschema wissel

spierpijn kan je makkelijk doorheen trainen, kwestie van even een goede warming up doen! Lekker bezig geweest weer Dwarf!

Volgende week eerste set 28-ers
+6x45kg
Sloopt me dan ook niet zo elke keer al aan het begin op volume.
Okee vandaag voel ik totaal niks van de training van gister. Dus ben aan deze volgorde blijkbaar weer gewent. Al wacht ik morgen nog af omdat laatste tijd mijn spierpijn altijd dagje overslaat.
Volgende week wil ik dan DB flat bench en DB inlince bench doen![]()

Geen spierpijn betekent niet dat je spieren niet groeien hoor![]()

Ja dat is wel zo maar spierpijn geeft altijd wel wat extra voldoening de volgende dag. geef maar toe![]()
Die dumbbell benchpress is erg netjes, ik ben daar ook geen ster in, denk zelfs dat ik die 10 x 26 niet haal... haha.
Spierpijn geeft mij ook altijd meer voldoening idd. Ik weet dat het verder geen donder uitmaakt maar toch
Theorie dan he..Ja laatste reps was de vorm ook ver te zoeken hoor maar ik hoef maar me armen klein beetje te laten zakken en zit al in hoek van 90 graden. Eerste reps doe ik dieper. Moet ik wel mee oppassen. Volgende slechts 1 setje zwaarder. 5 reps is het doel en dan daarna voelen de andere reps lichter met lichter gewichtTheorie dan he..

Hoe bedoel je 90 graden? Je moet gewoon zo diep mogelijk gaan, dus dat de dumbbells bijna je oksels raken![]()

Hmm zou ik maar mee oppassen bij zware presses. Kan je je hele schouder mee verkrachten en dan ben je ver van huis.

Goede shoulder press.