XXL Nutrition

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik heb na elke benen, borst of rugtraining nog spierpijn ;D

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
dan heb je aardig je best gedaan kerel:)

Leg training van gister:

Leg extensions:
15x42,5kg
10x42,5kg
10x42,5kg

Squat:
9x72,5kg
8x72,5kg
7x72,5kg
7x72,5kg

Calf raises:
15x50kg
15x50kg
15x50kg

Deadlift verplaatst naar rugdag. Zal daar afwisselen met DL als eerste en als laatste oefening. Kijken wat me bevalt.

Straks schouders nog ff. Hopelijk zit spierpijn van me triceps niet in de weg bij press. Voel ze nog steeds van maandag.:p

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 18:00 ----------

dan heb je aardig je best gedaan kerel:)

Jaa goed tot fail he. En zelfs beetje verder door nog halfe rep te pushen. Maar die tel ik dan natuurlijk niet mee.

En die ene tricep oefening bevalt me erg goed. Ga ik nog tijd inhouden. Kijken of me pressen een boost gaan krijgen:)

spierpijn kan je makkelijk doorheen trainen, kwestie van even een goede warming up doen! Lekker bezig geweest weer Dwarf!

Lekkere benen training weggezet..

spierpijn kan je makkelijk doorheen trainen, kwestie van even een goede warming up doen! Lekker bezig geweest weer Dwarf!

Mwah weet niet of ik dat helemaal met je eens ben. Als je de spier niet volledig laat herstellen en dus voor je dat extra laagje hebt opgebouwd alweer afbreekt zal er nooit laag over laag over laag komen waardoor de spier groeit toch? En denk dat ik als ecto maar helemaal niet zal risceren.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:28 ----------

Lekkere benen training weggezet..

Thanks. voelde goed:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 20:36 ----------

Shoulderday:)
Oldschool dumbbell training.

Wu met rotater cuff's

DB shoulder press:
9x18kg pr
8x18kg laatste rep slordig
7x18kg 8e rep half
7x18kg zwaaar... laatste 2 slordig

Side raises:
10x10kg
8x10kg + 10x8kg

Bent over fly's:
12x6kg
12x6kg
12x6kg

Vond wel weer best zoo. 35 minuutjes klaar.
Bij de press gingen wat laatste reps wel slordig maar ben zeker niet ontevreden.:)
Lijkt ergens op nu.

Laatst bewerkt:
lekkere trainingen man, goed om te zien dat je pr's pakt!

Korte update:

Training rug,biceps zaterdag.
Niet veel gedaan

3x5x100kg DL viel vies tegen. (niet tot fail)
6x55kg V-bar pulldown pr (hoogtepunt)
wat curls...

Vandaag Borst,triceps

DB Flat BP:
10x26kgpr niet erg netjes maar toch wel gehaald:) Volgende week eerste set 28-ers
7x26kg
5x26kg

BB BP:
6x55kg:(+6x45kg
4x55kg+6x45kg

Triceps extension:
3xfail

Deadliften wil ik op kracht houden. dus 3tjes en veel singles.
Het is toch geen oefening waar je massa meekweekt op de ondderrug.(als dat al uberhaupt kan..)
Gewoon DL=kracht,grip,core dus:) Sloopt me dan ook niet zo elke keer al aan het begin op volume.

Supergaaf filmpje wat ik tegenkwam op youtube. Heb al getopic bij motivatie:D

It's a LifeStyle!!!!!!!!!!!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f254/its-a-lifestyle-303341/

Laatst bewerkt:
Okee vandaag voel ik totaal niks van de training van gister. Dus ben aan deze volgorde blijkbaar weer gewent. Al wacht ik morgen nog af omdat laatste tijd mijn spierpijn altijd dagje overslaat.

Volgende week wil ik dan DB flat bench en DB inlince bench doen:)

Okee vandaag voel ik totaal niks van de training van gister. Dus ben aan deze volgorde blijkbaar weer gewent. Al wacht ik morgen nog af omdat laatste tijd mijn spierpijn altijd dagje overslaat.

Volgende week wil ik dan DB flat bench en DB inlince bench doen:)

Geen spierpijn betekent niet dat je spieren niet groeien hoor;)

Ja dat is wel zo maar spierpijn geeft altijd wel wat extra voldoening de volgende dag. geef maar toe:D

Haha ik snap je;p Beetje spierpijn is leuk, maar teveel word ook weer irritant. Zoals ik had toen ik met jaap ging trainen, we konden allebei onze armen niet omhoog doen voor 4 dagen;p

Die dumbbell benchpress is erg netjes, ik ben daar ook geen ster in, denk zelfs dat ik die 10 x 26 niet haal... haha.

Spierpijn geeft mij ook altijd meer voldoening idd. Ik weet dat het verder geen donder uitmaakt maar toch

Die dumbbell benchpress is erg netjes, ik ben daar ook geen ster in, denk zelfs dat ik die 10 x 26 niet haal... haha.

Spierpijn geeft mij ook altijd meer voldoening idd. Ik weet dat het verder geen donder uitmaakt maar toch

Ja laatste reps was de vorm ook ver te zoeken hoor maar ik hoef maar me armen klein beetje te laten zakken en zit al in hoek van 90 graden. Eerste reps doe ik dieper. Moet ik wel mee oppassen. Volgende slechts 1 setje zwaarder. 5 reps is het doel en dan daarna voelen de andere reps lichter met lichter gewicht:) Theorie dan he..

Ja laatste reps was de vorm ook ver te zoeken hoor maar ik hoef maar me armen klein beetje te laten zakken en zit al in hoek van 90 graden. Eerste reps doe ik dieper. Moet ik wel mee oppassen. Volgende slechts 1 setje zwaarder. 5 reps is het doel en dan daarna voelen de andere reps lichter met lichter gewicht:) Theorie dan he..

Hoe bedoel je 90 graden? Je moet gewoon zo diep mogelijk gaan, dus dat de dumbbells bijna je oksels raken:)

Schouders, Triceps licht

DB Shoulder Press:
6x20kg pr
6x20kg
9x18kg
5x18kg (6e fail)

Side raises:
12x10kg
10x10kg

Rear Delt Fly's:
15x6kg
15x6kg
15x6kg
15x6kg heerlijk:D

One Arm Tricep pushdown: (alleen uiteinde)
15x5kg
12x5kg

Rope (beide armen)
20+x10kg

20kg is moeilijk in positie te brengen pff.. volgende week dropset met 20kg en hopelijk 1 of 2 reps winnen:)

Je bedoeld die shoulderpress? ik zwiep de dumbbells staand naast mijn oren, ga dan zitten en begin met de oefening. Dat gaat bij tot 32 kilo dumbbells goed, daarna heb ik iemand nodig die ze aangeeft.

Lekkere training weer Dwarff.

Hmm zou ik maar mee oppassen bij zware presses. Kan je je hele schouder mee verkrachten en dan ben je ver van huis.

90 graden vind ik wel beetje minimaal;p Ik zak altijd lekker tot de dumbbells me borst/oksels raken, gaat tot nu toe goed:)

Lekkere training man;) Goede shoulder press.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven