XXL Nutrition

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
90 graden vind ik wel beetje minimaal;p Ik zak altijd lekker tot de dumbbells me borst/oksels raken, gaat tot nu toe goed:)

Lekkere training man;) Goede shoulder press.

Inderdaad ik ga ook altijd zo diep mogelijk, daarom vindt ik dumbbells altijd lekkerder voelen in de borst dan bankdrukken met stang juist omdat je dan dieper kan zakken.

• Topic Starter Topic Starter
Je bedoeld die shoulderpress? ik zwiep de dumbbells staand naast mijn oren, ga dan zitten en begin met de oefening. Dat gaat bij tot 32 kilo dumbbells goed, daarna heb ik iemand nodig die ze aangeeft.

Lekkere training weer Dwarff.

32kg zwingen is echt sterk:)
Bedankt Bart

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:38 ----------

90 graden vind ik wel beetje minimaal;p Ik zak altijd lekker tot de dumbbells me borst/oksels raken, gaat tot nu toe goed:)

Lekkere training man;) Goede shoulder press.

Inderdaad ik ga ook altijd zo diep mogelijk, daarom vindt ik dumbbells altijd lekkerder voelen in de borst dan bankdrukken met stang juist omdat je dan dieper kan zakken.

Ja dat is waar. en ik zit meestal er ook wel onder. Ik kan het ook moeilijk controleren. en je ziet idd liever iets dieper dan minder.
Maar denk dat DB gevaarlijker is dan BB hb ik het niet over suciede griep enzo.. of met de stang je hoofd eraf hakken:p

32kg zwingen is echt sterk:)
Bedankt Bart

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:38 ----------

Ja dat is waar. en ik zit meestal er ook wel onder. Ik kan het ook moeilijk controleren. en je ziet idd liever iets dieper dan minder.
Maar denk dat DB gevaarlijker is dan BB hb ik het niet over suciede griep enzo.. of met de stang je hoofd eraf hakken:p

Haha ja, maar vind het knap als je je hoofd eraf kan laten hakken met een BB xD Je moet ongeveer boven je tepel liften, je tepel zit niet echt in de buurt van je nek haha;p

Haha ja, maar vind het knap als je je hoofd eraf kan laten hakken met een BB xD Je moet ongeveer boven je tepel liften, je tepel zit niet echt in de buurt van je nek haha;p

Klopt helemaal ik had in me hoofd de guillotine press. bij die moet je niet te zwaar gaan anders hak je je hoofd eraf.

Als je bij bench press stang in je strot komt doe je idd iets fout:) dubbel fout.

ik kreeg van de week de stang niet meer omhoog met 90kg :D en er was letterlijk niemand in de buurt LOL

Ik schop dumbbells bij shoulder press altijd omhoog met mijn knieen :p

Van weekend geen rug getraind. Voelde me daar niet optimaal voor.

Borst, triceps getraind vandaag!

Hele training met koppijn gezeten.
Gewichten zijn licht niet boeiend. Toch goed gepompd dus.

Flat DB press:
3 setjes

Incline DB press:
4 setjes

Triceps: (extensions)
4 setjes

Borst en armen goed vol dus niet voor niks bezig geweest:)
Volgende keer weer 200%.

Volgende keer er weer tegenaan gaan!

beter iets dan niets... zoals ik.... had me verslapen vandaag :(

Midden in de toetsweek. korte trainingen ook weining slaap. merkte ik wel bij schouders vandaag:(

Snelle post excuus.

Benen: Dinsdag
Leg extensions:
3 setjes

squats:
5 setjes

Schouders: Vandaag/Donderdag
DB Shoulder press:
6x20kg evenaring vorige week. voelde zwaarder...
8x18kg 9e half
8x18kg
9x16kg

Side raises: langzame uitvoering. burn's like hell:p
12x8kg
12x8kg
12x8kg

Rear delt fly's:
15x7kg
15x7kg
15x7kg
12x7kg+10x2,5kg

Zit te puzzelen voor andere indeling. Wil me rug en schouder dag iets verder uit elkaar want wil rear delt's 2x per week trainen. Maar schouders en borst moeten ook niet te dicht bij elkaar komen.

nice workout, suc6 met je toetsen

ma rug
di borst
wo rust
do benen
vr schouders
Ik train zo ongeveer behalve dat ik rug en benen omdraai :)

Nice train

succes met je toetsen..

Of zoiets lijkt me ook wel wat. Zit mekaar niks in de weg.
Zal dan alleen aan de indeling moeten wennen.

maandag: benen
dinsdag: schouders
woensdag: rust
donderdag: rust
vrijdag: rug
zaterdag: borst
zondag: rust

komt op hetzelfde neer zo ongeveer toch :p

komt op hetzelfde neer zo ongeveer toch :p

Haha ja zie het nu;)

Kan het wel op die manier gaan doorschuiven ja. Hou ik schouders achter in de week. Voelt zo gewoon die kleine spiergroepen achterin terwijl eigenlijk geen ruk uitmaakt.
Mind ****:)

Laatst bewerkt:
Met de gedachte van het afstoten van de traditie dat maandag altijd chestdag is ga ik zometeen rug, biceps aanpakken:)

Indeling voor komende tijd:

Ma: Rug, Biceps +acterkant schouders
Di: Borst, Triceps
Wo: Rust
Do: Benen
Vrij: Schouders (zijkant,achterkant)
Weekend: Rust

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven