Fitness Seller

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nette training en net schema dwarff. Maar waarom heb je de deadlift 3x3 en ook niet 5x5? Of 3x5? 3 reps lijkt me persoonlijk wat weinig. Maar ik weet natuurlijk de logica er niet achter. :p

Gewoon weining reps omdat het zo'n zware oefening is. Die naar mijn idee lkkr zwaar mag blijven:P. En je kan zwaarder op de 3x3 dan op de 5x5 lijkt mij.

3x3 is eigenlijk bedoeld voor als je niet meer verder komt bij 3x5, of 5x5 wat hier nog niet geval is ?? Miss vind hij de oefening niet leuk ofzo :p

Nee deadlift vind ik top oefening. Gelukkig wel. 1 van de belangrijkste voor ons allemaal he.

(geen idee wrrm k nu opeens 4 aparte posts heb???)

Nee deadlift vind ik top oefening. Gelukkig wel. 1 van de belangrijkste voor ons allemaal he.

(geen idee wrrm k nu opeens 4 aparte posts heb???)

Waarom dan 3x3 ?? Pak dan gewoon 5x5 want jij kan er nog LANG genoeg op vooruit hoor ..

Waarom dan 3x3 ?? Pak dan gewoon 5x5 want jij kan er nog LANG genoeg op vooruit hoor ..

oke nu ga ik twijfelen:P

Maar k dacht 3x3 zodat ik kan beginnen met 3x3x100kg. Met 5x5 word het denk ik 5x5x80kg. Nog niet zo vaak gedeadlift in 1 training

Laatst bewerkt:
3x3 gewoon doen. Ik merk ook wel dat ik hier goed op ga.

oke nu ga ik twijfelen:P

Maar k dacht 3x3 zodat ik kan beginnen met 3x3x100kg. Met 5x5 word het denk ik 5x5x80kg. Nog niet zo vaak gedeadlift in 1 training

Wil je massa ? 5x5
Wil je kracht ? 3x3

De gewichten boeien namelijk niet veel als je voor massa gaat trainen, als je massa zet dan zien de mensen buiten de sportschool toch niet dat je bv 80kg tilt wat je trouwes gewoon elke weeg kan opvoeren met 2,5kg of meer als je daar behoefte aan hebt.

succes met kiezen :)

Wil je massa ? 5x5
Wil je kracht ? 3x3

De gewichten boeien namelijk niet veel als je voor massa gaat trainen, als je massa zet dan zien de mensen buiten de sportschool toch niet dat je bv 80kg tilt wat je trouwes gewoon elke weeg kan opvoeren met 2,5kg of meer als je daar behoefte aan hebt.

:thumb:

Wil je massa ? 5x5
Wil je kracht ? 3x3

Ik denk dat ik ze gewoon beide keertje probeer. Eerst ff de 5x5 en dan de week daarop de 3x3. Kijken welke beste voelt tijdens de training en de dag daarop.:)

Ik heb deze week echte tijdnood. Ben druk bezig met regelen over stage en heb nog wat toetsjes in te halen. Ook zit ik deze week 7 uur per dag op school>< Gelukkig vrijdag vrij en werken.

Dus heb wel wat getraint gister. Voornamelijk supersets vanwege de tijd.
Beetje Rug en wat armwerk. Niet benoemenswaardig.
Supersets zijn wel... super^^... om te doen

Rustig trainingsweekje kan geen kwaad.

Ik ben weer terug van de studiereis van de opleiding. Heb het helemaal super gehad daar.
Was een echt junkfood-bier weekje haha.
Helaas een typische 3 maaltijden per dag en gemid. elke nacht 3 uurtjes slaap
Ben helaas wel wat kwijt geraakt natuurlijk maar vind het gek genoeg niet zoo erg.

Heb weer zin om volledig op training en voeding te richten komende tijd.
Zo snel mogelijk het verlorenen weer inhalen en verdergaan..
Heb alle posts zo'n beetje gelezen en ben weer up to date:)

Nice, welkom back!

goed dat je 't naar je zin hebt gehad.
Nu weer knallen :D

Succes, leuk schema.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

goed dat je 't naar je zin hebt gehad.
Nu weer knallen :D

Bedankt:) Weer tijd voor serieuse zaken

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

:D Volg maar zou ik zeggen..

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ik ga morgen Eiwit-shake met creatine bestellen. combo-pakket
Zal de eerste keer eiwit shakes worden.
Dextrose haal ik niet meer al ga ik dat wel missen haha was erg lekker na de training.

Hoop nu dat de eiwitshakes goed hun werk doen.
50 dagen max creatine. Dan weer 2/3 maanden zonder.
Eiwitshakes wil ik volblijven houden. Ga toch weer lkkr verdienen met me stage komende tijd.
En natuurlijk heb ik me vitamine B tabletten nog. Heb ze 2 weken niet gehad. Wil nu weer elke dag innemen strict.

Succes met het zwaarder worden!
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij... Veel te mager:)

shakes en crea zijn helemaal niet nodig nog in mijn ogen
ik gebruik ze ook niet
gewoon goed eten en elke dag volhouden.
ik was ook een mager sprietje en ben nu toch 85kg :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven