- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
goede trainingen!
net schema, hoop dat je een hoop progressie gaat boeken !![]()
Bedankt, heb er wel vertrouwen in

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede trainingen!
net schema, hoop dat je een hoop progressie gaat boeken !![]()

Nette training en net schema dwarff. Maar waarom heb je de deadlift 3x3 en ook niet 5x5? Of 3x5? 3 reps lijkt me persoonlijk wat weinig. Maar ik weet natuurlijk de logica er niet achter.![]()
. En je kan zwaarder op de 3x3 dan op de 5x5 lijkt mij.3x3 is eigenlijk bedoeld voor als je niet meer verder komt bij 3x5, of 5x5 wat hier nog niet geval is ?? Miss vind hij de oefening niet leuk ofzo![]()
)Nee deadlift vind ik top oefening. Gelukkig wel. 1 van de belangrijkste voor ons allemaal he.
(geen idee wrrm k nu opeens 4 aparte posts heb)
Waarom dan 3x3 ?? Pak dan gewoon 5x5 want jij kan er nog LANG genoeg op vooruit hoor ..

oke nu ga ik twijfelen
Maar k dacht 3x3 zodat ik kan beginnen met 3x3x100kg. Met 5x5 word het denk ik 5x5x80kg. Nog niet zo vaak gedeadlift in 1 training

Wil je massa ? 5x5
Wil je kracht ? 3x3
De gewichten boeien namelijk niet veel als je voor massa gaat trainen, als je massa zet dan zien de mensen buiten de sportschool toch niet dat je bv 80kg tilt wat je trouwes gewoon elke weeg kan opvoeren met 2,5kg of meer als je daar behoefte aan hebt.
succes met kiezen![]()
Wil je massa ? 5x5
Wil je kracht ? 3x3
De gewichten boeien namelijk niet veel als je voor massa gaat trainen, als je massa zet dan zien de mensen buiten de sportschool toch niet dat je bv 80kg tilt wat je trouwes gewoon elke weeg kan opvoeren met 2,5kg of meer als je daar behoefte aan hebt.
succes met kiezen![]()

goed dat je 't naar je zin hebt gehad.
Nu weer knallen![]()
Weer tijd voor serieuse zaken
Volg maar zou ik zeggen..Succes met het zwaarder worden!
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij... Veel te mager![]()
k*tspelletje is hetSchuitje heeft al veelste lang geduurd.
Zucht. Spychisek*tspelletje is het