- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ohh jij leeft ook nog haha
gaat je goed ? die gewichten blijven nog steeds omhoog gaan, komt geen einde aan hewat is je 1RM op de bench ?
Heb afgelopen zaterdag ook niet kunnen trainen. Was net borst en tricep dag mja.
alweer nieuw schema ?? nja ik zou dan fly's pakken voor de borst, imo de beste oefening voor borst in plaats die dumbbell pullover. je weet ook dat dit meer voor kracht is ?
Ga je ooit wel eens tot failure ofzo op bench press ?? Misschien dat je eens een spotter MOET vragen om eens te spotten, misschien dat je dan wel gewoon zwaarder durft te gaan ?
Heb er eind volgende week 10 weken opzitten. Tijd voor nieuwe. Ja compounds gewoon kracht. Iso's massa. 3x10 nu ipv van 4x8Hmm geen kritiekDus dit is een goed FB schema??
Heb nog nooit FB gedaan.
Denk dat k wel aardig op vooruit kan weer hier mee.
3x per week hele lichaam prikkelen ipv 1x in de week de spieren afmatten.
1x per week dan heb je wel genoeg oefening erop
succes met je schema brahh
Jup, het is maar hoe je het bekijkt1x per week dan heb je wel genoeg oefening erop
succes met je schema brahh
als het voor jou werkt is het goed toch![]()
Bedankt.
Doe dan liever wat anders mja dit gaat voor 'lui' zijn
Kijken wat ik aankon. Blijkbaar nog niet veel. 

Heeft me pols ook overigens.Lekker getraind, wel uitkijken met die schouder... Succes met je nieuwe schema!