AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Effe knallen voor je scriptie joh! Prioriteiten stellen..........als je maandag je scriptie hebt ingeleverd kan je weer vol aan de slag. Ik herken het wel hoor. Heb het zelf ook elke keer gehad met mijn scripties......maar uiteindelijk als je het af hebt dan voel je je zo voldaan (althans al heb je dan ook weer stress over het resultaat) en kan je met een "leeg" hoofd lekker sporten!

Succes!!!!

Ik heb verder gelezen, het spijt me :o

Mij lijkt het de beste optie om gewoon met iets te beginnen en te proberen zoveel mogelijk af te krijgen. We zijn nog maar donderdag dus er rest je nog heel wat tijd denk ik? Door nu gewoon naar je scherm te staren, schrik te hebben dat je er niet komt en niets te doen gaat het er ook niet op beteren denk ik? ;) Geloof me, been there, done that: veel te laat begonnen, nachtjes doorgewerkt, veel te weinig slaap en uiteindelijk iets afleveren waar mee ik net alles gered heb... Een gezonde dosis stress kan soms helpen om je te focussen op wat je moet doen.

Dus wat ik je zou aanraden: kom op, nog n paar dagen volhouden, ga gewoon aan het werk en focus je nu op die scriptie. Moet je daarvoor een training laten vallen dan is het maar zo, prioriteiten stellen nu! Succes!

Wilde vrijwel hetzelfde verhaal als dit tikken. Dus ga het niet nog een keer roepen. Kop op!

+1 ^

Kop op en ervoor gaan!
Het is vaak opvallend dat hoe minder zin je hebt in trainen en als je dan wel gaat dat je je achteraf er erg goed over kan voelen.
Het kan een enorme uitlaatklep zijn om dus wel te gaan.

Prioriteiten stellen hé. Als je morgen een training moet laten gaan om je scriptie af te kunnen krijgen, moet je dat zeker doen. (gebruik je extra dosis koffie/preworkout/whatever je neemt om door je scriptie heen te knallen ipv je training :p)

1 training of een hele week missen gaat toch geen fuck uitmaken voor je physique meid :roflol: denk je echt dat wanneer je over 6 maanden in de spiegel kijkt je die training/week terug kan zien? Of de iets/meer minder kcal?

Gewoon je scriptie afmaken.

Jup en zo te lezen veel meer.......Nou Selina........je mag pas weer op dbb als je je scriptie af hebt :p:p:p


Doorlezen terwijl aangegeven wordt niet te doen - you rebels! Haha maar I appreciate the support - echt waar *emotional feels*. Heb wel nog een leuk ideetje: iemand die €1000 wil verdienen in het weekend door een adviesrapport in elkaar te zetten? (Voorwaarde: moet er wel een voldoende voor krijgen)

Nee maar even serieus, ik ga dit weekend wel even hard bikkelen. Mocht ik morgenvroeg wakker worden, dan ga ik waarschijnlijk nog even trainen. Dan hoef ik me daar ook niet meer slecht om te voelen. En dan 3 daagjes knallen. :angstig:

Maaruhhh Koppie, misschien dat ik nog even mezelf meld morgen om een log te plaatsen, maar voor de rest zal ik doen wat mij gezegd wordt. Maandag ben ik er dan weer :emo:

En nogmaals thanks... Ben even stil van alle comments.. Maargoed, ik begeef me nu in een emotionele rollercoaster, dus don't mind the feels. :hello:
 
Maaruhhh Koppie, misschien dat ik nog even mezelf meld morgen om een log te plaatsen, maar voor de rest zal ik doen wat mij gezegd wordt. Maandag ben ik er dan weer :emo:

Je kan het log ook maandagavond aanvullen toch? Geen excuses nu meer........knallen jij!!!! ;)
 
Ja, meneer :sad:
 
Sorry not sorry:

B
Barbell squats 5x5 (62,5 kg) progress
Deadlift 1x5 (62,5 kg) progress
Barbell press 5x5 (17,5 kg) no progress
Barbell rows 5x5 (35 kg) 10% minder dan A
Barbell curls 3x8 (15 kg) no progress
Narrow bench press 3x8 (27,5 kg) Laatste set fail na 6 reps*
Cable crunches 3x12 (30 kg)

* Dit was wel grappig. Blijkbaar was een man aan het kijken hoe ik mijn reps deed en bij mijn fail kwam die even helpen. Hij zegt je pakt het te zwaar en je voert het niet goed uit, je moet het boven je borst en je handen moeten verder van elkaar af. Ik zeg ja maar dit is een variant op de benchpress, dit is de narrow grip. Hij zegt nee is fout en toont even hoe het wel moet. Ik dacht ik laat het maar gaan... Heb 'm nog bedankt en ben erna weer verder gegaan :o
 
Waarom doe je maar 1 setje van 5 deadlift?
 
Waarom doe je maar 1 setje van 5 deadlift?

Ik houd me aan de 5x5 SL workout. Voor mijn gevoel is dat ook wel minder en denk dat ik over een tijdje ook even een andere indeling ga maken, maar voor nu houd ik me er maar gewoon aan. :p
 
Ik houd me aan de 5x5 SL workout. Voor mijn gevoel is dat ook wel minder en denk dat ik over een tijdje ook even een andere indeling ga maken, maar voor nu houd ik me er maar gewoon aan. :p

Wacht maar tot je gewicht squat wat je net redt. Dan snap je daarna waarom je maar 1x5 de deadlift (+WU sets) moet uitvoeren :rolleyes:

Ik herken alleen niet al die oefeningen die je opnoemt. Zijn er nogal wat voor SL 5x5.
 
Wacht maar tot je gewicht squat wat je net redt. Dan snap je daarna waarom je maar 1x5 de deadlift (+WU sets) moet uitvoeren :rolleyes:

Ik herken alleen niet al die oefeningen die je opnoemt. Zijn er nogal wat voor SL 5x5.

Dit is de Jason Blaha versie, dus naast de reguliere compound oefeningen zijn er ook isolatieoefeningen aan toegevoegd.
 
Maar goed, moeten we het niet eens over je scriptie hebben?
 
Maar goed, moeten we het niet eens over je scriptie hebben?

Ik weet het niet. Moeten we dat? :angstig:

Nee okee okee, ik ben er maandag (of dinsdag) weer... :sad:
 
Wacht maar tot je gewicht squat wat je net redt. Dan snap je daarna waarom je maar 1x5 de deadlift (+WU sets) moet uitvoeren :rolleyes:

Is niet alleen hierom, er is ook gewoon veel onderrugbelasting. Squat, barbell rows, hypers (die zaten er toch ook in?) en zelfs OHP/barbell curls kunnen de onderrug belasten. Je wilt echt geen deadlifts rammen (en ik dacht dat Blaha's programma elke dag deadlift had? Nee?).

Voer je de CG bench goed uit? Je moet het natuurlijk niet té close pakken, dat is alleen maar slecht voor je... alles (vooral polsen).
 
Voer je de CG bench goed uit? Je moet het natuurlijk niet té close pakken, dat is alleen maar slecht voor je... alles (vooral polsen).

Schouderbreedte houd ik aan en laat 'm op een ander punt - onder mijn borst - zakken in tegenstelling tot de normale benchpress. Any tips?
 
Laatst bewerkt:
Anyhow, vandaag heb ik weer mijn schema doorgezet, met één dag uitstel dus i.v.m. mijn scriptie zoals jullie weten.
En laten we het alsjeblieft ontopic houden. Vragen over mijn scriptie wil ik niet beantwoorden. :treuren:

Heb dit keer trouwens voor de verandering een ander sportschool opgezocht. Ik heb altijd een beetje moeite gehad met het wennen aan een nieuwe indeling en omgeving en het is nu al 1,5 jaar geleden dat ik ben verhuisd ÉN NOG STEEDS trainde ik bij de sportschool waar ik was begonnen. Ook al kost het me nu in totaal één uur met het ov om daar te komen.

Maaaarr, nú. Eindelijk. Na 1,5 jaar. Is hier verandering in gebracht.... Ik ben nu binnen vijf minuten op locatie én wat blijkt?? Ze hebben gewoon vier powerracks in die sportschool! Ik snap niet waarom ik niet eerder deze stap heb gezet, maargoed... Genoeg getypt, hieronder mijn training van vandaag:

Barbell squat 5x5 (65 kg) progress
Bench press 5x5 (32,5 kg) progress
Barbell rows 5x5 (42,5 kg) progress
Barbell shrugs 3x8 (52,5 kg) progress
Barbell curls 3x8 (15 kg) no progress
Hyperextensions 2x10 (12 kg)
Cable crunch 3x10 (30 kg)

Ik moet zeggen dat ik al bij de eerste oefening al duizelig werd. Ik heb hierdoor langer tussen de reps door gepauzeerd, om er zeker van te zijn dat het niet uit zou lopen op een fail (of erger).
 
Back
Naar boven