AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook bv 3-4 weken cutten en dan 1 week op onderhoud. Hoef je tussendoor al helemaal geen uitschieters te maken. Maar hangt natuurlijk van je voorkeur af.

Ohh dat is ook een mogelijkheid inderdaad, nooit aan gedacht. Keertje kijken wat me het meest bevalt. Thanks! :D

Ohh dat is ook een mogelijkheid inderdaad, nooit aan gedacht. Keertje kijken wat me het meest bevalt. Thanks! :D

Haha alstu. Mijn onderhoud ligt ook rond 2100, zal nu iets hoger zijn maar goed. Als ik rond de 1700-1800 cut kan dat prima ... weken achter elkaar door. Zit ik op 1600 vind ik 4 weken cut, 1 week onderhoud wel fijn.

Probeer het inderdaad eens uit :)

Haha alstu. Mijn onderhoud ligt ook rond 2100, zal nu iets hoger zijn maar goed. Als ik rond de 1700-1800 cut kan dat prima ... weken achter elkaar door. Zit ik op 1600 vind ik 4 weken cut, 1 week onderhoud wel fijn.

Probeer het inderdaad eens uit :)

Geloof dat ik dan wel i.p.v. een week onderhoud max. 4 dagen zou aanhouden. (Voor elke week die ik volhoud, één onderhoudsdagje ter compensatie :p)
Ik wil proberen om consistent te blijven, in mijn cut en refeed ratio, tot ik op vakantie ga (zie spoiler voor goals)
2017-01-21 00_46_42-2k17  [Compatibiliteitsmodus] - Excel.png

Geloof dat ik dan wel i.p.v. een week onderhoud max. 4 dagen zou aanhouden. (Voor elke week die ik volhoud, één onderhoudsdagje ter compensatie :p)
Ik wil proberen om consistent te blijven, in mijn cut en refeed ratio, tot ik op vakantie ga (zie spoiler voor goals)
2017-01-21 00_46_42-2k17  [Compatibiliteitsmodus] - Excel.png
weer geen foto /out

Hahahaha.. Ik zou nu wel een before foto willen plaatsen, maar als ik had geweten hoe het hier eraan toe ging dan had ik dat liever anoniem gedaan met een ander nickname. It takes no genius to figure out my identity :janken:

Hahahaha.. Ik zou nu wel een before foto willen plaatsen, maar als ik had geweten hoe het hier eraan toe ging dan had ik dat liever anoniem gedaan met een ander nickname. It takes no genius to figure out my identity :janken:
haha nee hoor, vooral niet doen. ik post hier ook wel af en toe foto's, tot nu toe makkelijk anoniem gebleven door mn paint skills :p. Tenzij je 3 armen hebt oid moet het makkelijk te verbergen zijn

Het is dat je het zegt en ik heb gegoogled, maar ik was tot een minuut geleden in de veronderstelling dat je een trollaccount van iemand was.

haha nee hoor, vooral niet doen. ik post hier ook wel af en toe foto's, tot nu toe makkelijk anoniem gebleven door mn paint skills :p. Tenzij je 3 armen hebt oid moet het makkelijk te verbergen zijn

Ja maar goed, met jouw nickname kan ik jouw ware identiteit moeilijk opsporen... :o

Het is dat je het zegt en ik heb gegoogled, maar ik was tot een minuut geleden in de veronderstelling dat je een trollaccount van iemand was.

Trollaccount, dat vind ik een goede... Laten we dat gewoon aanhouden - vind ik prima :o

Ja maar goed, met jouw nickname kan ik jouw ware identiteit moeilijk opsporen... :o
Daar heb je zeker gelijk in. Gaat meer om de locatie waar ik de meeste foto's maak :p. Sportschool herkennen mensen sowieso, mn eigen badkamer is al helemaal opvallend.

Wel lekker vooruitzicht met die vakanties! Ik zie alleen nergens je refeed meegerekend in je schema?

Daar heb je zeker gelijk in. Gaat meer om de locatie waar ik de meeste foto's maak :p. Sportschool herkennen mensen sowieso, mn eigen badkamer is al helemaal opvallend.

Wel lekker vooruitzicht met die vakanties! Ik zie alleen nergens je refeed meegerekend in je schema?

Haha ja alleen de mensen die jou kennen die weten dat jij het bent. Ook de mensen die mij kennen, als zij mij googlen op mijn nickname (mijn nickname is een soortvan trademark voor me geworden, dus iedereen die me kent weet dat ik overal madameselina gebruik) belanden ze ongetwijfeld ooit in deze topic. Zou een beetje awkward worden met progressiefoto's, terwijl zij al weten wie ik ben haha. Maar goed, misschien link ik wel ooit gewoon mijn instagramfoto's (mocht ik daar mijn progressie willen delen) naar mijn topic, maar dat zie ik dan nog wel.

En ja mijn refeeds, weet je, ik ga ervan uit dat ik alsnog rond de -0,5kg zal verliezen per week. Met één refeed per week kan het zijn dat het dan rond de -0,4kg zit, maar dat merk ik vanzelf wel. Ik heb in deze drie weken maar één keer een refeed gedaan en dat zat rond de 1900kcal ipv 2100 kcal (zie spoiler)
IMG_8166.jpg

Ik ben gewoon nog een beetje aan het puzzelen en aan het zoeken naar een methode die voor mij werkt..

Ik wil voor de zomer voor die 66/67 kg gaan, maar of dat haalbaar is op deze manier... Tsja, dat gaat nog blijken. Als het maar onder de 70kg zit, dan vind ik het prima haha:o

Haha ja alleen de mensen die jou kennen die weten dat jij het bent. Ook de mensen die mij kennen, als zij mij googlen bij mijn nickname (mijn nickname is een soortvan trademark voor me geworden, dus iedereen die me kent weet dat ik overal madameselina gebruik) belanden ze ongetwijfeld ooit in deze topic. Zou een beetje awkward worden met progressiefoto's, terwijl zij al weten wie ik ben haha. Maar goed, misschien link ik wel ooit gewoon mijn instagramfoto's (mocht ik daar mijn progressie willen delen) naar mijn topic, maar dat zie ik dan nog wel.

En ja mijn refeeds, weet je, ik ga ervan uit dat ik alsnog rond de -0,5kg zal verliezen per week. Met één refeed per week kan het zijn dat het dan rond de -0,4kg zit, maar dat merk ik vanzelf wel. Ik heb in deze drie weken maar één keer een refeed gedaan en dat zat rond de 1900kcal ipv 2100 kcal (zie spoiler)
IMG_8166.jpg

Ik ben gewoon nog een beetje aan het puzzelen en aan het zoeken naar een methode die voor mij werkt..

Ik wil voor de zomer voor die 66/67 kg gaan, maar of dat haalbaar is op deze manier... Tsja, dat gaat nog blijken. Als het maar onder de 70kg zit, dan vind ik het prima haha:o
Uitvinden wat voor jou werkt is echt het belangrijkst. Als ik wel eens mensen zo'n dieet van Fajah Lourens oid zie volgen verlies ik steeds weer een beetje hoop in deze mensheid.. Gewoon rustig aan uitvinden wat voor jou werkt, jou gemotiveerd houdt.
Maar idd, zo'n refeed mag ook geen belachelijk verschil maken. Waar ga je vooral mee refeeden?

Uitvinden wat voor jou werkt is echt het belangrijkst. Als ik wel eens mensen zo'n dieet van Fajah Lourens oid zie volgen verlies ik steeds weer een beetje hoop in deze mensheid.. Gewoon rustig aan uitvinden wat voor jou werkt, jou gemotiveerd houdt.
Maar idd, zo'n refeed mag ook geen belachelijk verschil maken. Waar ga je vooral mee refeeden?

Ja, maar iedereen moet ergens starten. Ik denk dat het opzich niet zo slecht is dat mensen Fajah Lourens volgen en het boek lezen. Als ze echt gemotiveerd en nieuwsgierig zijn, tevens daarbij ook niet uit zijn op snelle resultaten maar er juist een lifestyle van willen maken. Die mensen gaan het denk ik niet laten bij de informatie die ze uit het boek van Fajah halen. Ze zullen verder zoeken en vanzelf merken dat 1200kcal echt niet realistisch is voor elk lichaam. En ja, de mensen die niet gemotiveerd zijn, zij zijn toch al gedoemd te mislukken. Haha ik ga er niet over liegen, mijn eerste topic op DBB ging over eiwitinname en ik gaf aan dat ik dagelijks 1250 kcal innam, je kan al raden wat de reacties waren. Ik ben nog altijd lerende, maar steeds meer heb ik het gevoel dat ik dichter bij mijn doel kom. Dat is dan niet gebaseerd op gewicht, maar wat ik dus eerder benoemde een lifestyle. Maar oke, goed verhaal, lekker kort ook hè?

Ik heb begrepen dat het 't beste is om te refeeden met kh. Ik wil tot de 1600kcal ongeveer hetzelfde eten zoals ik normaliter ook doe (rekening houdende met eiwitten en vetten). En de overige 500 kcal wil ik wel de focus leggen op kh. Geloof alleen wel dat het a.s. zondag 500 kcal aan look-o-look snoepjes zal zijn :o

Laatst bewerkt:
Ja, maar iedereen moet ergens starten. Ik denk dat het opzich niet zo slecht is dat mensen Fajah Lourens volgen en het boek lezen. Als ze echt gemotiveerd en nieuwsgierig zijn, tevens daarbij ook niet uit zijn op snelle resultaten maar er juist een lifestyle van willen maken. Die mensen gaan het denk ik niet laten bij de informatie die ze uit het boek van Fajah halen. Ze zullen verder zoeken en vanzelf merken dat 1200kcal echt niet realistisch is voor elk lichaam. En ja, de mensen die niet gemotiveerd zijn, zij zijn toch al gedoemd te mislukken. Haha ik ga er niet over liegen, mijn eerste topic op DBB ging over eiwitinname en ik gaf aan dat ik dagelijks 1250 kcal innam, je kan al raden wat de reacties waren. Ik ben nog altijd lerende, maar steeds meer heb ik het gevoel dat ik dichter bij mijn doel kom. Dat is dan niet gebaseerd op kcal, maar wat ik dus eerder benoemde een lifestyle. Maar oke, goed verhaal, lekker kort hè?

Ik heb begrepen dat het 't beste is om te refeeden met kh. Ik wil tot de 1600kcal ongeveer hetzelfde eten zoals ik normaliter ook doe (rekening houdende met eiwitten en vetten). En de overige 500 kcal wil ik wel de focus leggen op kh. Geloof alleen wel dat het a.s. zondag 500 kcal aan look-o-look snoepjes zal zijn :o
Zeer sterk verhaal idd, je moet wat te lezen hebben hé op dit tijdstip.. Haha. Maar goed, jij bent gelukkig zo verstandig geweest om zelf op onderzoek uit te gaan, en kwam er al snel genoeg achter dat 1250kcal bizar weinig was. Er zullen wel weer genoeg mensen zijn die zich richting een eetstoornis werken met dat dieet van Fajah. En dat kan ik gewoon niet begrijpen. Dat je met je eigen gezondheid speelt, door het boek van zo'n figuur. Maar oke.

Je zal vast wel iets in je hoofd hebben waar je al sinds de start van je dieet naar verlangt? Ik grijp vaak naar een pot ben en jerry's haha. Een vette cheatmaaltijd krijg ik zo'n enorme spijt van. Zo'n smerig, vetting gevoel naderhand..

Terug
Naar boven