Haha ja alleen de mensen die jou kennen die weten dat jij het bent. Ook de mensen die mij kennen, als zij mij googlen bij mijn nickname (mijn nickname is een soortvan trademark voor me geworden, dus iedereen die me kent weet dat ik overal madameselina gebruik) belanden ze ongetwijfeld ooit in deze topic. Zou een beetje awkward worden met progressiefoto's, terwijl zij al weten wie ik ben haha. Maar goed, misschien link ik wel ooit gewoon mijn instagramfoto's (mocht ik daar mijn progressie willen delen) naar mijn topic, maar dat zie ik dan nog wel.
En ja mijn refeeds, weet je, ik ga ervan uit dat ik alsnog rond de -0,5kg zal verliezen per week. Met één refeed per week kan het zijn dat het dan rond de -0,4kg zit, maar dat merk ik vanzelf wel. Ik heb in deze drie weken maar één keer een refeed gedaan en dat zat rond de 1900kcal ipv 2100 kcal (zie spoiler)
Ik ben gewoon nog een beetje aan het puzzelen en aan het zoeken naar een methode die voor mij werkt..
Ik wil voor de zomer voor die 66/67 kg gaan, maar of dat haalbaar is op deze manier... Tsja, dat gaat nog blijken. Als het maar onder de 70kg zit, dan vind ik het prima haha