Fitness Seller

The skinny-arms club!

Het gaat mischien als het zoveelste armschema lijken dat je al hebt gehoord maar ik train nu 7 jr en heb altijd de kkr met die armen te vergroten, wat mijn coach mij aanrade was eerst 40 sets 1x pw van 20 reps, voor de pomp gaan dus, dit werkte perfect en ze groeiden weer, voor 5 maand, daarna deed ie weer een voorstel en nu zit ik op 2 weken 2x pw 20 sets van 20 reps, dan 2 weken 2x pw 20 sets van 4-5 reps afwisselend. probeer het eens

Superset:
Skullcrusher
Dumbell curls

Superset:
Cable overhead triceps extension
Cable preacher curls

Superset:
Triceps pushdown
Reverse cable curl

Werkt bij mij perfect!

Je traint ook je lats maar met de narrow grip toch ook voornamelijk je biceps.

Jaja :( :( :(

Hoe je het ook beredeneer, je trekt jezelf op door de ellebogen naar onder/achter te bewegen, ongeacht de grip. En die beweging komt op conto van de lats (en wat andere spieren) NIET je biceps.

Je biceps spelen dus altijd een ondergeschikte rol aan je lats

Hoe je het ook beredeneer, je trekt jezelf op door de ellebogen naar onder/achter te bewegen, ongeacht de grip. En die beweging komt op conto van de lats (en wat andere spieren) NIET je biceps. Je biceps spelen dus altijd een ondergeschikte rol aan je lats

Dat zal zeker zo zijn, je lats zijn dan ook enorme spieren maar mijn bicepsen gingen nooit zo hard vooruit dan toen ik me een tijdje specifiek 2x per week richtte op het omhoog brengen van m'n weighted pull en chip ups.Schoten m'n curl varianten gelijk met heel wat kilo's omhoog en daarmee ook het formaat van de bicapsers brah.

Trouwens duwen grotere lats je tricappers ook meer naar buiten waardoor ze groter lijken.

Hoeveel kg spiermassa kan er uit eindelijk naar je armen gaan?.. Volgens mij zijn mensen gewoon te ongeduldig.

Het gaat mischien als het zoveelste armschema lijken dat je al hebt gehoord maar ik train nu 7 jr en heb altijd de kkr met die armen te vergroten, wat mijn coach mij aanrade was eerst 40 sets 1x pw van 20 reps, voor de pomp gaan dus, dit werkte perfect en ze groeiden weer, voor 5 maand, daarna deed ie weer een voorstel en nu zit ik op 2 weken 2x pw 20 sets van 20 reps, dan 2 weken 2x pw 20 sets van 4-5 reps afwisselend. probeer het eens
40 sets met 20 reps? Raar verhaal dit.

meer reps dan hersencellen.

toch best knap.

Mijn armen zijn niet zo groot, daarom dat ik ook zo een schema's doe, om er beweging in te krijgen.
En wat train je zoal gedurende de 10 minuten die je dan nog over hebt? :p
Niets en als deze trainingsessie s'ochtends plaatsvind heb ik voor de rest van de dag moeite om zelf een cola op te tillen :P
meer reps dan hersencellen.

toch best knap.
Wat een achterlijke commentaar

Laatst bewerkt:

De mijne groeien ook al jaren niet meer...
Zijn jouw armen toen gegroeid, terwijl je op het hetzelfde gewicht bleef? (dus met 1 armdag per week bestaande uit 40 sets van 20 reps?)

Maar is die groei in je armen puur te wijten aan dat nieuwe low-rep-schema? Of heb je gebulkt en of gekuurd daarbij?
kijk eerst deed ik 40 sets van 10 reps, maar daar groeiden ze niet meer op, al een tijdje niet meer, iets later deed ik me eerste kuur; anavar only, al men spieren groeiden maar men armen nog altijd niet.. heb ik gezegt tege me coach stelde hij voor 40 sets van 20 reps, dat deed ik en ze groeiden, voor die kuur en men 2de kuur turinabol, nu deed ik ondertlaatste test dbol en ze reageerden ook niet meer, dan op advies afwisselend naar low rep/high rep gegaan, wat de chemistry achter dat schema is weet ik niet maar voor mij werkt het momemteel, heeft dus niets te maken met kuren probeer het eens een maandje, doet het je niets smijt het overboord

Terug
Naar boven