- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als dat zo is dan is dit misschien wat voor mij waar heb jij dat gelezen dan?Het is toch ook zo dat wanneer je je armen traint op dezelfde dag als je benen (dus als je ze samen pakt) dat door de hogere groeihormoon productie je op lange termijn extra gains pakt op je armen. Misschien handige tip voor sommige![]()
Die gaat ik sowieso proberen deze week double the gains xDJe moet ook DB curls tijdens leg extensions, dikste arm gains ever.
Onderzoek aan de Lillehammer Universiteit in Noorwegen. Pak zelf (met m'n nieuwe schema sinds vandaag) bi en tri na m'n beentraining. Staat in m'n logals dat zo is dan is dit misschien wat voor mij waar heb jij dat gelezen dan?
is wel die hard armen pakken na benen maarja
armen Biceps+Triceps ?

Je moet ook DB curls tijdens leg extensions, dikste arm gains ever.
Natuurlijk wil ik wel grote biceps maar als ik het goed heb lijken je armen juist groter door je tricepsOnderzoek aan de Lillehammer Universiteit in Noorwegen. Pak zelf (met m'n nieuwe schema sinds vandaag) bi en tri na m'n beentraining. Staat in m'n log
Bron: http://www.ergo-log.com/wantbiggerbiceps.html
In principe kan je dit (als het goed is) met elke spiergroep hoeft niet specifiek biceps te zijn. Je kan het ook allebei doen dus bi en triNatuurlijk wil ik wel grote biceps maar als ik het goed heb lijken je armen juist groter door je triceps
na benen trainen ben ik altijd kapot misschien moet ik dan iets rustiger aan doen om nog armen te kunnen pakken geen idee ..
Onderzoek aan de Lillehammer Universiteit in Noorwegen. Pak zelf (met m'n nieuwe schema sinds vandaag) bi en tri na m'n beentraining. Staat in m'n log
Bron: http://www.ergo-log.com/wantbiggerbiceps.html
Het is toch ook zo dat wanneer je je armen traint op dezelfde dag als je benen (dus als je ze samen pakt) dat door de hogere groeihormoon productie je op lange termijn extra gains pakt op je armen. Misschien handige tip voor sommige![]()
Ik ben een kuitfetisjist ,span je kuit dus maar es aan voor me![]()

Mijn tricep is redelijk goed. Bicep is een bak elende
Nah im good
Jij beetje tricep van mij, ik beetje chest en legs van jou
Jij beetje tricep van mij, ik beetje chest en legs van jou
M'n chest is niet goed, alleen goeie angle. Dikke tricep en 90kg bp crewlol jij hebt al chest.
benen en chest heb ik nodig.
beetje van mij bicep voor jouw tricep vind ik wel chill dan. #150kgbenchpress.