- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon net als alle andere spieren zwaar en hard aanpakken ....
Meeste wat ik zie overal is mensen alleen maar wat bewegen met de armpjes met pipo gewichtjes voor spieren die al erg veel werk verzetten.
Bechpressen en optrekken zie ik geen of nauwelijks meerwaarde in voor de meesten voor dikkere armen. Meesten redden optrekken puur of vnl op bicepskracht dus ook niet.
'Puur op bicepskracht' lol. Doe je bankdrukken ook puur op borstkracht? Nogal onzin dat je een oefening doet om 1 spier aan te spreken, zo simpel werkt dat niet. Net als met andere basisoefeningen gaat kan je het accent ergens op leggen. Dat veel mensen met kindergewichtjes armen trainen ben ik wel met je eens, maar dat vind ik hetzelfde van andere oefeningen, dat ligt er juist aan dat mensen allemaal oefeningen doen met kindergewicht zonder serieus de basis aan te pakken. Als je geen kindergewicht wilt, stap dan van de kinderoefeningen af..
Kracht van m'n biceps is door veel chins ook flink vooruit gegaan, zat eergisteren op 15x70 bb curls. Ook als je veel bankdrukt heeft dat een positief effect op biceps is mijn ervaring, omdat het een stabilisator is van zware gewichten.
Het zuigt om armen en kuiten te hebben als brandhout
Juist armen en kuiten vallen direct op als je in een kort broekie en shirtje loopt. ''Do you even train''? ''Team No Calves''
Bankdrukken en biceps? Bankdruk jij ondersteboven?
Leg mij dit eens uit aub.

bij bankdrukken gebruik je ZOWEL biceps als triceps !!!
Dit heeft geen uitleg nodig , dit is anatomie
Goed lezen bruur, biceps stabiliseren bij zware benchpresses![]()
Ja, waarmee denk je dat dat je de stang stabiliseert? Als ik veel biceps heb gedaan en ik ga na 1,5 dag weer bankdrukken dan merk ik dat in negatieve zin.
Thanks!Origo van de biceps loopt over het schoudergewricht en doet dus rechtstreeks mee met schouderflexie/adductie bewegingen zoals bankdrukken en flye. Je kan je borst prima trainen zonder je triceps te gebruiken (flye bewegingen) maar je biceps belast je altijd en niet alleen als stabilisator.
bij bankdrukken gebruik je ZOWEL biceps als triceps !!!
Dit heeft geen uitleg nodig , dit is anatomie