Fitness Seller

The skinny-arms club!

Ik heb dat ook :( 193 cm 48.3cm armpjes:(

• Topic Starter Topic Starter
Het zuigt om armen en kuiten te hebben als brandhout :roflol:
Juist armen en kuiten vallen direct op als je in een kort broekie en shirtje loopt. ''Do you even train''? ''Team No Calves''

grote calves zijn lelijk

en voordeel van kleine armen is wel dat je delts groter lijken

Ja hoor hier ben ik weer... fat gripz. :D

Gewoon net als alle andere spieren zwaar en hard aanpakken ....
Meeste wat ik zie overal is mensen alleen maar wat bewegen met de armpjes met pipo gewichtjes voor spieren die al erg veel werk verzetten.

Bechpressen en optrekken zie ik geen of nauwelijks meerwaarde in voor de meesten voor dikkere armen. Meesten redden optrekken puur of vnl op bicepskracht dus ook niet.

Gewoon net als alle andere spieren zwaar en hard aanpakken ....
Meeste wat ik zie overal is mensen alleen maar wat bewegen met de armpjes met pipo gewichtjes voor spieren die al erg veel werk verzetten.

Bechpressen en optrekken zie ik geen of nauwelijks meerwaarde in voor de meesten voor dikkere armen. Meesten redden optrekken puur of vnl op bicepskracht dus ook niet.

'Puur op bicepskracht' lol. Doe je bankdrukken ook puur op borstkracht? Nogal onzin dat je een oefening doet om 1 spier aan te spreken, zo simpel werkt dat niet. Net als met andere basisoefeningen gaat kan je het accent ergens op leggen. Dat veel mensen met kindergewichtjes armen trainen ben ik wel met je eens, maar dat vind ik hetzelfde van andere oefeningen, dat ligt er juist aan dat mensen allemaal oefeningen doen met kindergewicht zonder serieus de basis aan te pakken. Als je geen kindergewicht wilt, stap dan van de kinderoefeningen af..
Kracht van m'n biceps is door veel chins ook flink vooruit gegaan, zat eergisteren op 15x70 bb curls. Ook als je veel bankdrukt heeft dat een positief effect op biceps is mijn ervaring, omdat het een stabilisator is van zware gewichten.

'Puur op bicepskracht' lol. Doe je bankdrukken ook puur op borstkracht? Nogal onzin dat je een oefening doet om 1 spier aan te spreken, zo simpel werkt dat niet. Net als met andere basisoefeningen gaat kan je het accent ergens op leggen. Dat veel mensen met kindergewichtjes armen trainen ben ik wel met je eens, maar dat vind ik hetzelfde van andere oefeningen, dat ligt er juist aan dat mensen allemaal oefeningen doen met kindergewicht zonder serieus de basis aan te pakken. Als je geen kindergewicht wilt, stap dan van de kinderoefeningen af..
Kracht van m'n biceps is door veel chins ook flink vooruit gegaan, zat eergisteren op 15x70 bb curls. Ook als je veel bankdrukt heeft dat een positief effect op biceps is mijn ervaring, omdat het een stabilisator is van zware gewichten.

Bankdrukken en biceps? Bankdruk jij ondersteboven?
Leg mij dit eens uit aub.

In!

36.8 cm op een goede dag (zonder pomp).
Zit al ruim een jaar en 4 maanden op deze armomtrek... alles al geprobeerd van oefeningen. Zwaar met weinig reps, licht met veel reps... armdag, veel curls, geen armen apart, maar niets heeft geholpen.

Bijkomen zit er niet in. Al 15 kg aangekomen tot 1 jaar geleden, van skinny naar een beetje skinny fat en 17 % vet.

---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:55 ----------

Het zuigt om armen en kuiten te hebben als brandhout :roflol:
Juist armen en kuiten vallen direct op als je in een kort broekie en shirtje loopt. ''Do you even train''? ''Team No Calves''

Als ik jouw avatar zie, heb jij niet echt te klagen lijkt me... integendeel!
Hoe groot zijn je armen en kuiten dan??

Lang niet opgemeten, maar ze zijn 39cm met een dikke pomp. Zal 37-38cm koud. Ik denk dat zoiets gemiddeld is met mijn stats.

bij bankdrukken gebruik je ZOWEL biceps als triceps !!!

Dit heeft geen uitleg nodig , dit is anatomie

Leg de anatomie dan uit.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Wie heeft hét advies for skinny arms?

Ik ga goed op highrep 15-20 reps. Doe ook wel 10tjes en 8tjes soms zelfs 5jes maar goed altijd ff afmaken met 15-20 reps.

En als dat niet werkt: synthol

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Wie heeft hét advies for skinny arms?

Ik ga goed op highrep 15-20 reps. Doe ook wel 10tjes en 8tjes soms zelfs 5jes maar goed altijd ff afmaken met 15-20 reps.

En als dat niet werkt: synthol

Dikke biceps die in je onderarmen drukken onderin de bench zijn zeker fijn voor stabiliteit.

Origo van de biceps loopt over het schoudergewricht en doet dus rechtstreeks mee met schouderflexie/adductie bewegingen zoals bankdrukken en flye. Je kan je borst prima trainen zonder je triceps te gebruiken (flye bewegingen) maar je biceps belast je altijd en niet alleen als stabilisator.

Goed lezen bruur, biceps stabiliseren bij zware benchpresses ;)

Ja, waarmee denk je dat dat je de stang stabiliseert? Als ik veel biceps heb gedaan en ik ga na 1,5 dag weer bankdrukken dan merk ik dat in negatieve zin.

Aah als stabilisator, dat stukje had ik even gemist. Ben denk ook nog niet op de gewichten dat ik dit echt ga merken :p Thanks!

Origo van de biceps loopt over het schoudergewricht en doet dus rechtstreeks mee met schouderflexie/adductie bewegingen zoals bankdrukken en flye. Je kan je borst prima trainen zonder je triceps te gebruiken (flye bewegingen) maar je biceps belast je altijd en niet alleen als stabilisator.

Danku voor de uitleg!

bij bankdrukken gebruik je ZOWEL biceps als triceps !!!

Dit heeft geen uitleg nodig , dit is anatomie

Bedankt voor je toegevoegde waarde in deze discussie. De uitleg die jij verschaft is dermate duidelijk dat jij het zeker kan gaan maken als docent.

t*fus knuppel.

188 @ 39/40 :(

Terug
Naar boven