Fitness Seller

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 15 september

Incline bench 3x8 50kg, ging prima omhoog

Incline lying row 3x8 62,5kg, ging lekker, tikte alleen een paar een keer wat uitsteeksels van het bankje aan waardoor mn ritme er ff uit was

Db shoulder press 4x8 20kg, zelfde gewicht als vorige week, maar dit keer ging het veel makkelijker omhoog.
ss
Face pulls 4x10,10,10,15 22,5kg, face pulls zitten alweer bijna op oud niveau, lekker lekker

Dips 2x12 40kg assisted, gaan ook hard vooruit, heb nog een beetje mn techniek aangepast waardoor ik makkelijker diep kan zakken
ss
high cable row 2x8 60kg, ook weer hetzelfde gewicht als vorige week, maar ging een stuk makkelijker

Db curl 3x8 per arm 14kg, gaan hard vooruit, volgende keer 14x10 en dan 16x7-8
ss
incline CGBP 3x8 45kg, ging makkelijk omhoog, laatste setje geloof ik 12 reps gedaan.

3 random pomp supersetjes:

spider curls 10kgx10-15
tricep rope pushdown 15kgx8-12

Afgesloten met dragon flags en wat stretches, was een lekkere training met Theyoungone :)

Was nette train van je :) En vergeet onze dragonflags op het eind niet :P

Goeie training :)

Hoe dip(te) je eerst/nu dan?

Goeie training :)

Hoe dip(te) je eerst/nu dan?

before:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

after:
Maar dan met m'n voeten op die assistance plaat. Inderdaad meer naar voren geleund en je opent je borst meer, minder druk op je schouder --> long term gains

Uitleg over de uitvoering van onze full natty brah mischa:

Heerlijk dat, ik-heb-5 liter-bloed-in-mn-kop-gevoel van dragon flags haha

before:

after:
Maar dan met m'n voeten op die assistance plaat. Inderdaad meer naar voren geleund en je opent je borst meer, minder druk op je schouder --> long term gains

Uitleg over de uitvoering van onze full natty brah mischa:

Heerlijk dat, ik-heb-5 liter-bloed-in-mn-kop-gevoel van dragon flags haha

Volgens mij liep dat bij mij op tot 10 liter :rolleyes: Zag er zo uit: :mad: :roflol:

En interessant die dips, misschien db press fly in mijn schema voor deze omwisselen, heb ik alsnog een stretch op borst ipv alleen maar presses en lijkt me een leukere oefening :)

Ik heb net een heerlijke kickboks sessie erop zitten, flink lopen zweten en mn techniek wat bijgeschaafd met hulp van youtube :) Met de warming up heb ik mn hamstring of adductor van mn linkerbeen wat overrekt, hij verkrampte heel erg en voelt nu nog wat raar. Daardoor heb ik alleen wat low kicks geoefend, jammer want die high kicks gaan juist zo lekker als je lang bent. Maar morgen heb ik waarschijnlijk wel dikke spierpijn in mn front delts en quads, so I got that going for me, which is nice :D

De volgende training wordt dan donderdag om m'n polsen en schouders wat te sparen en ik moet morgen nog ff langs Wageningen voor een opdracht, dus dat komt allemaal mooi uit.

Ik heb gister overigens een kappertje gepakt om mn afro te temmen, ik ben volgens mij letterlijk 3 ons kwijt :o
srs

before:
Forsyth01.jpg

after:
leafless_bush-t2.jpg

Nu ben je niet meer dutchoak en ook niet meer dutchwilg met nat haar :roflol:

Lekker die kickbokstren, gewoon thuis op de paal of naar izi geweest?

Nu ben je niet meer dutchoak en ook niet meer dutchwilg met nat haar :roflol:

Lekker die kickbokstren, gewoon thuis op de paal of naar izi geweest?

Heb de bokszakken bij izi ontmaagd :) voelt toch lekker voor de verandering, enige nadeel is dat ze niet superzwaar zijn, dus ze kunnen behoorlijk gaan zwaaien met low kicks. Die paal thuis is 100kg+ bij de voet, die beweegt niet zo snel . Heb ook nog die losse bokszakken rond geslamd voor de lol, nep mma haha :p

Ja ik word onderhand de dutchtreestump :o

Nice nice, was allemaal geen probleem om te doen?

Lol dutchtreestump inb4 bamboe als je nog een keer zo'n darmaanval krijgt :P

Welkom :D

---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 09:45 ----------

Donderdag 18 september upper body B

Het was weer een korte training door wat afspraken en studie, dit keer heb ik alles in 20 minuten gedaan

Incline bench 47,5kg 3x8 ss met wide grip pull ups 3x8-12 50kg assisted
Dit was een non stop superset, ik heb wat gedronken tussendoor, maar verder geen rust gehouden. De bench voelde wat ongemakkelijk en zwaar, ik denk dat ik nog niet helemaal van die kickbox sessie hersteld was.

Chin up 3x2 bodyweight & shoulder press 3x6-8 20kg
Die chins waren een stuk makkelijker dan de vorige keer, het was de eerste keer dat chins echt comfortabel voelden :) Ik heb telkens om en om een set chins en press gedaan (wel met rust tussendoor), de shoulder press voelde net als de bench ook wat zwaar.

Seated dumbell curl 16kg 3x8 (2 armen tegelijk) ss met tricep rope pushdown 15kg 3x8-12 (failure)

Ik was zo snel weer thuis dat ik onder de douche nog stond te zweten van de laatste superset

De volgende training word waarschijnlijk zondag, dan kunnen mn schouders ff helemaal herstellen.

Laatst bewerkt:
lkkre training, mooie ss's

20 minuten lol, dat heb ik zelfs nog niet geflikt :P

Lekker bezig man ;)

je gym is je home brah

Hoevaak kickbox/fitnuss nu dan?

Vorige week zaterdag getraind, maandag getraind, dinsdag kickbox en nu weer train, redelijk veel front delt action voor 1 week.

---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:03 ----------

Thanks :) Ik hou ze er denk ik ook in, vind het wel een lekkere manier van trainen

---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

20 minuten lol, dat heb ik zelfs nog niet geflikt :P

Lekker bezig man ;)

Dank :) Een vluggertje op z'n tijd is best lekker :thumb:

Goed bezig!
Ik ben benieuwd hoe je er nu uit ziet en of je ook in massa groeit!
Zelf ben ik 1.96 93.8kg en 7%bf! Bijna zelfde stats :)

Terug
Naar boven