TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn goede massa! Een maandje cutten is wel te overzien trouwensSucces ermee!
Ben ook wel benieuwd hoe een klein laagje vet eraf eruit gaat zien 

goed 8x25m borst, onder de 15sec per baan. schoolslag terug en dan 30 sec rust. gr steensteen
Weet niet hoe interessant mensen dit vinden, maar ik vind het voor mezelf wel handig om ook mn zwemtrainingen te loggen
het wisselt nogal per keer omdat er meestal minimaal 2-3 andere mensen in 1 baan zwemmen
100m schoolslag, 100m borst warming up
6x 25m vlinder heen, 25m school terug
100m borst
100m school
50m rug
50m vlinder
150m school
8x25m borst, onder de 15sec per baan. schoolslag terug en dan 30 sec rust.
14, 14, 13, 14, 14, 14, 14, 13sec.
nog een baantje geraced tegen wat mensen van de locale zwemvereniging, kwam er op dat moment achter dat het vooral een bierteam was![]()

Na nussbaroperatie wil ik ook wel meer gaan zwemmen. Weet niet of het door het vele strekken komt of door de constante expansie van de borstkas, maar krijg er altijd last van. In die goede oude tijd voelde het iig goed
Ga je ook nog waterpolo'n?
Pfff .... ik kan alleen schoolslag, maar vind het wel lekker buiten als cardio in de zomer. Een full body cardio
En met dat lange lijf van jou heb je al bijna een kwart baan afgelegd als je keert![]()

In oktober, precieze datum nog onbekend. Is gelukkig een kleine operatie, als het goed is diezelfde dag nog naar huis en dan enkele weken rust.
Snap het goed, was dat ook zat met voetbal toen nog. Stel je prioriteiten, voordat je het weet ga je vol ham met zwemmen![]()
jokes on you met je lap of death, ik kan maar een meter of 10 onder water zwemmen
Mirin mobiliteit, en was even vergeten hoe huge je was met je 106kg