MuscleMeat

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Omdat je na een brutal 20 repper.. rest pause benen set ding geen zin meer hebt om verder te trainen.

Aight.

• Topic Starter Topic Starter
04-12-2007 A1

Horizontal press
84kg/11+3+2=16RP
16kg/60s

Dumbbell shoulder press
20kg/12+4+2=18RP
60s

Reverse grip bench press
70kg/8+3+1=12RP
18kg/60s

Pull ups
bw/6+3+2=11RP

Deadlift
160/5SS

Rugstretch op seated row
59kg/55s

Laatst bewerkt door een moderator:
Reverse grip benchpress, met de palmen richting je gezicht?! Voelen ze een beetje relax aan of?

:roflol:

ok, 5 reps met 160

maar dan 55 reps met 59 kilo ? (of 55 secondes lang reps)

nee sorry de rug stretch was 55s met 59kg op een seated row (inmiddels aangepast). Had ik er misschien bij moeten zetten. Uber triest overigens die 5 reps met 160kg :D

Goed bezig De Neus, schema lijkt goed in elkaar te zitten. :thumbs:

nee sorry de rug stretch was 55s met 59kg op een seated row (inmiddels aangepast). Had ik er misschien bij moeten zetten. Uber triest overigens die 5 reps met 160kg :D
slapjanus ;) geintje bro, nette training, maar die seated row stretch, hoe doe je die? :O stretch zelf nooit na rug dikte, maar misschien toch eens aan beginnen.

Ben je nu aan het cutten weer? Ik was goed bezig, maar toen werd er vanavond op m'n deur gebonsd. Ik doe open, en er staat een kado voor m'n deur. Ik maakte het open, er zaten 3 chocolade letters in. Dit lijkt me duidelijk een teken van bovenaf, de pomp is ontevreden, op naar de 200kg bodyweight!

Ben je nu aan het cutten weer? Ik was goed bezig, maar toen werd er vanavond op m'n deur gebonsd. Ik doe open, en er staat een kado voor m'n deur. Ik maakte het open, er zaten 3 chocolade letters in. Dit lijkt me duidelijk een teken van bovenaf, de pomp is ontevreden, op naar de 200kg bodyweight!

Ik eet nu op rustdagen iets onder onderhoud en op trainingsdagen iets erboven. Het leuke is dat ik nu droger wordt terwijl mijn bw rond de 100kg blijft hangen. Even wat droger worden idd tot mijn strandvakantie eind maart (jaja ghey ik weet het). Daarna ga ik weer vol op het PL verder. Vind dit weer lekker als variatie. Ook alleen compounds en voornamelijk de grote lifts, progressief per twee weken, dus gaat helemaal goedkomen.

Doel eind 2008 is 110kg bw en > 500 totaal! :D

Ik eet nu op rustdagen iets onder onderhoud en op trainingsdagen iets erboven. Het leuke is dat ik nu droger wordt terwijl mijn bw rond de 100kg blijft hangen. Even wat droger worden idd tot mijn strandvakantie eind maart (jaja ghey ik weet het). Daarna ga ik weer vol op het PL verder. Vind dit weer lekker als variatie. Ook alleen compounds en voornamelijk de grote lifts, progressief per twee weken, dus gaat helemaal goedkomen.

Doel eind 2008 is 110kg bw en > 500 totaal! :D

Goed doel!

06-12-2007 B1

Dumbbell curl
20kg/9+4+4=17RP

Hammer curl
14kg/11SS
45s

Incline crunch
bw+10kg/11+4+2=17RP

Good morning
80kg/14SS
60s

Squat
120/6SS
90/15SS
60s

Comment: Damn die squat viel tegen! Bijna kotsen dit keer. :o Volgende keer die 20 repper wel afmaken natuurlijk en minimaal 10reps met 120. :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven