XXL Nutrition

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zo zo je cut gaat heel goed zo te zien, ik d8 dat je een hele rustige cut zou doen maar dit gaat best snel zo te zien:D . ik heb zelf ook die fattrack 2 meter maar kan er echt niet mee overweg??? . kom nooit op hetzelfde uit dus laat het maar gewoon doen op de sportschool.:p

Kwestie van veel oefenen! En mijn cut gaat snel idd, nog geen spiermassa verloren en nog maar weinig cardio gedaan. :P

Woei! Captains of crush no1 en no2 zijn onderweg. Onderarm oefeningen worden vervangen door grip training. Ga nu barbell wrist curls doen, farmer walks en static barbell holds.

Anders wordt het straks met Bill Star niks als ik moet gaan deadliften zonder straps. :o

Grip kracht kweken is moeilijk ! ik probeer nu af en toe een tijde een plate pinch te doen is erg zwaar met de plates die wij hebben !

Ga je een tijdje af stappen van het DoggCrap deel ?

B2 vandaag:
  • Dumbbell curls: 22kg/10+6+4=20RP (20kg/21RP)
  • Farmer walks: 30kg/2 rondjes om het kracht gedeelte heen.
  • Standing calve raises: 106kg/10reps (100.5kg/10reps)
  • Lying leg curls (one leg): 45kg/8+5+3=16RP (42.5kg/18RP)
  • Squat: 105kg/4reps + 70kg/20reps (105kg/3 reps)

Farmer walks zijn per rondje 25meter denk ik. Mijn grip moet duidelijk beter. Volgende onderarm training wordt static barbell holds.

wat zeggen ze in je gym als je aan het farmerwalken gaat....?
of zien ze dat vaker .

Dat heb ik hier idd ook nog nooit iemand zien doen, terwijl het wel een goede oefening is.

Wss ben jij dan de eerste bij ons straks ;)

wat zeggen ze in je gym als je aan het farmerwalken gaat....?
of zien ze dat vaker .

Dat zien ze nooit en ze snapten er niks van. :D

@Stephan: Slingerland is wel erg krap om met dumbbells rond te lopen, misschien mag het buiten? ;)

aardige squat gaat goed zo te zien...succes met cutten verder!

gaat idd netjes, dit is je laatste blast toch? overweeg je eigenlijk nog om na bill starr misschien ooit weer eens doggcrap te gaan volgen?

Gaat goed zo te zien met je lifts,netjes.

gaat idd netjes, dit is je laatste blast toch? overweeg je eigenlijk nog om na bill starr misschien ooit weer eens doggcrap te gaan volgen?

DC training is me erg goed bevallen en heeft me veel massa gebracht, dus wie weet in de toekomst weer een keer! :thumb:
Nadeel van DC is wel dat je een uitgebreide gym nodig hebt waar je vooral voor benen veel verschillende opties hebt. Dat is met de fitnesscentra van tegenwoordig erg lastig. Benen zijn nu eenmaal niet zo belangrijk voor beachboys en breezers. :sad:

DC training is me erg goed bevallen en heeft me veel massa gebracht, dus wie weet in de toekomst weer een keer! :thumb:
Nadeel van DC is wel dat je een uitgebreide gym nodig hebt waar je vooral voor benen veel verschillende opties hebt. Dat is met de fitnesscentra van tegenwoordig erg lastig. Benen zijn nu eenmaal niet zo belangrijk voor beachboys en breezers. :sad:
tell me about it, ik moet het doen met een smith en een legpress ;P

Vandaag A3:

• Incline chest press machine: 80,5kg/5+3+2=10RP (77kg/13RP)
  • Behind the neck press: 40kg/8+5+4=17RP (30kg/18RP)
  • Rope press down: 50kg/12+8+5=25RP (40kg/33RP)
  • Lat pull down: 84kg/6+4+3=13RP (77kg/14RP)
  • Cable row: 84kg/10reps (77kg/10reps)

Tsja de cijfers zeggen genoeg. Logboek was wederom kansloos. Voel me zeer sterk elke training terwijl ik onder onderhoud eet. :D
Alleen incline press had ik moeite. De eerste rep is steeds het zwaarste omdat je op het laagste punt van de beweging begint. Maar ik weiger iemand om hulp te vragen. :D

Gisteren wat van de project super heavyweight dvd gekeken van Justin Harris en Stev Kuclo. Leer weer een hoop bij over DC training. :)

Lang leve het voetballen! Gisteren voor de zoveelste keer blessures overgehouden aan de wedstrijd. Nu weet ik ook weer waarom ik ga stoppen eind van het seizoen. Enkel is nu ****ed up en dik en knie ook (zelfde been), tevens mijn rechter ringvinger gekneusd. :sad:

Geen B3 training dus, benen gaat nu niet lukken, morgen gewoon verder met A1.

Cut gaat nog steeds fantastisch zonder al te veel cardiowerk. Nu het langer licht wordt ga ik meer hardlopen 's avonds dus dan moet het nogeens versneld worden. Misschien dat ik over een paar dagen dieper zal gaan op mijn low cal dagen, ipv 2600kcals naar de 2200kcals en dan mijn refeed dagen net onder of op onderhoud 3200kcals. Steeds 3 dagen low 1 high dag zoals ik nu ook al steeds doe. Maar goed zoals het nu gaat is het prima natuurlijk en verander ik niks behalve meer cardio toevoegen natuurlijk.

Meten van vandaag liet weer een daling van 0.6% zien, vvm onveranderd op net onder de 80kg (na een refeed dag net boven de 80kg). Mijn fattrack II gaf vandaag 11.1% aan, bovenste buikspieren worden zichtbaar, allemaal na een training (vaag maar zichtbaar). Ik ben blij, heb die rakkers al jaren niet meer gezien! :D

Zit al jaren niet meer op voetbal maar als ik jou zo hoor krijg ik weer flashbacks.Elke training/wedstrijd was er wel weer iets waardoor ik moeilijk voluit kon gaan in de gym!!!Beterschap Nose;)

Zit al jaren niet meer op voetbal maar als ik jou zo hoor krijg ik weer flashbacks.Elke training/wedstrijd was er wel weer iets waardoor ik moeilijk voluit kon gaan in de gym!!!Beterschap Nose;)

Ach het gaat wel weer over voordat ik een meisje ben, alleen mijn benentraining van vandaag kon niet doorgaan en daar baal ik van. Niks aan te doen. :)

A1:

• Dumbbell flies: 22kg/13+7+4=24RP (20kg/24RP)
  • Side raise machine: 60kg/9+6+5=20RP (55kg/20RP)
  • Skull crushers: 35kg/12+6+4=22RP (32,5kg/23RP)
  • Pullover machine: 105kg/5+3+3=11RP (98kg/13RP)
  • Pendlay rows: 75kg/10reps (70kg/10reps)

Gaat nog steeds goed zo te zien :) Succes met je cut, ziet er veelbelovend uit.

B1:

• Concentration curls: 20kg/9+5+4=18RP (18kg/19RP)
  • Barbell wrist curls: 40kg/10reps (37,5kg/12reps)
  • Leg press toe press (1 legged): Nog teveel last van mijn enkel :(
  • Good mornings: 90kg/10reps (85kg/10reps)
  • Horizontal leg press: 188kg/10reps + 142kg/20reps (178kg/10reps + 133kg/20reps)

Redelijke training. Kon nog geen kuiten doen omdat mijn enkel nog ****ed up is. Barbell wrist curls ga ik volgende keer vervangen door griptraining (net als bij mijn andere onderarm trainingen). Bij 40kg kreeg ik toch wel pijn in mijn polsen. :D
De legpress was full stack + 10kg schijf, volgende keer kan er nog wel 10kg bij, maar daarna geen idee hoe ik dan nog moet verzwaren. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven