Fitness Seller

TheNose's Doggcrap trainingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Nee het is zo'n horizontal legpress flutapparaat, maar ja bij gebrek aan beter. Leve de health club! :sad:

Nog 2 maandjes te gaan gelukkig. :D
@18, ja gaat lekker. Buikspieren zijn alleen nog niet zichtbaar. Ik ga door tot eind mei, ben benieuwd hoever ik dan sta. In principe moet de 7% (gemeten op mijn fattrack II, weet niet of dat dan echt 7% is) dan haalbaar zijn. :thumb:

Pfff training was matigjes. Presses gingen heel moeizaam, 1 gefailed. :(
Merk dat ik nu tijdens de cut + voorbij failure trainen wel erg snel opgebrand raak. Misschien dat ik tijdelijk even wat anders ga doen tot eind mei, ik ben er nog niet helemaal uit. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok mensen het is zover, ik ga nu al stoppen met DC training (ipv eind mei). Tijdens de cut is voorbij failure training gewoon niet lang op te brengen (brand snel op).

DC training heeft me veel goeds gebracht, ik zal de voor en nadelen wat mij betreft even samenvatten.

Voordelen:
Grootste massa toename tot nu toe (daarvoor een jaar HIT gedaan zonder goed voedingsschema), ik ben 7 maanden lang 1kg per maand in pure massa toegenomen. :)
Grootste krachttoename tot nu toe, deadlift van 70kg naar 150kg bijvoorbeeld.
Het is een leuke afwisselende manier om te trainen.
Extreme stretches zorgden duidelijk voor meer lenigheid (ik had zelf nog nooit op deze manier gestretched).

Nadelen:
Je gym moet goed uitgerust zijn met veel verschillende mogelijkheden voor vooral beenoefeningen. Hier ben ik vaak tegenaan gelopen.

De komende tijd zal ik even volgens de HIT manier gaan trainen. Heb dit al eerder gedaan, beviel me toen goed, kost me even wat minder tijd zodat ik meer tijd voor cardio over hou (ivm de cut). Tevens ken ik de HIT methode al goed en heb ik geen zin om voor die paar weken die nog resten (voordat ik powerlift georienteerd ga trainen met Bill Star) me in een andere methode te gaan verdiepen.
HIT zal 2x per week fullbody worden.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn log hebben gehad, mijn HIT trainingen ga ik hier niet bijhouden, mijn volgende log zal in de powerlift sectie staan. :D

Ja mensen het is weer zover ik ga weer een tijdje DC training doen! PL gericht trainen is me erg goed bevallen. De gains die ik gemaakt heb zijn zeer goed, kwa kracht, maar zeker ook kwa spiermassa. Maar voor de variatie maar weereens DC training doen wat me destijds ook zeer goed beviel!

Trainingsschema zal snel volgen. Dinsdag A1! :D

ik ben zeker weer van de partij ;)

Goed idee Noseguy al zal je waarschijnlijk snel weer meer PL gericht willen trainen ;)

Ik vind beide nice! :D

Vind je het niet overzichtelijker om een nieuw log aan te maken?

Ja mensen het is weer zover ik ga weer een tijdje DC training doen! PL gericht trainen is me erg goed bevallen. De gains die ik gemaakt heb zijn zeer goed, kwa kracht, maar zeker ook kwa spiermassa. Maar voor de variatie maar weereens DC training doen wat me destijds ook zeer goed beviel!

Trainingsschema zal snel volgen. Dinsdag A1! :D

Why change a winning team?

Ok eerste opzet van het schema (kleine wijzigingen zullen nog wel gemaakt worden).

A1:
Borst
Horizontal press (11-15RP)
Schouders
Dumbbell shoulder press (20-30RP)
Triceps
Reverse grip bench (11-20RP)
Rug wijdte
Pull ups (11-15RP)
Rug dikte
Deadlift (10-12SS)

A2:
Borst
Bench press (11-15RP)
Schouders
OH press (11-15RP)
Triceps
EZ bar tricep extension (15-30RP)
Rug wijdte
Wide grip lat pull down (11-15RP)
Rug dikte
Pendlay rows (10-12SS)

A3:
Borst
Incline dumbbell press (20-30RP)
Schouders
Shoulder press machine (11-15RP)
Triceps
Dippen (15-30RP)
Rug wijdte
Small grip lat pull down (11-15RP)
Rug dikte
T-Bar row (10-12SS)

B1:
Biceps
Dumbbell curl (11-20RP)
Onderarmen
Hammer curl (10-20SS)
Buik
Weighted crunches (15-30RP)
Hamstrings
Good morning (10-12SS)
Quads
Squat (6-8reps + 20rep widowmaker)

B2:
Biceps
Preacher curl (11-20RP)
Onderarmen
reverse grip one arm cable curl (10-20SS)
Buik
Crunch machine (15-30RP)
Hamstrings
Pull through (15-30RP)
Quads
Leg extension (15-30RP)

B3:
Biceps
Barbell curl (11-20RP)
Onderarmen
wrist curl (10-20SS)
Buik
Leg raises (15-30RP)
Hamstrings
Stiff legged deadlift (10-12SS)
Quads
Front squat (6-8reps + 20rep widowmaker)

Geen kuitoefeningen aangezien daar practisch geen mogelijkheden voor zijn in onze gym. De strijd met het logboek gaat gewoon verder natuurlijk! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hou em in de gaten ;) goede basisoefeningen gekozen! succes ermee!

lekka! ik hou em ook in de gaten

Waarom doe je oefeningen voor de benen meestal pas op het einde?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven