AndroidHealthClinic

Sticky Tiener Bodybuilding - Basis Inleiding

Bezoekers in dit topic

Deed jij dat ook gelijk Huntelaar?
 
ik begon al op 15 jarige leeftijd nu 2 jaar later train ik op me hardst :) zou dit eigenlijk gevolgen hebben op mijn lengte ?
 
eey Filipino, ik denk niet dat je 40 kg aan spiermassa hebt hoor....
 
eey Filipino, ik denk niet dat je 40 kg aan spiermassa hebt hoor....

toch echt wel ;) ik heb een lichaams samenstellings analyse gedaan bij fitness
 
Dan zal dat wel kloppen he ;)
 
heey, ik fitness al ong 6 maanden, of probeer het in ieder geval. Tot voor 3 maanden geleden deed ik het heel onregelmatig, toen had ik een potje creatine gekocht waar ik 4 weken heel hard mee heb getraind, en afgelopen maand heb ik ook onregelmatig gefitnesst (dit is allemaal omdat het druk is en moeilijk te combineren met school werk en vriendin).
In ieder geval heb ik 2 maanden goed en hard gefitnessd met een gezond eetpatroon maar de afgelopen maand heb ik er weinig aan gedaan.

Nu ben ik wel al zo een 2 maanden gezond voedsel aan het eten, müsli in de ochtend, bijna elke dag kip of kalkoen, anders vis en ik drink bijna niets anders dan groene thee, vind ik lekker... Wel zo nu en dan een colatje of met uitgaan lkre Jack bij de cola.
Ik heb geen grote of gedefinieerde spieren maar mijn vetpercentage is volgens die elektrische weegschalen die ook je vetpercentage meten maar 11,5% en ik heb het afgelopen half jaar hooguit 4x cardio oefeningen gedaan.
Dus mijn vraag is dan of dit wel kan, want ik heb namelijk best n dikke buik en dikke reet en hoe kom ik hier van af? Want volgens mij is 11,5% wel erg laag voor mij, aangezien er genoeg mensen zijn die ernaar streven een vet% in die buurt te krijgen en dan toch hebk die pens en dikke reet.
Dikke reet en dikke bovenbenen zou van voetbal kunnen zijn, aangezien ik 4jaar heb gevoetbald, maar sinds januari niet meer.

Meting heb ik gedaan meteen toen ik aankwam in de gym, dus heb niet gezweet.

Mijn gegevens (n aantal volgens dat apparaat) zijn:
leeftijd; 18
geslacht:man
lengte: 175cm
gewicht: 78,6kg
BMI 25,7
BMR 1905 kcal
weerstand 446 ohm (volgens mij nutteloos gegeven maarja..)
vet%: 11,5 %
Vet-massa: 9,0 kg
Vetvrije massa: 69,6kg
Lichaamsvocht: 51,0kg
 
heey, ik fitness al ong 6 maanden, of probeer het in ieder geval. Tot voor 3 maanden geleden deed ik het heel onregelmatig, toen had ik een potje creatine gekocht waar ik 4 weken heel hard mee heb getraind, en afgelopen maand heb ik ook onregelmatig gefitnesst (dit is allemaal omdat het druk is en moeilijk te combineren met school werk en vriendin).
In ieder geval heb ik 2 maanden goed en hard gefitnessd met een gezond eetpatroon maar de afgelopen maand heb ik er weinig aan gedaan.

Nu ben ik wel al zo een 2 maanden gezond voedsel aan het eten, müsli in de ochtend, bijna elke dag kip of kalkoen, anders vis en ik drink bijna niets anders dan groene thee, vind ik lekker... Wel zo nu en dan een colatje of met uitgaan lkre Jack bij de cola.
Ik heb geen grote of gedefinieerde spieren maar mijn vetpercentage is volgens die elektrische weegschalen die ook je vetpercentage meten maar 11,5% en ik heb het afgelopen half jaar hooguit 4x cardio oefeningen gedaan.
Dus mijn vraag is dan of dit wel kan, want ik heb namelijk best n dikke buik en dikke reet en hoe kom ik hier van af? Want volgens mij is 11,5% wel erg laag voor mij, aangezien er genoeg mensen zijn die ernaar streven een vet% in die buurt te krijgen en dan toch hebk die pens en dikke reet.
Dikke reet en dikke bovenbenen zou van voetbal kunnen zijn, aangezien ik 4jaar heb gevoetbald, maar sinds januari niet meer.

Meting heb ik gedaan meteen toen ik aankwam in de gym, dus heb niet gezweet.

Mijn gegevens (n aantal volgens dat apparaat) zijn:
leeftijd; 18
geslacht:man
lengte: 175cm
gewicht: 78,6kg
BMI 25,7
BMR 1905 kcal
weerstand 446 ohm (volgens mij nutteloos gegeven maarja..)
vet%: 11,5 %
Vet-massa: 9,0 kg
Vetvrije massa: 69,6kg
Lichaamsvocht: 51,0kg

post eens een foto anders
78 kg en je BMR is maar 1900 ?? dit kan niet kloppen denk ik...
 
kan idd niet kloppen.

Ik zou op 1850 ofzo zitten, en weeg maar 54 kg:(
 
Bedankt voor de snelle reacties!!
Dus apparaat niet in orde? Btw BMR= 7968 kJ=1905 kcal, miss datk vergeten was te vermelden dat het 1905 kcal was.
Maar ik heb wel gauw hier ergens een foto staan.

[edit]
ow staat bij dat het kcal is, dus zal wel iets niet kloppen

bovendien als je rekent volgens de formules gegeven in een ander topic op deze (http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/) kom ik op hetzelfde uit:

gewicht*13,8= 76,8*13,8=1085
lengte*5= 175*5=875 (lengte is dacht ik 173 of 174, heb lang niet gemeten)
67 - (leeftijd*6,8)= 67 - (18*6,8)=-56
samen opgeteld= 1904 (met wat afronden tussendoor)
 
Laatst bewerkt:
ze zeggen dat als ej alleen de biceps traint dat er dan een heele andere druk op de biceps staan . misschien dom maar je armen stoppen dan niet met groeiven ofzo tog
:P:P:P:P: weet het het is zeker heel dom:D
 
jojo223 zei:
ze zeggen dat als ej alleen de biceps traint dat er dan een heele andere druk op de biceps staan . misschien dom maar je armen stoppen dan niet met groeiven ofzo tog
: weet het het is zeker heel dom

ga tog es nie alle topics volspammen gast
 
man tog

Staat TUSSEN dat balkje van je GebruikersCP en shit en de reactiekaders
 
sow....

wat heeft dat er nu mee te maken

bitching revenge?

Ga nog wat met je twee dumbs trainen van 6kg
jij bent mss wat zwaarder van natuurlijke bouw, ik was vroeger écht vel over been
 
één van de irritaties in het dagelijks leven

mensen die niet trainen (of juist begonnen zijn met trainen) die denken dat ze 'breder' zijn omdat ze meer wegen dan jij...
 
Back
Naar boven