XXL Nutrition

Sticky Tiener Bodybuilding - Basis Inleiding

Bezoekers in dit topic

één van de irritaties in het dagelijks leven

mensen die niet trainen (of juist begonnen zijn met trainen) die denken dat ze 'breder' zijn omdat ze meer wegen dan jij...
uhm wil niet veel zegguh maar ik train 4keer per week met boksen en daar word van antuurlijke wijze breed;)
 
trouwens, vraagt dit niet om foto's?
ja weet ik meot ik effe van de week uploaden maar volgens mij train jij geen 4 keer perweek zwaar en daar word ik breed van ben van natuurlijke wijze breed ..... en eht is geen bitch revenge ..
trouwens zal em neit voorstellen dat jij naar het ek mag/??? van boksen :Dpg.exe:D
 
Kijk, jij snapt het niet.
Wie zegt dat mijn doel is vb EK boksen te doen.
Wie zegt dat mijn doel is massa aanzetten, massa zetten maakt deel uit van mijn primair doel: kracht, om er gewicht onder te kunnen zetten.

Overigens word je van boksen niet van natuurlijke wijze breed,
Er zijn twee types van training:
Fast twitch, en slow twitch
Fast twitch is powertraining, en niets, maar NIETS anders, met gewichten belast om de spieren af te breken.
Slow twitch zijn alle vormen van onbelaste inspanning, waaronder boksen.
Boksen = cardio.
En je slagkracht zal deels van je kracht afhangen, maar ook van de techniek.
Dus we rekenen boksen in bij cardio.

Ik las ergens dat boksen de beste Slow twitch was: je verbrand er op 34 min een chocoladereep mee in kcal (ong. 245?)
Dus het is in geen geval Fast twitch
Dit is dus een voorbeeldje...


Misschien moet je je maar eens beter gaan infomeren vooraleer je me gaat afzeiken.
 
Kijk, jij snapt het niet.
Wie zegt dat mijn doel is vb EK boksen te doen.
Wie zegt dat mijn doel is massa aanzetten, massa zetten maakt deel uit van mijn primair doel: kracht, om er gewicht onder te kunnen zetten.

Overigens word je van boksen niet van natuurlijke wijze breed,
Er zijn twee types van training:
Fast twitch, en slow twitch
Fast twitch is powertraining, en niets, maar NIETS anders, met gewichten belast om de spieren af te breken.
Slow twitch zijn alle vormen van onbelaste inspanning, waaronder boksen.
Boksen = cardio.
En je slagkracht zal deels van je kracht afhangen, maar ook van de techniek.
Dus we rekenen boksen in bij cardio.

Ik las ergens dat boksen de beste Slow twitch was: je verbrand er op 34 min een chocoladereep mee in kcal (ong. 245?)
Dus het is in geen geval Fast twitch
Dit is dus een voorbeeldje...


Misschien moet je je maar eens beter gaan infomeren vooraleer je me gaat afzeiken.
kijk ik ga je neit afzeiken ben hieer niet om vijanden te maken wil gewoon normaal praten okeey .
wat ik wel al merk is dat je best slim bent.
ken je floyd mayweather die speedbokser
 
Kijk, jij snapt het niet.
Wie zegt dat mijn doel is vb EK boksen te doen.
Wie zegt dat mijn doel is massa aanzetten, massa zetten maakt deel uit van mijn primair doel: kracht, om er gewicht onder te kunnen zetten.

Overigens word je van boksen niet van natuurlijke wijze breed,
Er zijn twee types van training:
Fast twitch, en slow twitch
Fast twitch is powertraining, en niets, maar NIETS anders, met gewichten belast om de spieren af te breken.
Slow twitch zijn alle vormen van onbelaste inspanning, waaronder boksen.
Boksen = cardio.
En je slagkracht zal deels van je kracht afhangen, maar ook van de techniek.
Dus we rekenen boksen in bij cardio.

Ik las ergens dat boksen de beste Slow twitch was: je verbrand er op 34 min een chocoladereep mee in kcal (ong. 245?)
Dus het is in geen geval Fast twitch
Dit is dus een voorbeeldje...


Misschien moet je je maar eens beter gaan infomeren vooraleer je me gaat afzeiken.
wel raar weer wat geleerd ik dacht dat powertraining er was om spieren te maken maar niet om aftebreken
 
het proces gaat als volgt:

Door de belasting breken de spieren af
Eiwitten zijn nodig voor het herstel.
En de spier komt stuk bij stuk 'groter/sterker' terug

om te zorgen dat de spier BLIJFT groeien moet je ze afschrikken door op tijd te varieren van schema(reps, sets oefn,....)
 
het proces gaat als volgt:

Door de belasting breken de spieren af
Eiwitten zijn nodig voor het herstel.
En de spier komt stuk bij stuk 'groter/sterker' terug

om te zorgen dat de spier BLIJFT groeien moet je ze afschrikken door op tijd te varieren van schema(reps, sets oefn,....)
o ok kan ik wat aan je vragen ik train nu bijna jaartje ofzo maar me armen zzijn altijd wel heel moe naar zo,n 2uur trainen is dat normaal
 
maar als ik op die foto kijk zie ik ok dat je best wel grote biceps hebt of neit
 
het proces gaat als volgt:

Door de belasting breken de spieren af
Eiwitten zijn nodig voor het herstel.
En de spier komt stuk bij stuk 'groter/sterker' terug

om te zorgen dat de spier BLIJFT groeien moet je ze afschrikken door op tijd te varieren van schema(reps, sets oefn,....)
dat ene wist ik wel van afbreken en dan herstellenen worden ze eigenlijk groter.
 
o ok kan ik wat aan je vragen ik train nu bijna jaartje ofzo maar me armen zzijn altijd wel heel moe naar zo,n 2uur trainen is dat normaal

overtraining

week of twee rusten, of je komt er nooit meer vanaf.

daarna gewoon rustig aanpakken, en niet twee uur aan een stuk zitten curlen
 
overtraining

week of twee rusten, of je komt er nooit meer vanaf.

daarna gewoon rustig aanpakken, en niet twee uur aan een stuk zitten curlen
nee ik bedoel boksen ahah bij mij gaat dat wel weer weg maar dat uurtje dan worden ze wel heel moe:rolleyes:
 
ik doe curlen eerst gewoon 20 reps of 30 daarna 30 sec rust dAARNA PAK IK DE TRICEBS doe ik de met me hand achter de rug heen enweer en bankdrukken
 
heh, ja, tuurlijk.

zijn het krampen?
zoja, die ontstaan als er te weinig bloed naar de spier word toegevoerd, dan komt er een hevige contractie van de spiervezels, oftewel een langdurige lichte contractie oftewel allebei omstebeurt. En die contractie sluit de bloedvaten af
rekken kan helpen om de spier terug vrij te maken en bloed toevoer te verbeteren

maar het kan ook gewone vermoeidheid zijn in de arm, en tegen vermoeidheid is maar één middel, rusten.
aan die vermoeidheid kan je niets doen, of wat korter trainen
 
Hoe dan ook, kijk wel uit voor groeien en krachttraining.
Voor je het weet heb je Osgood-Schlatter. (doe zelf de research maar)
 
Hoe dan ook, kijk wel uit voor groeien en krachttraining.
Voor je het weet heb je Osgood-Schlatter. (doe zelf de research maar)

Dat zit in de knie.
Maar een of andere gymleraar zei tegen mij van.
Dat ik rustig moet doen anders kunnen je spieren klein blijven is dat waar:eek:?
Met fitness heh.
Mag na de zomervakantie wedstrijd boxen doen.
Wat eigenlijk wel dom is want dan heb je de conditie niet meer.
 
heh, ja, tuurlijk.

zijn het krampen?
zoja, die ontstaan als er te weinig bloed naar de spier word toegevoerd, dan komt er een hevige contractie van de spiervezels, oftewel een langdurige lichte contractie oftewel allebei omstebeurt. En die contractie sluit de bloedvaten af
rekken kan helpen om de spier terug vrij te maken en bloed toevoer te verbeteren

maar het kan ook gewone vermoeidheid zijn in de arm, en tegen vermoeidheid is maar één middel, rusten.
aan die vermoeidheid kan je niets doen, of wat korter trainen

Je geeft wel goede info maar ik snap niet warom je altijd sarcastisch moet zijn.
 
sjah,

het spreekt toch voor zich dat je dan eens moet probeer minder te trainen met grotere pauzes...
 
inderdaad....

goed artikel
 
Back
Naar boven