Fitness Seller

Sticky Tiener Bodybuilding - Basis Inleiding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

netjes, ga mun broertje van 11 gelijk maar is aan het trainen zetten:D
 
Handig topic, misschien us aan me broertje showen.
 
ik wou dat ik veel eerder begonnen was.... serieus tenminste. 14 is mooi om te beginnen
 
Ik heb een vraag. Ik ben nu bijna 17 jaar en ik gebruik sinds 3 weken No-xplode en Cellmass. Is het zo dat je na ongeveer 6 weken enkele weken zonder moet trainen omdat je lichaam het anders niet meer aanmaakt?
 
Ik heb een vraag. Ik ben nu bijna 17 jaar en ik gebruik sinds 3 weken No-xplode en Cellmass. Is het zo dat je na ongeveer 6 weken enkele weken zonder moet trainen omdat je lichaam het anders niet meer aanmaakt?

Nee, maar je moet No-explode niet continu gebruiken, want het heeft dan geen effect meer. Je mag trouwens ook wel eens lezen voordat je iets gebruikt, staat gewoon op de pot:rolleyes:
 
De werking ervan blijft bij mij even goed. Ik gebruik nu in plaats van 1 scoop 1.5 scoop en die slaat nog steeds erg lekker aan en krijg er nog steeds een heerlijke pomp van, meer uithoudingsvermogen energie etc alleen ben wel wat minder bewust dat ik NO-Xplode heb gebruikt in vergelijking met de eerste paar trainingen dat ik het gebruikte. Toen voelde ik het wel een stuk intenser maar vind het eigenlijk wel lekker dat het nu niet meer té erg werkt.
 
15 Jaar
161 CM
50 KG

Hoeveel kilo's zou voor mij geschikt zijn om als beginner te trainen?
 
Kan ik gewoon zonder problemen shakes gebruiken?
 
bedankt je hebt me gerustgesteld met datgene over fitnessen en groei.. je leest hier dat het niet je groei bellemert daar dan wel en daar dan niet....
 
Bedankt voor dit artikel. Ben 14 en heb hier erg veel aan! Zal het meteen aan mijn ouders laten zien, krijgen ze meteen een heel ander idee over trainen. Echt heel erg bedankt voor het schrijven van dit artikel!
 
@ Carval Hoe lang en hoe zwaar ben jij eigenlijk dan ?

btw, geweldig artikel weer shut !
 
Laatst bewerkt:
In setjes van hoeveel repetities zou je moeten trainen om goede spiergroei aan te maken als jongere? ik ben nu (net) 16 en train in 3 setjes van elk 8-10 repetities. Is dit goed?
 
vraag pompen en sit ups

hey ik wil ook wat spieren krijgen en ben van gisteren begonnen met gewoon wat minder koeken snoep.. en 100 sit ups+ 50 keer pompen ik weet dat het niet veel is maar weet iemand dat dit resultaat oplevert (ook dat je het ziet) en na hoeveel weken/maanden dan?
 
Heel mooi artikel, ik mis alleen nog wel een "dont do drugs kids" opmerking.
 
Back
Naar boven