MuscleMeat

Tip voor mensen die een Oly shoes willen aanschaffen

het lijkt een bewuste actie zijn geweest nu nike binnenkort met een crossfitschoen (metconschoen) lijkt te komen.

Ik had ook niet besteld, dacht ik heb nog een paar oude nano 2.0's...wat moet ik met meer paren.
Toch beetje spijt nu geloof ik ;)

Je zet bewust een komma verkeerd? Viel me ook op dat de site heel vaak niet laadde, dus zal iets behoorlijk mis zijn met de site.
Je kon trouwens zelfs voor 12 eu schoenen customizen :D

Hoppa 2 paar besteld, best mooie schoenen voor 12 euro

Je zet bewust een komma verkeerd? Viel me ook op dat de site heel vaak niet laadde, dus zal iets behoorlijk mis zijn met de site.
Je kon trouwens zelfs voor 12 eu schoenen customizen :D
Haha de site werd behoorlijk druk bezocht ook!
Ging ook helemaal viraal over de social media

Ja, als je het zo bekijkt bespaar je idd al snel tonnen geld :roflol:

Nu weet ik niet of Daster serieus was met zijn 16 paar Nano's :p
Zeer zeker.

Voor degenen die er helaas te laat bij waren heb ik de vier populairste kleuren in de verkoop in de maten 43, 44, 44.5 en 45 :) voor slechts €75 incl verzendkosten

Zeer zeker.

Voor degenen die er helaas te laat bij waren heb ik de vier populairste kleuren in de verkoop in de maten 43, 44, 44.5 en 45 :) voor slechts €75 incl verzendkosten

Ze leveren alleen voor die prijs zolang de voorraad strekt, aangezien je de populairse kleuren met populairste maten hebt gepakt zal er misschien wel kans zijn dat je er een aantal niet geleverd krijgt ;).

Also, de nano 3.0 kan je al voor 55 euro krijgen, lijkt me sterk dat ze 75 gaan betalen voor tweedehands (want dat zijn het officieel aangezien het niet van een retailer komt) schoenen.
:) Maar veel succes met je handeltje dat ik moraal gezien sterk afkeur (mede vanwege de hoge vraagprijs van je).

er zijn al hele ruilmarktplaatsen voor de nano's en ze worden ook voor tussen de 15 a 20 euro verder verkocht.
Denk dat die 75 euro van Daster een grapje is ;)

op marktplaats zie ik ze ook voor 70/75 staan, dus zo gek is die prijs nog eens niet.

Haha ja het is ogenschijnlijk toch een dikke promotiestunt van Reebok aangezien Nike binnenkort met een eigen Crossfitschoen komt.

@Kaluro. Reebok vraag er €120 voor, hoe kun je €75 dan een hoge vraagprijs noemen :p

@Kaluro. Reebok vraag er €120 voor, hoe kun je €75 dan een hoge vraagprijs noemen :p

Ligt er maar net aan, als je zoveel schoenen hebt gekocht met als primaire reden om trage DBB'ers alsnog te voorzien van Nano 4.0s, al dan niet met een 300% winst of iets dergerlijks - dan is het een hoge vraagprijs.
Als je het puur uit winstbejag hebt ingekocht dan valt het wel mee ja ;).

Maar een prijs van 40-50 euro zou ik uit moraal aspect al veel redelijker vinden, richting DBB'ers.
Op marktplaats zou 70-75 al een stuk normaler zijn maar om het zo hoog te laten binnen de community vind ik een beetje flauw. Misschien dat het zo duidelijker is.
Maar dat is mijn mening :D Uit financieel oogpunt geef ik je wel groot gelijk in ieder geval!

:thumbs:

uploadfromtaptalk1421065662101.jpg

Geld is op de een of andere manier nog niet van mijn rekening gegaan?
Ook geen verzendbevestiging gehad.

Mijne nog niet :( iemand anders die ik ken had 2 losse bestellingen, ene wel verzonden andere niet

Denk dat ze het vrij druk hebben en niet alles meteen weg gaat? Verzending duurt normaal 2-3 werkdagen volgens mij

Toch nog een verzend bevestiging, dacht eerlijk gezegd dat ze niet meer zouden komen.

Ik heb ook een verzend bevestiging:)

Ik heb mijn pakketje met de 4 paar schoenen al binnen, mocht iemand nog twijfels hebben :)!

je hebt wel pech als je met een ipad besteld hebt: die bestellingen zijn niet verwerkt.

Mijn pakketje is ook binnen :)

Apart dat nu veel geklaagd wordt over de hoge winstmarges van de mensen die deze schoenen nu doorverkopen. Terwijl die EUR 12 niet ver van de kostprijs van de schoen ligt, nagaan welke marges Reebok maakt...

Terug
Naar boven