Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Groei niet echt meer heb ik het idee. Vind deze lengte prima zo.
ik schaam me zo
gorillor
idd dat heb ik ook. mijn moeders kant heeft familieleden. die allemaal heel lang zijn, mijn 2 neven zijn 205cm en 111cm en zelfs mijn nicht is 189cm. de rest is ook allemaal langer dan normaal. mijn pa's kant zijn veelal meso's volgens mij, (hij zelf niet ) zezijn altijd redelijk breed en flink pezig ook. ik ben dus een neukfout zeg maar.ik heb niet de lengte van mijn ma's kant maar de lente van mijn pa's kant en ik heb het lichaam dan weer van mijn ma's kant. ecto. mijn ouders waren allebij zware ecto'sik schaam me zo
![]()
Ik zit er eigenlijk tussenin. Heb van beide kanten wat meegekregen maar de superieure meso genen helaas nietgorillor
idd dat heb ik ook. mijn moeders kant heeft familieleden. die allemaal heel lang zijn, mijn 2 neven zijn 205cm en 111cm en zelfs mijn nicht is 189cm. de rest is ook allemaal langer dan normaal. mijn pa's kant zijn veelal meso's volgens mij, (hij zelf niet ) zezijn altijd redelijk breed en flink pezig ook. ik ben dus een neukfout zeg maar.ik heb niet de lengte van mijn ma's kant maar de lente van mijn pa's kant en ik heb het lichaam dan weer van mijn ma's kant. ecto. mijn ouders waren allebij zware ecto'sik schaam me zo
![]()

Ik verwacht ook niet dat ik nog 10 cm ga groeien maar 5 cm in 3 jaar zou toch fijn zijnWas 1.80 op mijn 18, ben nu 1.83.5cm. Dus na je 18e kan je zeker nog wel wat groeien, maar veel zal het niet zijn.

Vanuit een A cup naar een F cup?