Fitness Seller

Tot welke leeftijd groei je?

Meestal is het zo dat je na een groeispurt nog nauwelijks groeit. En gemiddeld houdt men de leeftijd van 21 jaar aan. Maar uiteraard is het verschillend per persoon, zoals al eerder werd aangegeven.

Op m'n 22ste nog van 1.87 naar 1.87,5 gegaan. :)

Ben 1.85m was 3 jaar gelden 1.82m, groeispurt gehad in groep 8 en de 1ste/2de ben toen een flink stuk gegroeid in korte tijd, veel groter dan iederen in de klas, nu is het meeste deel langer dan ik(let op het gebruik van het woord langer en niet groter ;) ). Groei niet echt meer heb ik het idee. Vind deze lengte prima zo.

• Topic Starter Topic Starter
Nu las ik in de AAS sectie dat er een risico is wanneer je voor je 21ste begint met kuren je groeischijven dichtgroeien en je dus definitief stopt met groeien.

Dus ik neem aan de 21 de richtlijn is dat je helemaal ben volgroeid? Hoe weet je wanneer je groeischijven dicht zitten? Kun je dit bij de huisarts laten onderzoeken?

Ben overigens niet van plan te kuren maar ik vind 1,85 een k*t lengte eerlijk gezegd. Vooral qua kleding.

Liefst zou ik 1,90 worden :)

Trouwens erg jammer dat ik het gen van mijn vaders kant niet heb meegekregen. Dat zijn allemaal 2 meter lange, breedgeschouderde monster meso's (no kidding). Jammer dat er geen traint.

Laatst bewerkt:
heb eens in een onderzoek door een zeer gerespecteerd ziekenhuis gelezen dat je tot je 45ste doorgroeit

gorillor

idd dat heb ik ook. mijn moeders kant heeft familieleden. die allemaal heel lang zijn, mijn 2 neven zijn 205cm en 111cm en zelfs mijn nicht is 189cm. de rest is ook allemaal langer dan normaal. mijn pa's kant zijn veelal meso's volgens mij, (hij zelf niet ) zezijn altijd redelijk breed en flink pezig ook. ik ben dus een neukfout zeg maar.ik heb niet de lengte van mijn ma's kant maar de lente van mijn pa's kant en ik heb het lichaam dan weer van mijn ma's kant. ecto. mijn ouders waren allebij zware ecto's :o ik schaam me zo:D

gorillor

idd dat heb ik ook. mijn moeders kant heeft familieleden. die allemaal heel lang zijn, mijn 2 neven zijn 205cm en 111cm en zelfs mijn nicht is 189cm. de rest is ook allemaal langer dan normaal. mijn pa's kant zijn veelal meso's volgens mij, (hij zelf niet ) zezijn altijd redelijk breed en flink pezig ook. ik ben dus een neukfout zeg maar.ik heb niet de lengte van mijn ma's kant maar de lente van mijn pa's kant en ik heb het lichaam dan weer van mijn ma's kant. ecto. mijn ouders waren allebij zware ecto's :o ik schaam me zo:D

vet lang ouwe

gorillor

Ik zit er eigenlijk tussenin. Heb van beide kanten wat meegekregen maar de superieure meso genen helaas niet :(

Volgens mij sta ik al een jaar stil op 1.75. (hoewel het 's ochtends 1.76 is :D)

Heb je 's nachts ook een D cup Mikki? ;)

Was 1.80 op mijn 18, ben nu 1.83.5cm. Dus na je 18e kan je zeker nog wel wat groeien, maar veel zal het niet zijn.

Trouwens het verhaal gaat dat de langste man ter wereld ooit die 2.73cm was. Door zijn ziekte(gen) terwijl hij dood lag in zijn doodskist nog een paar cm groeide. ???

Ben nu 18 en ongeveer 1.78m.. das wel k*t, want als ik hakken aantrek ben ik net ietsjes langer dan de gemiddelde jongen :( maar hoorde ook weer dat als je voete zijn uitgegroeid je helemaal ook wel btje ben uitgegroeid. dat klopt toch? hoop ik:S hahaa

Past precies 'khoor het wel van je, deze Zaterdag, of de week erop.

Terug
Naar boven