XXL Nutrition

Tot welke leeftijd groei je?

Ik heb pas op mijn 21e de 2meter aangetikt...

Yeah baby

Ik ben nu 16 ( bijna 17 ) 1.87 en op mijn 14 was ik 1.75. 1,5 jaar tijd 17 cm ben gegroeid.
Heeft iemand miss enig idee als je bijv. snel groei dat je dan eerder bent uitgegroeid?
Want ik hoop dat ik nu wel ben uitgegroeid!
Ik groei namelijk al ene half jaar niet meer.

Volgens mij was ik al op mijn 17 uit gegroeid in de lengte

• Topic Starter Topic Starter
Brutal topic kick...

Heft iemand middeltje waardoor je niet meer ga groeien in de lengte:D

Ik ben op dit moment 1,85m.

Mijn pa is 1,80m en mijn moeder 1,60m. De rest van mijn vaders kant (ooms en tante's) zijn erg groot, sommige over de 2 meter. Valt eigenlijk dus weinig te zeggen over genen.

Ben op mijn 16e eigenlijk pas hard begonnen met groeien en het lijkt nu langzaam te stoppen. Ik heb gehoord dat je nog tot je 22ste door kan groeien. Ik ben nu 19.

Kijk, hier is nou google voor.

Ik ben nu 16 ( bijna 17 ) 1.87 en op mijn 14 was ik 1.75. 1,5 jaar tijd 17 cm ben gegroeid.
Heeft iemand miss enig idee als je bijv. snel groei dat je dan eerder bent uitgegroeid?
Want ik hoop dat ik nu wel ben uitgegroeid!
Ik groei namelijk al ene half jaar niet meer.

Denk het niet, de meeste tieners hebben een of meer groeispurt(en) en groeien dan nog door... En lengte wordt vooral bepaald door je genen.

Kom goed denk ik. Ik was rond mijn 15e al 1.90. Ik was als de dood dat ik op mijn 17e al niet meer rechtop door deuren zou kunnen, en op mijn 20e niet fatsoenlijk zonder mijn hoofd te stoten een boswandeling zou kunnen maken, maar ik ben gelukkig nog steeds 1.90.

Zo zie je maar dat de een zijn groeispurt sneller heeft dan de ander.

Bestaan er middelen die de groei stimuleren na je 21e ?
Ik wil namelijk nog el een cm of 10 langer zijn

Ik ben nu 1.70m.

Ik ben de afgelopen 1,5 jaar nog 1 cm erbij gegroeit, ben nu nog steeds niet groot lol.

21 denkik

Wat is er dom aan mijn vraag ?
Ik vraag me gewoon af of er middelen zijn die de groei stimuleren.
Zo zijn er ook middelen die de spiergroei stimuleren.

Mij dom noemen ? Slaat ook op k*t

Terug
Naar boven