MuscleMeat

Tractortje-gaat-vlammen-log

Mijn volgende bestelling wordt ook crack lees ik hierzo :roflol:

Ik heb gister eens wat NO-Xplode besteld, en nog een potje Unleash. Misschien in de toekomst nog eens wat crack proberen. Supplementen is normaal niet echt mijn ding, maar een lekkere dikke pomp tijdens de training is toch wel lekkah.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik heb het binnen. Ben eigenlijk ziek, maar wil het zo graag proberen dat ik toch maar ga trainen vanmiddag.

Ik voel me nu trouwens net zo'n bodybuilder met een drie kg pot Whey en deze pot erboven op.

Oke, ik heb het binnen. Ben eigenlijk ziek, maar wil het zo graag proberen dat ik toch maar ga trainen vanmiddag.

Ik voel me nu trouwens net zo'n bodybuilder met een drie kg pot Whey en deze pot erboven op.

Hehehe, 2 scheppen doen bij mij niet veel ... zeker niet na een paar dagen. I'll take NOxplode
anytime over Crack. Maarja, ligt dan ook misschien aan mij.

Ik hoor wel weer leuke verhalen over XPand Xtreme Pump, die ga ik er de volgende keer eens inkieperen

NO Shotgun ftw

Wilde eigenlijk woensdag gaan trainen, maar het kon echt niet. Nu ben ik voldoende opgeknapt (nog niet helemaal beter) om eindelijk m'n crack te proberen. Net als 1,25 scoop genomen en ben benieuwd wat er van gaat komen. Borst/biceps staat op 't programma.

Na een kwartier al placebo effect. Heerlijk :roflol:

Laatst bewerkt:
Moge de Grote Geest met je zijn bro.

Gay shit die Crack. Niks van gemerkt. Het begon na tien minuutjes te tintelen en shit. En ik voelde me lekker. Maar dat was na vijf minuten eigenlijk alweer weg. Dat was ook wel te verwachten, want als je zo ****ing buff als ik ben dan heb je natuurlijk meer nodig. Toch lekker gebikkeld, omdat ik ziek was geweest en ik echt MOEST trainen gewoon. Ik ben weer gemotiveerd tot op het bot, omdat ik een heerlijk chickie moet hebben.

chest

bench
8x80kg
8x100
8x110 (laatste rep FAIL)
8x100

incline bench
8x60
8x70
8x80
8x85

incline press (machine)
sets van 8 reps, lekker zwaar

cable cross
setjes van 15. helemaal kapot gegaan.

biceps

dumbbell curls
8x18
8x20
8x22
8x24 (dit waren meer cheat curls en ze waren ****ing HEERLIJK)

hammer curls
8x20
8x22
8x24
6x26 (pr - maar wel dikke cheat)

ez bar curls (excl. bar)
8x25
8x30
8x35
8x30

Wel een heerlijke training, maar dat lag meer aan mezelf dat aan die crack shit. Volgende keer gewoon 2 of 3 scoops. Kijken of ik dan wat voel.

Bij mij kickte die Crack er pas in beetje in op 3 opgehoopte scoops ... gaat je pot wel snel erdoor.
Volgens mij ligt je tolerantie in dezelfde lijn als met alcohol. Zij die veel kunnen zuipen, kunnen veel
poeder hebben ;)

Puike gewichten, sterke bench :sd: :jk: ;)

• Like
Waarderingen: Loo
Bij mij kickte die Crack er pas in beetje in op 3 opgehoopte scoops ... gaat je pot wel snel erdoor.
Volgens mij ligt je tolerantie in dezelfde lijn als met alcohol. Zij die veel kunnen zuipen, kunnen veel
poeder hebben ;)

Puike gewichten, sterke bench :sd: :jk: ;)

:fuu:

had je dat niet vantevoren kunnen vertellen. gvd.

Mmmm, beetje jammer van die crack.
Geef het nog een kans met 3 scoops.

Desalniettemin nette training, sterke presses!

Mmmm, beetje jammer van die crack.
Geef het nog een kans met 3 scoops.

Desalniettemin nette training, sterke presses!

Ik ga eerst twee scoops proberen, want anders is me pot echt binnen no-time weg. Ik ga het dan ook serieus maar één training per week gebruiken denk ik :roflol:

Dude ik ben ecto, je moet ook niet met mij vergelijken :fuu:!! hehe

gaat hem wel een hoop geld kosten als hij 3 scoops moet nemen om effect te hebben;)

Wie van jullie woont er in maassluis?

ey tractor, ben jij toevallig buttbuddy van marten???

'Tis ook niet de bedoeling dat ik hier 365/y op ga staan. Het was gewoon om een keer te proberen. Maandag weer proberen. Gewoon gelijk drie scoops. **** it :roflol:

Geef ook een beetje aan Marten, hij heeft het nodig man! Ze deadlift techniek zuigt aan alle kanten zonder crack!

Terug
Naar boven