- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Weekje druk gehad, maar heb wel getraind. Vorige week ging borst goed, schouders ook en rug ook. Gewichten weet ik niet meer.
Ik zie overigens na drie weken al verschil in mijn schouders. Ze zijn harder en voller, maar het moet nog veeeeeeel beter. Ik vind het nog steeds schandalig slecht.
Vandaag ook getraind en ga deze week eens een andere split proberen (borst/achterkant schouders - biceps/triceps - rug).
Vandaag begonnen met incline press en een PR gehaald. Normaal begin ik altijd met een flat bench, dus dat heeft waarschijnlijk het verschil gemaakt
incline bench press
70x8
80x8
90x8
100x6
benchpress
8x80
8x90
8x100 (met heel veel pijn en moeite)
15x70
cable cross (deze ga ik voortaan ook met 15 reps per set eruit knallen, na jarenlang 8reps te hebben gedaan)
15x? (geen idee wat er op het blokje staat)
15x?
15x?? (een blokje extra
)
15x??
Daarna achterkant schouders gepakt, waarbij ik merkte dat de stand van je benen ook de spiergroep beinvloedde
- Hoe breder ik stond, hoe meer ik rug leek te pakken. Hoe smaller ik stond, hoe meer achterkant schouders ik leek te pakken. Maar misschien bedriegt mijn gevoel me.
Aardig hardcore getraind. Volgende training wordt biceps/triceps. En dat heb ik nog nooit gedaan in al mijn jaren training. Dus ik ben echt heel benieuwd.
Ik zie overigens na drie weken al verschil in mijn schouders. Ze zijn harder en voller, maar het moet nog veeeeeeel beter. Ik vind het nog steeds schandalig slecht.
Vandaag ook getraind en ga deze week eens een andere split proberen (borst/achterkant schouders - biceps/triceps - rug).
Vandaag begonnen met incline press en een PR gehaald. Normaal begin ik altijd met een flat bench, dus dat heeft waarschijnlijk het verschil gemaakt

incline bench press
70x8
80x8
90x8
100x6
benchpress
8x80
8x90
8x100 (met heel veel pijn en moeite)
15x70
cable cross (deze ga ik voortaan ook met 15 reps per set eruit knallen, na jarenlang 8reps te hebben gedaan)
15x? (geen idee wat er op het blokje staat)
15x?
15x?? (een blokje extra
)15x??
Daarna achterkant schouders gepakt, waarbij ik merkte dat de stand van je benen ook de spiergroep beinvloedde
- Hoe breder ik stond, hoe meer ik rug leek te pakken. Hoe smaller ik stond, hoe meer achterkant schouders ik leek te pakken. Maar misschien bedriegt mijn gevoel me.Aardig hardcore getraind. Volgende training wordt biceps/triceps. En dat heb ik nog nooit gedaan in al mijn jaren training. Dus ik ben echt heel benieuwd.