AndroidHealthClinic

Tractortje-gaat-vlammen-log

• Topic Starter Topic Starter
Weekje druk gehad, maar heb wel getraind. Vorige week ging borst goed, schouders ook en rug ook. Gewichten weet ik niet meer.

Ik zie overigens na drie weken al verschil in mijn schouders. Ze zijn harder en voller, maar het moet nog veeeeeeel beter. Ik vind het nog steeds schandalig slecht.

Vandaag ook getraind en ga deze week eens een andere split proberen (borst/achterkant schouders - biceps/triceps - rug).

Vandaag begonnen met incline press en een PR gehaald. Normaal begin ik altijd met een flat bench, dus dat heeft waarschijnlijk het verschil gemaakt :o

incline bench press
70x8
80x8
90x8
100x6

benchpress
8x80
8x90
8x100 (met heel veel pijn en moeite)
15x70

cable cross (deze ga ik voortaan ook met 15 reps per set eruit knallen, na jarenlang 8reps te hebben gedaan)
15x? (geen idee wat er op het blokje staat)
15x?
15x?? (een blokje extra :roflol:)
15x??

Daarna achterkant schouders gepakt, waarbij ik merkte dat de stand van je benen ook de spiergroep beinvloedde ??? - Hoe breder ik stond, hoe meer ik rug leek te pakken. Hoe smaller ik stond, hoe meer achterkant schouders ik leek te pakken. Maar misschien bedriegt mijn gevoel me.

Aardig hardcore getraind. Volgende training wordt biceps/triceps. En dat heb ik nog nooit gedaan in al mijn jaren training. Dus ik ben echt heel benieuwd.

wordt er nog getraind?

Hij is weer aan het bieren natuurlijk:roflol:.

Tractortje is van de week opgenomen in het ziekenhuis wegens een ernstige lever aandoening. Het alcohol werd hem teveel:(

Tractooooooor, conjo doortrainen biatch!

Denk aan de zomer! Voor je het weet is het zomer!

Jaaa,

Ik train nog. Het is alleen beetje druk allemaal. Overigens is het met basketbal erbij ERG zwaar. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar ik kan het niet echt aan volgens mij. Ik speel in het weekend standaard twee wedstrijden (echt ongekend intensief) en dinsdag tm donderdag train ik in totaal zeven uur. Daarbij heb ik ook nog eens drie afbeul sessies in de gym. Ik heb echt een k*tleven :(

Ik ga morgen weer trainen, zal hem weer eens posten.

Damn, ik merk het verschil wel echt. Ik heb deze week minder basketbaltraining gehad (ik had echt rust nodig) en ik kan meteen voluit trainen.

Borst
Incline bench
8x80
8x90
8x95
8x100 (PR)

Flat bench
8x70
8x80
8x90
8x100 (met moeite)

Cable cross
15x1
15x2
15x1
15x1

Incline apparaat
Geen idee, ik ga weer richting fullstack

Biceps

dumbbell curl
10x18
10x20
Kramp in me ****ing rug

hammer curls
10x16
10x18
Weer kramp in me rug..... :roflol:

Toen maar achterkant schouders gaan doen:

rear lateral dumbbell raise (deze shit is ongekend zwaar, ik zie helemaal vlekken als ik er klaar mee ben :roflol:)
15x11
15x11
15x10
15x10

rear barbell rows
weet niet, maar deze oefening ga ik zeker schrappen. echt te gay voor woorden. hier kan ik echt niks mee. ik moet echt wat anders vinden. ik doe nog liever 8 sets met dumbbells.

Overigens merk ik echt dikke verbeteringen op aan m'n delts. Echt ****ing bizar. Ze zijn ronder, harder en gewoon geiler. Heel het aanzien van je arm verandert ook meteen bij een vollere schouder.

En vanavond zuipen in Leiden en morgen in Utrecht. Alles weer kapot maken.

Jaaa,

Ik train nog. Het is alleen beetje druk allemaal. Overigens is het met basketbal erbij ERG zwaar. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar ik kan het niet echt aan volgens mij. Ik speel in het weekend standaard twee wedstrijden (echt ongekend intensief) en dinsdag tm donderdag train ik in totaal zeven uur. Daarbij heb ik ook nog eens drie afbeul sessies in de gym. Ik heb echt een k*tleven :(

Ik ga morgen weer trainen, zal hem weer eens posten.

Hou deze gedachte vast bij het opstaan en naar het bed toe gaan, no matter what.

Hoe jij je verhalen verteld, gewoon brilliant.:D
Nette training, stop met dat basketbal wil je een BEAST worden of niet!!!!!!;)

Weet je wat trouwens k*t is. Mensen die gaan spotten en bij de 2e rep de bar al aanraken. **** GA DOOD!!!!111

Ow.

Nu heb ik dus echt officieel een k*tleven :(

Gewoon zeggen tegen je spotter, ik ben HARDCORE laat die barbell liggen.
Ik heb je weer een wijze levensles gegeven.

Karma welkom.

Koning M powerr.

Nee oke, duidelijk man. Thanks!!!!!1

En oh ja: heeft iemand nog een brutale oefening voor achterkant schouders. Zo'n wonderoefening.

Bent over dumbbell rows ruled gewoon.

Btw, gefeliciteerd met je 9000e post.;)

quoted for truth.

En vanavond zuipen in Leiden en morgen in Utrecht. Alles weer kapot maken.

ke*ker zonde man.

Neem toch een vaste (normale) vriendin, net als mij.
In het begin krijg je afkickverschijnselen van het vrijgezellenleven maar als je ff door de zure appel heen bijt dan ben je er doorheen.
Voor je het weet zijn jullie kindernamen aan het verzinnen en wil je een labrador als huisdier.

Het zal je gains goed doen bro!

Hahaha, ik ben te vroeg aan een vriendin begonnen Loo. Ik had mijn wilde periode tijdens mijn tijd met een vriendin. Nu ben ik compleet losgeslagen. Destructief is een woord dat de lading niet kan dekken.

Een lege bankrekening is mijn enige obstakel om niet in de goot te raken. Maar dat gaat ook veranderen de komende maanden. Dus ik ben bang dat ik in december 80kg weeg. Maarja, ik blijf wel trainen. Gewoon omdat het kan.

Maar laten we er wel een serieus log van maken.

Wat een weekend. Echt niet normaal. Ik ben blij dat ik morgen weer kan trainen. Ik heb ook besloten niet meer te stappen tot het weekend van de 30e.

Verticaal de kroeg naar binnen en horizontaal er weer uit?

Terug
Naar boven