Fitness Seller

Tractortje-gaat-vlammen-log

Wat weeg je nu eigenlijk?

Hahaha, ik ben te vroeg aan een vriendin begonnen Loo. Ik had mijn wilde periode tijdens mijn tijd met een vriendin. Nu ben ik compleet losgeslagen. Destructief is een woord dat de lading niet kan dekken.

Een lege bankrekening is mijn enige obstakel om niet in de goot te raken. Maar dat gaat ook veranderen de komende maanden. Dus ik ben bang dat ik in december 80kg weeg. Maarja, ik blijf wel trainen. Gewoon omdat het kan.

Maar laten we er wel een serieus log van maken.

Wat een onzin, niemand is te arm om te lenen.

• Topic Starter Topic Starter
Verticaal de kroeg naar binnen en horizontaal er weer uit?

Achterstevoren, ondersteboven.

rond de 100kg

Wat een onzin, niemand is te arm om te lenen.

Ik leen al maximaal bij de IB Groep :roflol:

Ik kan er overigens nog steeds niet over uit dat m'n schouders zo vooruit zijn gegaan in zo'n korte tijd. Ik heb al zo lang geen veranderingen aan m'n eigen lichaam gezien (ja alleen een hoger of lager BF :roflol:). Echt gaaf!!!1

Laatst bewerkt:
Wat een k*t leven heb jij man!1!1

100 bij 1m87? ****, bruut!

Na mijn vernietigende weekend weer eens trainen. Even de komende twee weken geen overmatig alcohol consumptie en gewoon lekker trainen. Ik kon de afgelopen weken niet lekker trainen door alle factoren, maar die zijn er nu toch wel een beetje uit. Ik kan dus weer vlammen.

Rug

BOR
8x70
8x80
8x90
6x100

Lat pulldown
8x55
8x70
8x80
8x90

Dumbbell row
10x24
10x26
8x28
8x30
8x34

Lower back extension (moest van de fysio)
4x15x15kg

Triceps

Kickbacks
8x9kg
8x10kg
8x12kg
8x12kg

Cable pulldown (knikkers)
4x15reps setjes. gewichten weet ik niet meer.

Cable pulldown (stang)
idem

HEERLIJK.

Nice hoor, ouwe rukker!:thumb:

Ga je nog aan de AAS of hoe zit het?

Ik moest mezelf vandaag echt naar de gym sleuren. Ik had echt totaal geen zin. Dit log heeft me uiteindelijk toch doen gaan :roflol: - Het maakt me verder niet uit hoor. Als ik maar gewoon ga. Dan komt het allemaal goed. Vandaag borst/biceps. Heb verder nog wat vragen, maar die komen later wel. Moet nu weg.

bp
15x60
8x80
8x100
7x110

incline
12x60
10x70
8x80
8x90

incline apparaat
whatever

cable cross
15x1
15x1
15x2
15x1

dumbbell curls
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x22kg

hammer curls
8x18
8x20
8x22
8x22

nice bench op 110!

Verder geen vragen stellen maar trainen.

Wanneer kunnen we foto's verwachten die ik boven mijn bed kan inlijsten? Die van Loo en ItaStaLLion67 hangen er al.

Wanneer kunnen we foto's verwachten die ik boven mijn bed kan inlijsten? Die van Loo en ItaStaLLion67 hangen er al.

WHAT THE ****!!!!!!!!!
Die avatar van jou???

We moeten gauw weer samen gaan trainen ouwe, het gaat helemaal de verkeerde kant op met je.

(sorry voor de spam tractor maar ik moest het ff kwijt)

en waar de **** is die van mij ja :mad::mad::mad: is er geen plaats meer voor wat gezettere mannen in jou droomwereld?? :(:(:(

@ tractor: trainen h**r

Dikke dumbbell curls ook man!

Terug
Naar boven