- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik ben te vroeg aan een vriendin begonnen Loo. Ik had mijn wilde periode tijdens mijn tijd met een vriendin. Nu ben ik compleet losgeslagen. Destructief is een woord dat de lading niet kan dekken.
Een lege bankrekening is mijn enige obstakel om niet in de goot te raken. Maar dat gaat ook veranderen de komende maanden. Dus ik ben bang dat ik in december 80kg weeg. Maarja, ik blijf wel trainen. Gewoon omdat het kan.
Maar laten we er wel een serieus log van maken.
Verticaal de kroeg naar binnen en horizontaal er weer uit?
rond de 100kg

). Echt gaaf!!!1
Ja natuurlijk. Anders zou ik geen echte DBB'er zijn. Ik ben nu aan het sparen voor een monsterkuur van 3500euro.
Jezus, zijn de aidsremmers op?

- Het maakt me verder niet uit hoor. Als ik maar gewoon ga. Dan komt het allemaal goed. Vandaag borst/biceps. Heb verder nog wat vragen, maar die komen later wel. Moet nu weg.Wanneer kunnen we foto's verwachten die ik boven mijn bed kan inlijsten? Die van Loo en ItaStaLLion67 hangen er al.

WHAT THE ****!!!!!!!!!
Die avatar van jou
We moeten gauw weer samen gaan trainen ouwe, het gaat helemaal de verkeerde kant op met je.
(sorry voor de spam tractor maar ik moest het ff kwijt)
Wanneer kunnen we foto's verwachten die ik boven mijn bed kan inlijsten? Die van Loo en ItaStaLLion67 hangen er al.

is er geen plaats meer voor wat gezettere mannen in jou droomwereld?? 

Ja natuurlijk. Anders zou ik geen echte DBB'er zijn. Ik ben nu aan het sparen voor een monsterkuur van 3500euro.
Wanneer kunnen we foto's verwachten die ik boven mijn bed kan inlijsten? Die van Loo en ItaStaLLion67 hangen er al.