MuscleMeat

Tractortje-gaat-vlammen-log

• Topic Starter Topic Starter
Jajajajaja! Ik ben er nog! Tractortje weegt ondertussen nog maar 98 (ik woog 105). Maar da's allemaal bewust! :roflol:

gisteren borst/triceps gedaan. niks bijzonders. ik benchte nog steeds 110kg en schuin zit ik toch weer op de 90kg. dat waren eigenlijk de belangrijkste gewichten.

vandaag een lekker restdagje. ik kreeg ook een sample bij m'n wheypot van een of ander goedje voor EXTREME MUSCLE PUMP. ik moest potverdomme halve auto's naar binnen werken zo groot waren die tabletten. als ik nu dus geen pomp krijg weet ik het ook niet meer :roflol:

Jajajajaja! Ik ben er nog! Tractortje weegt ondertussen nog maar 98 (ik woog 105). Maar da's allemaal bewust! :roflol:

gisteren borst/triceps gedaan. niks bijzonders. ik benchte nog steeds 110kg en schuin zit ik toch weer op de 90kg. dat waren eigenlijk de belangrijkste gewichten.

vandaag een lekker restdagje. ik kreeg ook een sample bij m'n wheypot van een of ander goedje voor EXTREME MUSCLE PUMP. ik moest potverdomme halve auto's naar binnen werken zo groot waren die tabletten. als ik nu dus geen pomp krijg weet ik het ook niet meer :roflol:

Ok je kuur is afgelopen kl***zak. Posten die handel, post or die mother****er!

Oh ja, vandaag ook getraind! Schouders+triceps.

lateral raises
15x11kg
15x11kg
15x12kg
15x12kg

militairy press
8x40kg
8x50kg
8x55kg
5x60kg

shoulder press
8x18kg
8x22kg
8x24kg
8x28kg

front raises
15x11kg
15x11kg
15x12kg
15x12kg

triceps

kickbacks
8x6kg
8x9kg
8x10kg
8x11kg
8x12kg

cable pulldowns
sets van 15 reps

cable pushdowns
- sets van 15reps
- fullstack baby.

Ik zoek eigenlijk nog een leuk supplementje om wat harder te kunnen trainen, of wat meer pomp. Heb wat verhalen gehoord over Crack. Doen of niet?

Haha, ja dat kuren zit er voor mij echt nog niet in. Ik zuip mezelf helemaal de t*fus in. Afgelopen weekend weer he-le-maal kapot gegaan. Heb een geniaal weekend gehad. Echt niet normaal. Zulke vette feestjes en zoveel drank. De t*ring. Ik heb er ook niet eens spijt van. Ik wil ook eigenlijk aan de GHB, maar ik kan die shit hier nergens krijgen. Scheelt me calorieen en massaverlies.

Als ik stop met al dat gezuip dan ga ik meteen kuren. Maar ik ga morgen eens een emmertje crack bestellen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Misschien dat ik dan NOG beestachtiger word.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Heb hier nog wat crack voor je liggen mocht je geïnteresseerd zijn.

Is dat rookbaar of wat?

• Like
Waarderingen: Loo
Hahahaha dan ben je gewoon een ****ing crackjunk als je GHB neemt voor de drive tijdens de trainen. Goddamnit!

edit; reactie op The Xtralarge, maar die heeft zn post verwijdert.

Ik ga ook aan de Crack my brotherr! hehe

Op Sportfood zag ik "Muscletech naNOX9" staan voor 60e.

Een pot Crack is 50e.

Wat is in verhouding 't beste?

Probeer nou gewoon die crack gozer.
Het is prijzig qua hoeveelheid die je krijgt maar wel goed. Het is de enige trainingbooster die bij deze aasjunk heeft gewerkt.

Probeer eerst 1 schep en als je daar niet genoeg drive van krijgt gewoon 2 scheppen nemen. En neem het wel met VEEL water.

Met mijn aanleg heb ik waarschijnlijk aan een halve schep genoeg voor een intense pomp.

Wat een haters trouwens. Na 50e geen verzendkosten. Is een pot Crack precies 49,50. Uit principe heb ik één eiwitreep van 1,30 erbij genomen.

Probeer nou gewoon die crack gozer.
Het is prijzig qua hoeveel die je krijgt maar wel goed. Het is de enige trainingbooster die bij deze aasjunk heeft gewerkt.

Probeer eerst 1 schep en als je daar niet genoeg drive van krijgt gewoon 2 scheppen nemen. En neem het wel met VEEL water.

qft.

Crack is blasten geblazen, heb er op een maandje tijd 2kg kwalitatieve massa op men frame mee geplakt en was achteraf zelf nog iets droger !!!!

qft.

Crack is blasten geblazen, heb er op een maandje tijd 2kg kwalitatieve massa op men frame mee geplakt en was achteraf zelf nog iets droger !!!!

? :DPlacebo...bro --> crack is gewoon een booster.
Maar als je daardoor beter traint als normaal kan je vanzelfsprekend betere resultaten behalen.

Crack is wel goed. Whiteflood is helemaal de bom. je harses begint na 15min te tintelen als de ziekte. je wilt alles slopen.

Crack of NO-xplode bro, dan zit je goed.

Ik vind NO-xplode van BSN echt de shit, maar ook hoor van de echte junks dat Crack nog brutaler is.

Succes, keep us posted.

Oja, GHB niet meer te verkrijgen? :orly:

Goed bezig baas! Het is gewoon te doen, leven met weinig alcohol. Zo heeft deze jonge vorige week welgeteld 4 glazen alcohol gedronken in 7 dagen tijd! Dus geen 4 blikken atlas bieri, nee 2 fluitjes pils en 2 glaasjes wijn! Ik ben trots op mezelf.

Ik heb trouwens echt ****ed up motivatie. Op 't moment dat ik een leuk meisje leer kennen en ik er werk van wil maken, sta ik ineens weer te bikkelen in de sportschool. Hahaha, brutal gayness.

Terug
Naar boven