MuscleMeat

trainen onderarmen noodzakelijk

Vroeger had ik vaak last met andere trainingen als ik mijn onderarmen trainde.

Maar het is gewoon doorzetten en op een gegeven moment verzuur je wel, maar heeft het verder weinig nadelen voor de andere trainingen de volgende dagen.

PS, doe deze oefening wel natuurlijk na de rest van mijn bovenlichaam :)

Hoe trainen de heren hier hun onderarmen eigenlijk, en op wat (massa, kracht, endurance)?

ja idd op welke manier kun je je grip trainen ? bungelen aan beide armen ken ik al, nog andere manieren ? Bij mij is de grip echt een beperkende factor als ik zware pull oefeningen doe als deadlift ,pulldowns ,shrugs etc. Het is wel zo dat ik erg onregelmatig trainde en net weer gedisciplineerd bezig ben dus heeft het misschien tijd nodig, maar is toch frustrerend als ik me favo oefening (deadlift) moet staken omdat (das opvallend trouwens) mijn linkerhand grip t zo snel begeeft, kan dan niet voluit gaan.

Jazeker is dat belangrijk ik vind het mooier ogen met grotere onderarmen en oefeningen zijn er genoeg voor mij werkte de reverse curl heel goed dat is barbell curlen met de handpalm naar beneden.Brand goed en pompt lekker op en polsrollen en pols curll's (lee's way).

heb ze al een tijd nietgetraint maar ga ze wel weer trainen, plate curls, pinch grips, captains of crush grip trainers, denk 2 a 3 keer per week. onderarmen kunnen behoorlijk veel hebben, op sommige boards (fortifiediron)zijn er ook subsecties voor grip training en die gasten hebben echt bizar sterke klauwen. veel trainingsmethodes staan op www.ironmind.com

Laatst bewerkt:
onderarmen? ik ga nu voor die wrede PINCH FLIPS!!:D

daar gaan je onderarmen lekker van branden........

( kijk wel uit voor je tenen;) )

Als ik goed deadlift heb ik al 0,0 gripproblemen en mijn onderarmen groeien prima mee met de rest dus voor mij hoeft het niet.

klusmier zei:
onderarmen? ik ga nu voor die wrede PINCH FLIPS!!:D

daar gaan je onderarmen lekker van branden........

( kijk wel uit voor je tenen;) )

verklaar u nader aub :p Ik heb nog nooit gehoord van Pinch Flips.

inderdaad wel nen teen buster :D

Terug
Naar boven