Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey JP, Marcel en ik zijn over 2 weken weer. A.s. zaterdag komt het een beetje slecht uit.
gr Remco
Jongens en daar bedoel ik niet alleen de bovenstaande 2 mee.
Als je de top wilt bereiken kom je er niet door af te zeggen als het ff niet uit komt.
Kijk er zijn geldige redenen genoeg om eens af te zeggen.
Maar een beetje inzet of planning van je week. Kom je al heel ver.
Gedrevenheid en doorzettings vermogen zijn heel belangrijk in deze sport of welke prestatie sport dan ook.
Daarom dit advies: Plan je dingen beter van tevoren.
Of misschien stel je prioriteiten anders in.
1 vaste dag in de week om onderdelen te trainen.
Bijna alles moet daar dan voor wijken.
Dan en dan alleen bereik je iets!!

Dan plan je dr maar wat om heen.
Jarno heeft een heel groot punt met wat ie zegt. Wat ik nog wil toevoegen is is dat je zo snel mogelijk mee moet doen met een wedstrijd en het liefst een wedstrijd waar de tegenstanders sterker zijn dan jij bent. Er is niks wat je meer met beide benen op de grond zet als een wedstrijd draaien met mensen veel en veel sterker dan jij bent terwijl je dacht dat je zelf sterk was. Ook kan dat een enorme motivator zijn.
Phil Pfister is geen goed voorbeeld in deze.
Ik zou idd zoveel mogelijk wedstrijden doen als je kan doen. Hierdoor doe je een hele boel ervaring op en leer jezelf en je zwakke punten nog beter kennen. Je kan dan idd een aantal wedstrijden als training zien dan.
Phil Pfister is in deze zeker geen goed voorbeeld!
Ik denk dat je regelmatig een wedstrijd moet draaien om te zien waar je staat.
In trainingen kan je aan je techniek en je conditie werken.
Een wedstrijd is de beste training om je niveau te bekijken.
Je hebt tijdens de wedstrijd toch ook een extra druk om te presteren.
Daar moet je ook aan wennen.
Ik draai zelf tussen de 10 en 15 wedstrijden per jaar.
Ik adviseer beginners of jongens met minder als 3 jaar ervaring om tussen de 6 en 10 wedstrijden te doen.
Zo heb je meestal tussen de wedstrijden door tijd om specifiek voor de volgende wedstrijd de onderdelen te trainen.