XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Cool chewie.

Ik ben er iig bij

Ik ook en ik neem nog twee gasten mee.

Wordt volle bak dus :)

Yep, dat wordt weer in twee groepen trainen. Wordt wel gezellig druk, haha!

Is niet erg kunnen de wedstrijd atleten zich rustig richten op de wedstrijd onderdelen en kunnen de nOObs er lekker omheen trainen zonder iemand in de weg te staan :P

edit: we zijn er wel, werk kan later ingehaald worden ;).

Laatst bewerkt:
Hey JP, Marcel en ik zijn over 2 weken weer. A.s. zaterdag komt het een beetje slecht uit.

gr Remco

Jongens en daar bedoel ik niet alleen de bovenstaande 2 mee.
Als je de top wilt bereiken kom je er niet door af te zeggen als het ff niet uit komt.
Kijk er zijn geldige redenen genoeg om eens af te zeggen.
Maar een beetje inzet of planning van je week. Kom je al heel ver.
Gedrevenheid en doorzettings vermogen zijn heel belangrijk in deze sport of welke prestatie sport dan ook.

Daarom dit advies: Plan je dingen beter van tevoren.
Of misschien stel je prioriteiten anders in.
1 vaste dag in de week om onderdelen te trainen.
Bijna alles moet daar dan voor wijken.
Dan en dan alleen bereik je iets!!

Jongens en daar bedoel ik niet alleen de bovenstaande 2 mee.
Als je de top wilt bereiken kom je er niet door af te zeggen als het ff niet uit komt.
Kijk er zijn geldige redenen genoeg om eens af te zeggen.
Maar een beetje inzet of planning van je week. Kom je al heel ver.
Gedrevenheid en doorzettings vermogen zijn heel belangrijk in deze sport of welke prestatie sport dan ook.

Daarom dit advies: Plan je dingen beter van tevoren.
Of misschien stel je prioriteiten anders in.
1 vaste dag in de week om onderdelen te trainen.
Bijna alles moet daar dan voor wijken.
Dan en dan alleen bereik je iets!!

er zijn ook mensen die zaterdags werk hebben en waar alleen zaterdags onderdelen getraind worden... dus dan gaat plannen moeilijk;)
maar t klopt wel met plannen kom je een eind!!

• Topic Starter Topic Starter
Dan plan je dr maar wat om heen.

Jarno heeft een heel groot punt met wat ie zegt. Wat ik nog wil toevoegen is is dat je zo snel mogelijk mee moet doen met een wedstrijd en het liefst een wedstrijd waar de tegenstanders sterker zijn dan jij bent. Er is niks wat je meer met beide benen op de grond zet als een wedstrijd draaien met mensen veel en veel sterker dan jij bent terwijl je dacht dat je zelf sterk was. Ook kan dat een enorme motivator zijn.

Dan plan je dr maar wat om heen.

Jarno heeft een heel groot punt met wat ie zegt. Wat ik nog wil toevoegen is is dat je zo snel mogelijk mee moet doen met een wedstrijd en het liefst een wedstrijd waar de tegenstanders sterker zijn dan jij bent. Er is niks wat je meer met beide benen op de grond zet als een wedstrijd draaien met mensen veel en veel sterker dan jij bent terwijl je dacht dat je zelf sterk was. Ook kan dat een enorme motivator zijn.

Zou je ook adviseren met zo veel mogelijk wedstrijden mee te doen? Ik heb Phil Phifster ooit in een interview horen zeggen dat hij maar 1 wedstrijd per jaar deed. Omdat hij merkte dat hij niet meer toenam in kracht als hij heel veel wedstrijden in een jaar deed. Zelf lijkt me dit vrij gek omdat je een wedstrijd eigelijk gewoon als een zware training kan beschouwen... Ben wel benieuwd naar jullie mening hier over. In ieder geval bedankt voor het advies!

• Topic Starter Topic Starter
Phil Pfister is geen goed voorbeeld in deze.

Ik zou idd zoveel mogelijk wedstrijden doen als je kan doen. Hierdoor doe je een hele boel ervaring op en leer jezelf en je zwakke punten nog beter kennen. Je kan dan idd een aantal wedstrijden als training zien dan.

Phil Pfister is geen goed voorbeeld in deze.

Ik zou idd zoveel mogelijk wedstrijden doen als je kan doen. Hierdoor doe je een hele boel ervaring op en leer jezelf en je zwakke punten nog beter kennen. Je kan dan idd een aantal wedstrijden als training zien dan.

Bedankt voor je advies ik stel het op prijs!

Phil Pfister is in deze zeker geen goed voorbeeld!

Ik denk dat je regelmatig een wedstrijd moet draaien om te zien waar je staat.
In trainingen kan je aan je techniek en je conditie werken.
Een wedstrijd is de beste training om je niveau te bekijken.
Je hebt tijdens de wedstrijd toch ook een extra druk om te presteren.
Daar moet je ook aan wennen.
Ik draai zelf tussen de 10 en 15 wedstrijden per jaar.
Ik adviseer beginners of jongens met minder als 3 jaar ervaring om tussen de 6 en 10 wedstrijden te doen.
Zo heb je meestal tussen de wedstrijden door tijd om specifiek voor de volgende wedstrijd de onderdelen te trainen.

Phil Pfister is in deze zeker geen goed voorbeeld!

Ik denk dat je regelmatig een wedstrijd moet draaien om te zien waar je staat.
In trainingen kan je aan je techniek en je conditie werken.
Een wedstrijd is de beste training om je niveau te bekijken.
Je hebt tijdens de wedstrijd toch ook een extra druk om te presteren.
Daar moet je ook aan wennen.
Ik draai zelf tussen de 10 en 15 wedstrijden per jaar.
Ik adviseer beginners of jongens met minder als 3 jaar ervaring om tussen de 6 en 10 wedstrijden te doen.
Zo heb je meestal tussen de wedstrijden door tijd om specifiek voor de volgende wedstrijd de onderdelen te trainen.

Bedankt Jarno! Ik zou eigelijk wel eens willen meetrainen met een ervaren strongman. Ik denk dat je op die manier ook veel kunt leren. In ieder geval bedankt voor de tips!

waneer en waar zijn er sterkste man competitie's

Op ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::... kun je daar wat over vinden.

Vind het duidelijke tips van zowel Jarno als J-P. Helaas had ik het weekendje weg al lang geboekt, voordat ik wist dat jullie zoiets als dit gingen organiseren.

Hoop er dan dus ook vanaf volgende keer gewoon bij te kunnen zijn! Merk dat het altijd zeer motiverend werkt om (een aantal) mensen om je heen te hebben die een pak sterker zijn dan ik.

als je als beginner 10wedstrijden mee wilt doen, dan moet je alle beginners wedstrijden mee doen + b wedstrijden...EN op tijd zijn met inschrijving...Succes

Er zijn 22 wedstrijden dit jaar... (vrachtwagen trekken enzo niet meegerekend) dat is incl B-wedstrijden, kwalificatie wedstrijden en wedstrijden in belgie.
MWahja met planning lukt het wel, maar er moet dan niks gebeuren met je en je moet dus op tijd zijn...

hoelaat dan vanmiddag?

Chill, half 2 aanwezig!

Terug
Naar boven